۹۲۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

VAR رفتاری دوگانه با رئال دارد

مدیر ارتباطات رئال مادرید از اینکه شب گذشته برخورد توپ به دست مدافع بتیس حتی توسط وی‌ای آر نیز پنالتی تشخیص داده نشد، متعجب است.

ورزش سه: رئال مادرید شب گذشته در خانه برابر بتیس با تساوی بدون گل متوقف شد. البته در نیمه اول رئال به یک گل توسط هازارد دست یافت ولی پس از بررسی وی ای آر به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در اواخر بازی هم برخورد توپ به دست مدافع بتیس را داور پنالتی تشخیص نداد.

VAR رفتاری دوگانه با رئال دارد

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال در پایان بازی گفت:« هر سه امتیاز را می خواستیم . شایسته برد نیز بودیم. موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و تیم در بازپس گیری توپ هم سریع عمل می کرد. آنقدر شانس های گلزنی داشتیم که بتوانیم پیروز شویم ولی نشد. به خصوص باید به درخشش دروازه بان بتیس اشاره داشت. در هر صورت این بازی تمام شد و باید به جلو پیش برویم.»

پنالتی اعلام نشده:« ما همیشه حامی وی ای آر بوده و هستیم. این تکنولوژی کمک می کند تا اشتباهات داوری به حداقل برسد. به خصوص روی صحنه هایی که از دید داوران پنهان می ماند یا روی صحنه های برخورد توپ به دست.

واضح بود که توپ به دست مدافع بتیس برخورد کرده و از تصمیم نهایی داور و وی ای آر گیج شدیم. بازیکن بتیس با دست آشکارا مسیر حرکت توپ را تغییر داد و نمی دانم چرا وی ای آر هم تصمیم داور را تایید کرد. ما بر این اعتقاد بودیم که وی ای آر حکم به پنالتی خواهد داد. نمی دانم چرا در بازی ما این صحنه پنالتی نبود ولی جای دیگر همین صحنه ها را پنالتی می گیرند. این برخوردها دو گانه است.»

VAR رفتاری دوگانه با رئال دارد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا سر رئال میبرن متلع عشقپولیس .تا یاغی هایی نظير شیشتقلال و پنالسلونا حرف از حکومتی حکومتی نزنن و سلز جدایی کوک نکنن.والله این خیلی واضح هست. پمالتی پریشب لوله زد رو ندید وار افساید نگرفت !؟

    • بدون نام

      اولا تو دهنت بوی شیر میده چون نمیتونی درست حرف بزنی دوما عالم و آدم میدونن لنگ و زغال حکومتی هستن سوما از وقتی وار اومده زغال بیچاره شده چون بر خلاف سابق حداقل داوران کمی عدالت را رعایت میکنند چهارما تا صد سال سیاه بوی قهرمانی نمیبینین مادریدی های حکومتی چون وار اومده

    • بدون نام

      جک میگه بارسا و اس اس کبیر حکومتی هستن یا لنگ و زغال کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج