۹۲۵۲۰۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آمار نگران کننده بارسلونا در این فصل لالیگا

بارسلونا با وجود صدرنشینی در لالیگا آمار نگران کننده‌ای را به ثبت رسانده است.

ایسنا: به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا از فصل ۰۶-۲۰۰۵ تاکنون چنین امتیاز کمی (۲۲ امتیاز) در شروع فصل لالیگا به دست نیاورده بود. ۱۴ سال پیش آبی اناری ها تحت هدایت فرانک رایکارد با این امتیاز در جایگاه دوم قرار داشتند و در نهایت قهرمان شدند. آمار بد دیگری وجود دارد که قابل توجه است. تیم کاتالانی از فصل ۰۳-۲۰۰۲ در یازده هفته سه شکست نخورده بود. در آن فصل لوییس فان خال هدایت بارسا را بر عهده داشت. بارسلونای ارنستو والورده در بازی‌های خارج از خانه تنها هفت امتیاز به دست آورده است که پس از آن سال (چهار امتیاز) بدترین آمار محسوب می‌شود.

آبی اناری ها با وجود شکست سنگین در ورزشگاه سیوتات والنسیا برابر لوانته (۳ بر یک) با یک بازی کمتر صدرنشین لالیگا هستند. البته این جایگاه به لطف تساوی یک بر یک اتلتیکو مادرید برابر سویا و توقف بدون گل رئال مادرید مقابل رئال بتیس حفظ شد. سفیدپوشان در رتبه دوم جدول قرار دارند اما تنها به خاطر تفاضل گل کمتر صدرنشین نیستند.

از فصل ۰۶-۲۰۰۵ نتایج تیم کاتالانی به این اندازه بد نبود. در فصل نخست والورده (۱۸-۲۰۱۹) بارسلونا ۳۱ امتیاز از یازده بازی کسب کرد که بالاترین امتیاز این قرن در کنار فصل های ۱۳-۲۰۱۲ و ۱۴-۲۰۱۳ محسوب می‌شد. با این حال تنها در اولین فصل توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. دومین رکورد بد در این زمینه ۲۴ امتیاز بود که در فصل ۰۸-۲۰۰۷ به ثبت رسید.

آبی اناری ها در فصل جاری برابر اتلتیک بیلبائو، گرانادا و لوانته مغلوب شدند، حریفانی که شانس قهرمانی ندارند. از سال ۰۳-۲۰۰۲ سه شکست در یازده هفته به ثبت نرسیده بود. پیش از این در زمان فان خال رخ داده بود که آبی اناری ها فصل را با جایگاه ششم به پایان رساندند.

سه شکست بارسا در فصل جاری در بازی‌های خارج از خانه رقم خورد. این بدترین آمار پس از آن فصل محسوب می‌شود. اکنون تیم کاتالانی تنها برابر ختافه و ایبار پیروز شده است و برابر اوساسونا مساوی کرد. بارسلونا از ۱۸ امتیاز ممکن هفت امتیاز کسب کرد. برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود چنین آماری خیلی بد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والورده احمق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج