۹۲۵۲۵۹
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

زاهدی: دینامو در اوکراین مثل پرسپولیس در ایران است

مهاجم تیم المپیک دونتسک گفت: به دلیل برخی اتفاقات رخ داده ما در کیف بازی می‌کنیم و هوادار زیادی هم اینجا نداریم اما تیم دینامو اینجا هواداران زیادی دارد و شرایط این تیم مثل شرایط پرسپولیس در ایران است.

خبرگزاریفارس: شهاب زاهدی در خصوص آخرین وضعیت خود در لیگ اوکراین و حضور در تیم المپیک دونتسک و همچنین پیگیری بازی‌های پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

شب گذشته بازی مهمی را در لیگ اوکراین و مقابل کولوس با برد پشت سر گذاشتید.

خوشبختانه شرایط تیم ما خیلی خوب است و خود من هم بازی به بازی بیشتر به زمین می‌روم. بعد از اینکه کادر فنی تیم ما تغییر کرد شرایط برای من کمی پیچیده شد اما الان رابطه خیلی خوبی با مربی جدید دارم و این مسئله باعث شده تا عملکرد خیلی خوبی داشته باشم.

زمانی که کادر فنی جدید به تیم ما آمد فقط یک امتیاز داشتیم اما الان در نیمه بالای جدول هستیم و خدا را شکر که روی دور برد قرار داریم. خوشبختانه من هم با عملکرد خوبی که از خود نشان دادم بازی به بازی بیشتر به زمین می‌روم و دقایق طولانی‌تری را بازی می‌کنم.

با شرایط موجود به نظر می‌رسد که عملکرد تیم شما خیلی بهتر شده است.

بله شرایط تیم خیلی عوض شده و با حضور مربی جدید شرایط خیلی خوبی داریم و فکر می‌کنم در آخر فصل بتوانیم مدعی حضور در لیگ اروپا باشیم.

مربی جدید تیم شما در آن اوایل خیلی به تو بازی نمی‌داد اما الان به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده و او به تو اعتماد زیادی دارد. درست است؟

بله همینطور است. در اوایل حضور مربی جدید من با باشگاه دچار مشکل شده بودم و شرایط خوب نبود اما تلاش زیادی انجام دادم و در تمرینات سعی می‌کردم خودم را خیلی خوب آماده کنم. حدود دو هفته لیگ اوکراین تعطیل بود و ما در این مدت یک بازی تدارکاتی و دوستانه انجام دادیم که خوشبختانه هر دو گل آن بازی را من زدم و این موضوع باعث شد تا مربی ما از من حمایت کند و حتی به خاطر من مقابل مسئولان باشگاه ایستاد. این مسئله باعث شد تا رفته رفته شرایط من هم بهتر شود و الان ارتباط خیلی خوبی با مربی تیم دارم. خوشبختانه در همه زمینه‌ها با مربی تیم راحت هستم و تلاش می‌کنم اعتماد او را بیشتر از قبل به خودم جذب کنم.

شرایط زندگی وفوتبال بازی کردن در اوکراین برای تو سخت نیست؟

باید بگویم که شرایط اوکراین با همه جاهایی که من بودم واقعا فرق می‌کند و حتی نحوه زندگی مردم در این کشور خیلی متفاوت است. برای اینکه در لیگ اوکراین جا بیفتم نیاز به زمان داشتم اما سطح فوتبال در این کشور واقعا خوب است. تیم‌های شاختار و دینامو واقعا تیم‌های شناخته شده‌ای در فوتبال اروپا هستند و فکر می‌کنم در اوکراین می‌توانم با تلاش زیاد و عملکرد خوب، آینده خوبی داشته باشم.

زندگی در شهر دونتسک سخت نیست؟

البته ما در شهر دونتسک نیستیم چرا که این شهر بین اوکراین و روسیه قرار دارد و به خاطر برخی مسائل جنگ‌هایی درون این شهر به وجود آمده و به همین دلیل تیم ما و تیم شاختار در کیف مستقر هستیم و بازی‌های ما اینجا برگزار می‌شود. به دلیل اینکه در شهر خودمان بازی نمی‌کنیم هوادار زیادی هم اینجا نداریم اما تیم دیناموکیف اینجا هواداران زیادی دارد و شرایط این تیم مثل شرایط پرسپولیس در ایران است.

ایرانی‌های ساکن در اوکراین هم با تو در ارتباط هستند؟

ایرانی‌های زیادی اینجا حضور دارند و من هم با آنها رابطه خوبی دارم. اگر فرصت داشته باشند به استادیوم می‌آیند و از من حمایت می‌کنند و به همین دلیل از آنها ممنونم.

وضعیت قراردادت با تیم المپیک دونتسک چگونه است و آیا احتمال تغییر و تحول در تیم خودت داری؟

من دو فصل دیگر اینجا قرارداد دارم اما شرایط من مشخص نیست چرا که در آن ابتدا که با باشگاه به مشکل خورده بودم مدیر برنامه‌هایم با چند باشگاه صحبت کرد اما الان شرایط خوبی در تیمم دارم. این را هم بگویم چند پیشنهاد برای من رسیده و به همین دلیل است که می‌گویم شرایط من مشخص نیست. شاید در نیم فصل و شاید هم در پایان فصل از تیمم جدا شوم.

بازی‌های پرسپولیس را می‌بینی؟ نظرت در خصوص این تیم چیست؟

متاسفانه نتوانستم بازی‌های پرسپولیس را به صورت کامل نگاه کنم اما نتایج آن را پیگیر هستم. می‌دانم که با آقای کالدرون این تیم یک رکورد خوب در هفته‌های ابتدایی لیگ از خود به جای گذاشت و بیشترین امتیاز را در چند هفته اول لیگ به دست آورد. من برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و افتخار می‌کنم روزی عضو این تیم بودم و امیدوارم باز هم فرصت بازی در پرسپولیس را به دست بیاورم.

با آمدن ویلموتس به تیم ملی این امیدواری را داری که بتوانی روزی به اردوی تیم ملی دعوت شوی؟

قبل از هر چیز باید به دنبال عملکرد خوب باشم. دعوت به تیم ملی همیشه یک افتخار است اما مهم این است که بتوانم در تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشم. همه تمرکزم روی تیم باشگاهی خودم است و هر زمان که به تیم ملی دعوت شوم با همه توان برای تیم ملی کشورم کار خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپاهی

      مگه پرسپولیس چکاره حسنه تو ایران

    • بدون نام

      پس یعنی تیم سوراخیه، وافتخارفقط داخلی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازم بالا سرتونه هی بالا نگاه کنید

      • بدون نام

        شما هم به جامهای که نه دیدید نه بازیشون دیدید افتخار کنید خخخختتت

    • بدون نام

      پس اونام در حسرت جام می سوزن بدبختاااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج