۹۲۵۳۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آخرین مکالمات کواچ با بازیکنان بایرن مونیخ

نیکو کواچ پیش از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری تیم فوتبال بایرن مونیخ در جمع بازیکنان خود از برخی شاگردانش بابت عملکردشان مقابل اینتراخت انتقاد کرده بود.

خبرگزاری تسنیم: نیکو کواچ در حالی یک روز پس از شکست تحقیرآمیز ۵ بر یک شنبه‌شب بایرن مونیخ در خانه اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم بوندس‌لیگای آلمان، به دلیل تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها اخراج شد که اکنون آخرین مکالمه وی با بازیکنانش پیش از اخراج شدنش منتشر شده است.

بر اساس گزارش نشریه «بیلد» آلمان، صبح روز گذشته (یکشنبه) نیکو کواچ بازیکنانش را در تمرین بایرن دور هم جمع کرده و در حدود ۲۰ دقیقه برای‌شان صحبت کرد. او ۲۵ صحنه از بازی با اینتراخت فرانکفورت را به بازیکنانش نشان داده و با اشاره به تک‌تک بازیکنانش اشتباهات آنها را گوشزد کرده است. او در این تمرین خطاب به سرژ گنابری گفته "به سادگی توپ را لو می‌دهی"، سپس در مقایسه کینگسلی کومان و توماس مولر اظهار داشته "کینگسلی! تو هنوز داری در جا می‌زنی، در حالی که توماس در حال جنگیدن است".

نیکو کواچ در ادامه رو به تیاگو آلکانتار می‌کند و می‌گوید "تو نباید خیلی با توپ بازی کنی" و سپس در انتقاد از ژروم بواتنگ که با کارت قرمزی که در دقیقه ۹ بازی گرفت، زمینه‌ساز شکست سنگین بایرن شد، خاطرنشان کرد "باید در چنین مواردی باهوش‌تر عمل کنی!"، در حالی که بازیکنان بایرن از این صحبت‌های سرمربی خود بهت‌زده شده بودند، او حرف‌هایش را اینطور ادامه داد "به حرف من گوش نمی‌کنید! ما حرف‌هایی می‌زنیم و تمرین می‌کنیم اما شما آنها را در زمین اجرا نمی‌کنید".

«بیلد» همچنین در بخش دیگری از گزارش‌ خود نوشته است که کواچ دیگر با بازیکنانش ارتباط خوبی نداشت. او اغلب به صورت علنی از بازیکنانش انتقاد می‌کرد، در حالی که خودش و دستیارانش را از این قاعده مستثنی می‌دانست. طبق این گزارش کواچ پس از بازی با اینتراخت هم در رختکن در انتقاد از بازیکنانش گفته بود "ما باید آستین‌های خود را بالا بزنیم و نباید تنها به فکر زیبا بازی کردن باشیم، وگرنه در دو بازی بعدی هم شکست می‌خوریم".

باشگاه بایرن مونیخ پس از پایان همکاری‌اش با کواچ، هانسی فلیک، دستیار او را به عنوان جانشین موقت این سرمربی کروات معرفی کرد. فلیک پیش از این دستیار یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان بود و نقش مهمی در موفقیت‌های مانشافت داشته است که از آن جمله می‌توان به قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج