۹۲۵۳۳۷
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

سالاری: ترسی از استقلال نداریم

ناصر سالاری، دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ترسی از استقلال نداریم و تلاش می‌کنیم در این بازی امتیاز بگیریم.

ناصر سالاری درباره نمایش نه‌چندان خوب تیمش در بازی با نساجی گفت: ما برای این بازی با شرایط خاصی به قائمشهر رفتیم. قرار بود از آبادان با پرواز مستقیم به ساری برویم که بعد از حضور در فرودگاه هشت ساعت معطل شدیم و در نهایت هم پرواز لغو شد. حتی پرواز ما به تهران هم چهار ساعت تأخیر داشت و با اتوبوس به قائمشهر رفتیم و ساعت چهار صبح رسیدیم. برخی کارشکنی‌ها هم باعث شد تا روز قبل از بازی روی چمن مصنوعی تمرین نکنیم. در مجموع برای این بازی شرایط خوبی نداشتیم، ولی با این حال یک امتیاز گرفتیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت که در این بازی با چند واکنش خوب مانع از باز شدن دروازه تیمش شد، در مورد عملکرد خوبش تأکید کرد: بچه‌های تیم خیلی زحمت کشدند تا در کارهای دفاعی کم‌نقص باشیم، وقتی هم توپی از دفاع عبور می‌کرد من باید خودم را نشان می‌دادم. خدا را شکر که دروازه ما در این بازی باز نشد.

سالاری در پاسخ به این پرسش که «با توجه به شرایط فعلی استقلال ترسی از قدرت این تیم ندارید؟»، اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و بازی‌ها قابل قیاس با هم نیستند. ما امسال نتایج خوبی گرفتیم و از برابر استقلال هم ترسی از حریف نخواهیم داشت. استقلال تیم قابل احترامی است و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، ولی می‌خواهیم در ورزشگاه آزادی امتیاز بگیریم.

وی در پایان تصریح کرد: خدا را شکر تا الان عملکرد خوبی داشتیم و می‌خواهیم بهترین فصل تاریخ صنعت نفت را رقم بزنیم. امیدوارم با نتایج خوبی که می‌گیریم هواداران صنعت نفت را خوشحال کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کلک شما که به بازیکنان تیم های حریف استقلال روحیه بدهید و و در آستانه هر بازی، سعی در تضعیف روحیه بازیکنان تاج آسیا و ایجاد دلهره در دل هواداران داشته باشید به رذالت و کثیفی ذات پلیدتان است. این کثافت کاری هایتان را ما فراموش نمی کنیم شما نیز فراموش نکنید تا وقتی که وقت تسویه حساب و محاکمه شما نامردان خبیث برسد....

      پاسخ ها

      • عباد

        الان این بنده خدا چه حرف بد یا نامربوطی زد یا چه اهانتی کرد که شما خبیث و دارای ذات کثیفش میدونی؟

      • بی انگیزه

        داداش همین ک اسم ترس رو میارن یعنی عین سگ میترسن از تاج خخخخخخخخ...

    • دختر اس اسی

      اره

    • بدون نام

      کا دمت گرم خخخ!!!

    • بدون نام

      آقای سالاری به امید خدا پیروز میشید چونکه این کیسه کش های احمق وحسود ومغرور بازی های قبلی را به کمک داور بردند البته اگر این بار داور وجدان داشته باشد انشاءالله پیروز میشید

    • خان

      این بی شرفاکارشونه که جلوتاج روحیه بدن به حریفاش ،انشاالله دوره ی جام های اسنپی دیگه سررسیده،البته افتخارمیکنم که به نتیجه رسیدن تازمانی تاج کبیروتضعیف نکنیدخبری ازجام نیست،قهرمان واقعی ماهستیم تاج کبیر،سرورته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج