۹۲۵۳۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: حوصله حرف زدن در مورد سیتی را ندارم

یورگن کلوپ با رد اتهامات سرمربی منچسترسیتی به سادیو مانه مبنی بر استعداد خاص وی در تمارض و پنالتی گرفتن، گفت: در حال حاضر حوصله حرف زدن در مورد سیتی را ندارم.

ایرنا: یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل خِنک در لیگ قهرمانان، با رد اتهامات سرمربی منچسترسیتی به «سادیو مانه» مبنی بر استعداد خاص وی در تمارض و پنالتی گرفتن، گفت: در حال حاضر حوصله حرف زدن در مورد سیتی را ندارم.

مانه در دیدار روز شنبه لیورپول مقابل استون ویلا پیش از آنکه با یک پاس گل و یک گل دقیقه آخری برتری را به قرمزهای آنفیلد هدیه بدهد، به دلیل تمارض با کارت زرد داور جریمه شد.

کلوپ: حوصله حرف زدن در مورد سیتی را ندارم

پپ گواردیولا در این خصوص گفته بود: کاری که لیورپول طی چند سال اخیر انجام داده، بارها اتفاق افتاده است، زیرا مانه استعداد خاصی در این زمینه دارد؛ او گاهی اوقات دایو می‌زند و از این استعداد برای به ثمر رساندن گل‌های باورنکردنی در دقایق پایانی استفاده کرده است؛ مانه واقعا در این زمینه مستعد است.

کلوپ که تیمش را برای نبرد فرداشب مقابل خنک در لیگ قهرمانان اروپا مهیا می‌کند، با رد این اتهامات اظهار داشت: ۱۰۰ درصد مطمئن نیستم که منظور پپ تنها مانه بوده یا کل تیم ما را هدف گرفته است اما می‌توانم بگویم که مانه اهل دایو زدن نیست، همین.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل استون ویلا صحنه‌ای به وجود آمد و مانه پس از برخورد روی زمین افتاد؛ شاید پنالتی نبود اما برخورد اتفاق افتاد؛ در واقع این طور نبود که او از روی پای بازیکن حریف پریده و خود را روی زمین بیاندازد بلکه به خاطر برخورد نقش بر زمین شد.

مرد آلمانی در پاسخ به پرسشی در خصوص اظهارنظر در رابطه با نبرد حساس هفته آینده مقابل سیتیزن‌ها اظهار داشت: به هیچ عنوان در شرایطی نیستم که در مورد منچسترسیتی حرف بزنم؛ حرف زدن در مورد سیتی تا بعد از بازی فردا شب ممنوع نیست اما فکر کردن به آن بله؛ به بازیکنانم ایمان دارم؛ اگر مجبور بودم به آنها بگویم که به منچسترسیتی فکر نکنید، کمی خجالت می‌کشیدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج