جاباما
۹۲۵۳۹۳
۳ نظر
۵۰۲۰
۳ نظر
۵۰۲۰
پ

ردپای ۲ مرد ناشناس در مرگ مرموزِ زن تنها

۱۱ سال از مرگ زن تنها در خانه‌اش گذشته است و پلیس در ماموریتی جدید باید پرده از این جنایت مرموز بردارد.

روزنامه خراسان: ۱۱ سال از مرگ زن تنها در خانه‌اش گذشته است و پلیس در ماموریتی جدید باید پرده از این جنایت مرموز بردارد.

عصر بیست و ششم آبان ۸۷ مرد جوانی با ماموران کلانتری تهرانپارس تماس گرفت و از ناپدید شدن خواهر ناتنی اش به نام الهام خبر داد‎.

وی به مأموران گفت: خواهر ناتنی ام مدتی پیش از همسرش جدا شد و به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد. من گاهی به او سر می‌زدم. چند روز قبل با او تماس گرفتم، اما پاسخم را نداد. من که نگران او شده بودم امروز مقابل در خانه اش رفتم و زنگ زدم، اما کسی در را باز نکرد. همسایه‌ها می‌گویند دو مرد جوان به خانه خواهر ناتنی ام رفت و آمد داشته اند. من نگران الهام هستم و می‌ترسم بلایی سرش آمده باشد.

به دنبال اظهارات مرد جوان، پلیس مقابل خانه زن تنها رفت و پس از شکستن قفل در با جسد متعفن این زن ۳۳ ساله روبه‌رو شد. شواهد نشان می‌داد مدت زیادی از مرگ مرموز این زن گذشته است. جسد به پزشکی قانونی منتقل شد، اما کارشناسان پزشکی قانونی به دلیل متلاشی شدن جسد نتوانستند علت تامه مرگ را روشن کنند.

پلیس در گام بعدی از تحقیقات به پرس و جو از همسایه‌ها پرداخت و آن‌ها گفتند دو مرد را دیده بودند که با الهام رفت و آمد داشته اند. با افشای این ماجرا پلیس به ردیابی دو مرد جوان پرداخت، اما هیچ ردی از آن‌ها به دست نیامد.

به این ترتیب با گذشت ۱۱ سال از مرگ مرموز الهام در حالی که گره کور این پرونده باز نشده بود، خانواده وی دیروز در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و درخواست کردند تا دیه وی از صندوق بیت المال به آن‌ها پرداخت شود.

برادر الهام به مأموران گفت::۱۱ سال از کشته شدن خواهرم گذشته و هیچ ردی از عامل جنایت به دست نیامده است. خواهرم بیماری نداشت که فوت کند. همه شواهد نشان می‌دهد او به قتل رسیده است. به همین خاطر می‌خواهم تا دیه از بیت المال به ما پرداخت شود.

در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند و، چون پزشکی قانونی علت تامه مرگ را روشن نکرده بود پرونده را به دادسرا برگرداندند تا تحقیقات درباره آن از سر گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بوی پول به مشام میرسه

    • سهیل..زاهدا

      شاید هم برادرش ازهمه چیز خبر است

    • بدون نام

      این جه قانون مسخره ای که بایددیه بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج