۹۲۵۴۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته: می‌توانستیم در خانه بارسلونا پیروز شویم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد هدف اینتر در خانه دورتموند ارائه بازی دفاعی نیست.

ورزش سه: اینتر که در دیدار رفت و در دیداری دشوار در ایتالیا موفق شد با دو گل دورتموند را مغلوب کند، فردا شب در بازی برگشت و در سیگنال ایدونا پارک باید مهمان دورتموند باشد. آنتونیو کونته اذعان داشت دورتموند تیمی باتجربه در لیگ قهرمانان اروپا و فضای دشواری در انتظار بازیکنان اینتر خواهد بود.

آنتونیو کونته گفت: "این یک مسابقه مهم است، ما و دورتموند در جدول رده بندی هر کدام چهار امتیاز داریم. فکر می کنم بارسلونا جای خود را در مرحله دوم رزرو کرده است. ما در هنگام کسب پیروزی در سن سیرو مقابل دورتموند خیلی خوب بازی کردیم، اما خیلی خوب می دانیم که فردا مشکلات زیادی وجود خواهد داشت. در خانه بارسلونا نیز خوب بازی کردیم و می توانستیم پیروز شویم و فردا نیز همین هدف را داریم.

کونته: می‌توانستیم در خانه بارسلونا پیروز شویم

فردا با تیمی قدرتمند و اثبات شده روبرو خواهیم شد که سالها تجربه بازی در لیگ قهرمانان را دارد و ما باید بسیار مراقب باشیم. من می دانم که هواداران دورتموند قادر به ایجاد چه فضایی برای ما خواهند بود. اگر فردا نمایشی دفاعی ارائه دهیم، بدان معناست که حریف بازی خود را تحمیل کرده و ما را وادار به دفاع کرده است.

ما چه داخل و چه خارج از خانه در تمامی بازی ها به یک شکل بازی میکنیم. پیروزی های خارج از خانه مان نیز این موضوع را ثابت می کند. تیم رقیب ما قدرتمند بوده و باکیفیت است، اما ما برای دفاع کردن به میدان نمی رویم و من هرگز از بازیکنانم نمی خواهم نمایشی تدافعی ارائه دهند."

شرایط بازیکنان اینتر: "کوادو آساموا، دنیله دی آمبروزیو و روبرتو گالیاردینی مصدوم بوده و نمی توانند در بازی فردا شب بازی کنند، به همین دلیل در میلان ماندند. اما استفانو سنسی بهبود یافته و اخیرا سه جلسه در تمرینات اینتر شرکت کرده است. اما نمی دانم سنسی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و یا خیر، بعد از ارزیابی شرایط این بازیکن در تمرینات در کنار کادر فنی تصمیم خواهیم گرفت."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج