۹۲۵۴۷۰
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

جزییات پرداخت وام به بازنشستگان نیروهای مسلح

اعطای ۲۰۰ هزار وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان نیروهای مسلح که روند ثبت نام و توزیع آن از تیرماه آغاز شده تا اسفند ۹۸ به اتمام می‌رسد.

ایسنا: اعطای ۲۰۰ هزار وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان نیروهای مسلح که روند ثبت نام و توزیع آن از تیرماه آغاز شده تا اسفند ۹۸ به اتمام می‌رسد.

این وام‌ قرض‌الحسنه با کارمزد سه درصدی از طریق سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به ۲۰۰ هزار بازنشسته واجد شرایط اعطا می‌شود.

ثبت نام این وام به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت انجام می‌شود و تاکنون شماری از واجدین شرایط وام خود را دریافت کرده‌اند.

شرایط دریافت این وام طبق گفته دکتر محمودزاده، رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از این جمله است که باید حداقل دوسال از بازنشستگی متقاضیان گذشته، حقوق زیر چهارمیلیون تومان دریافت و توانایی بازپرداخت اقساط را داشته باشند. همچنین متقاضیان تاکنون نباید از این نوع وام استفاده کرده باشند.

اطلاع رسانی برای دریافت این وام از طریق ارسال پیامک انجام و ضرورتی به مراجعه حضوری نیست.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و همچنین طبق اعلام سردار گودرزی، رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح، در سنوات گذشته هر ساله بین ۴۰ تا ۵۰ هزار وام قرض الحسنه پرداخت می‌شد، اما امسال اعتباری در سقف ۱۰۰۰ میلیارد برای ۲۰۰ هزار بازنشسته در نظر گرفته شد.

گودرزی افزود: برای دریافت این وام نیازی به حضور بازنشستگان نیست و بر اساس میزان حقوق بازنشستگان در خصوص میزان وام تخصیص یافته به آنان پیامک داده می‌شود و اگر بازنشسته‌ای به هر دلیل موفق به ثبت‌نام نشود تا پایان سال چند بار اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد.

گودرزی با تأکید بر اینکه این وام به کسانی تخصیص یافته است که تا کنون وام دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: دیگر وام‌های درنظر گرفته شده برای بازنشستگان، وام کمک هزینه خرید جهیزیه برای فرزندان دختر بازنشسته با سقف ۱۰ میلیون تومان و وام قرض‌الحسنه درمان با سقف ۱۰ میلیون تومان در زمینه پیوند اعضا و بیماری‌های گران است. باید تمامی بازنشستگان یک مرحله وام را دریافت کنند، ضمن آنکه تمامی وام‌ها به صورت قرض‌الحسنه و بیمه شده است.

وی ادامه داد: اگر در گذشته بازنشسته‌ای دخترش ازدواج و قصد دریافت خدمت و هدیه ازدواج را داشت باید به سازمان مراجعه و مدارکی را ارائه می‌کرد. خوشبختانه این فرایند حذف شده و بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت به افراد واجد شرایط تسهیلات ارائه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وام درمان.... اگه بیمه هستن که خدمات بیمه باید پوشش بده تامجبور به اخذ وام نشوند .... معلومه که بدبختا بدجور سرکارن

    • سلام

      سلام البته اینگونه وامهاخوب است بشرط اینکه جیب آقازادها خالی نماند،مثل سهام قوامین که ضربه به پرسنل بازنشسته رسید،ازسهام مهرگان که هنوز خبری نیست ،نیروی که دردورترین نقطه ازمی
      هن اسلامی زندگی میکند وهیچ اطلاعاتی دراین
      زمینه ندارد چه باید کرد؟آقایی که برروی مبل نشسته ای وماهیانه مبلغ 7,یا 6میلیونتومان حقوق میگیری،

    • بدون نام

      چراشاملمانمیشودانقدرانتظارپیامک راکشیدم هنوزبرام نیامده بنده خداراست گفت شایدمادورافتاده هستیم واهمیت نمیدهند

    • بدون نام

      مگه یه نظامی دارای بیمه مکمل باید برای بیماری صعب العلاج وام بگیره جرا بقیه ارگانها با بیمه مکمل مجانی عمل میشن ای کاش قدر جوونی سونو میدونستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه بازنشسته ارتش هستم چندین سال درجبه با 69 سال سن دارم مسافر کشی میکنم تا به سختی اموراتم بگذره ای مسولین ای نوبخت از خدا بترسید بدانید اه ما روزی دامانتان را خواهد گرفت با این وامها فایده ای نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج