۹۲۵۴۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بکش بکش لیگ برتر به صدر رسید

هفته دهم لیگ برتر امروز یکی از داغ‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند و بازی‌هایی در آن برگزار می‌شود که هر ۴ تیم در نیمه بالایی جدول هستند و می‌توانند با پیروزی، جدول را دستخوش تغییراتی کنند و شاید سپاهان امروز لغزان‌ترین جایگاه را در اختیار داشته باشد.

فرهیختگان: هفته دهم لیگ برتر امروز یکی از داغ‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند و بازی‌هایی در آن برگزار می‌شود که هر ۴ تیم در نیمه بالایی جدول هستند و می‌توانند با پیروزی، جدول را دستخوش تغییراتی کنند و شاید سپاهان امروز لغزان‌ترین جایگاه را در اختیار داشته باشد.

استقلال- صنعت نفت/ کشتن اولین قاتل تراکتور!

تراکتور در دو هفته متوالی ۲ شکست مقابل نامش ثبت شد و امروز قاتلان تراکتور به مصاف هم می‌روند تا نشان دهند کدام‌شان بی‌رحم‌ترند. استقلال که این روزها روی ابرها سیر می‌کند با تحقیر یکی از مدعیان قهرمانی در خانه خود به همه بالانشینان اعلان جنگ داد تا تیم استرا با نزدیک کردن امتیازاتش به بالانشینان منتظر لغزش مجدد آنها برای طی کردن پله‌های ترقی و حتی صدرنشینی در لیگ برتر در هفته‌های آتی باشد.

آبی‌های پایتخت که در هفته‌های ابتدایی خیلی امتیازات حساس را از دست دادند و در امر گلزنی نیز توفیق چندانی نداشتند، حالا در مسابقات مهم دست به جبران زدند و با گلزنی مهاجمان‌شان روزهای خوبی را سپری می‌کنند، اما قطعا سد صنعت نفت برای آنها می‌تواند محکم و آزار‌دهنده باشد. صنعت نفت اولین تیم لیگ برتر جاری لقب گرفت که توانست پس از ۸ هفته شکست را در پرونده تراکتور پرستاره ثبت کند و به‌نوعی راه کشتن این تیم تبریزی را به آبی‌های پایتخت یاد داد.

آنها در هفته گذشته هم زمین نساجی را با حداقل امتیاز ترک کردند تا چراغ‌خاموش به رتبه پنجم جدول تکیه کنند و حالا امیدوارند با یک پیروزی دیگر آن هم در زمین آزادی به همه بقبولانند که باید به آنها احترام بگذارند و در لیگ برتر به دنبال جایگاهی خوب می‌گردند. اما استقلال که اعتمادبه‌نفس از دست رفته‌اش را برگردانده و توانسته در ترکیب جدید استراماچونی و تفکراتش جا بیفتد، دیگر به دنبال فرصت‌سوزی و بازگشت به دوران پرحاشیه نیست و قطعا با یک بازی هجومی قصد دارد به همگان ثابت کند که موفقیت‌های چند هفته گذشته اتفاقی نبوده و امروز برای هر حریفی خطرناک است.

نکته‌ای که در بازی امروز جلب‌توجه می‌کند این است که اسکوچیچ در ۱۰ جدالی که برابر آبی‌های پایتخت قرار گرفته تا به حال هیچ تساوی‌ای به دست نیاورده و نتیجه نهایی بازی‌هایش یا شکست بوده یا پیروزی. او در این ۱۰ بازی ۴ پیروزی کسب کرده و ۶ شکست را نیز تجربه کرده است و در آخرین بازی هم با خونه‌به‌خونه بابل در فینال جام‌حذفی برابر استقلال قرار گرفت که آن بازی را با تک‌گل تیام به آبی‌ها واگذار کرد تا استقلال آخرین جام قهرمانی‌اش را تجربه کرده باشد.

البته لازم به یادآوری است که آخرین پیروزی اسکوچیچ برابر استقلال به ۵ سال گذشته مربوط می‌شود. استقلالی‌ها در این بازی روزبه چشمی مصدوم را بار دیگر آماده بازی می‌بینند، اما فرشید باقری همچنان مصدوم است و احتمالا استراماچونی مثل چند بازی گذشته از زوج علی کریمی و ریگی در پست هافبک دفاعی بهره می‌برد. در سمت مقابل، سیذوان قربانی تنها محروم صنعت نفت برای دیدار با استقلال است. استراماچونی اعلام کرد دست به ترکیب تیم برنده نمی‌زند و با همان ترکیب بازی با تراکتور به مصاف نفت می‌رود.

سپاهان- ترا کتور/ جنگ همسایه‌ها برای فتح صدر

بدون‌شک جذاب‌ترین بازی هفته دهم لیگ برتر همین بازی است. دو تیمی که دو هفته است آب خوش از گلویشان پایین نرفته، اما به لطف امتیازات خوبی که در هفته‌های قبل از آن به دست آوردند همچنان رتبه‌های اول و دوم جدول در اختیارشان است، اما آنها دیگر آن حاشیه امن چند هفته قبل را ندارند و چه‌بسا اگر تیم‌های پایین‌تر نتایج مطلوبی به دست آورده بودند، حالا نام صدرنشین لیگ تغییر کرده بود.

همه این موارد می‌تواند دلیل خوبی باشد که با اطمینان بگوییم قرار است یک بازی خوب و دلچسب را در هفته دهم شاهد باشیم. دیداری که قطعا ورزشگاه را پرخواهد کرد و صحنه‌های جذابی را در آن شاهد خواهیم بود. تیم قلعه‌نویی که میزبان هم هست در دو هفته گذشته به نتیجه‌ای بهتر از ۲ تساوی نرسیده و این نتایج مقابل تیم‌هایی رقم خورده که شاید هر فوتبال‌دوستی فکرش را هم نمی‌کرد سپاهان در این ۲ بازی امتیاز از دست بدهد.

آنها ابتدا در هفته هشتم مقابل سایپایی که ۴ گل از استقلال خورد، بدون گل مساوی کردند و در هفته نهم هم مقابل پارس جنوبی‌جم علاوه‌بر تساوی یک - یک، رکورد گل نخوردنش هم خاتمه داده شد تا روزهای افت این تیم اصفهانی ادامه‌دار باشد. اما وضع تراکتور به مراتب بدتر از سپاهان است. آنها در هفته هشتم مقابل صنعت نفت آبادان تن به شکست ۲ بر یک دادند. خیلی‌ها این نتیجه را اتفاقی قلمداد کردند و منتظر بودند در نبرد برابر استقلال، تراکتور باز هم روند بردهایش را آغاز کند و بالاخره به صدر جدول لیگ برتر برسد، اما در کمال ناباوری آنها در خانه، بازی را با ۴ گل به استقلال واگذار کردند تا دنیزلی خطر را بیخ گوش خود و تیمش احساس کند.

در این بازی مهدی ببری‌آقجه از تراکتور و محمد محبی از سپاهان به دلیل محرومیت غایب هستند. حالا این نبرد برای ناکامان دو هفته گذشته یک جدال حساس خواهد بود. لغزش در این بازی می‌تواند تبعات بدی برای هر ۲ تیم داشته باشد. ضمن اینکه نتیجه مساوی هم تفاوت چندانی با باخت نخواهد داشت و می‌تواند بیشتر از هر نتیجه دیگری سایر رقبا را خوشحال کند. تراکتور این فرصت را دارد که با برد در این بازی به صدر جدول برسد و سپاهان هم می‌تواند با پیروزی تا حدی حاشیه امن از دست رفته را به اردوی خود بازگرداند و به‌طور قطع این بازی ۶ امتیازی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج