۹۲۵۴۸۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

برنامه ویژه آبی‌ها به مناسبت هزار امتیازی شدن

تیم فوتبال استقلال اولین تیم لیگ برتر شد که به جمع امتیاز ۱۰۰۰ رسید.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال اولین تیم لیگ برتر شد که به جمع امتیاز ۱۰۰۰ رسید. تیم استقلال تهران موفق شد در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه قابل توجه ۴ بر ۲ از سد تیم پرستاره تراکتور در تبریز بگذرد. شاگردان استراماچونی با این پیروزی بزرگ، اولین تیم ادوار لیگ برتر حرفه‌ای شدند که ۱۰۰۰ امتیاز را پشت سر گذاشتند.

استقلال در حال حاضر ۱۰۰۱ امتیازی است در حالی که تا پیش از پیروزی برابر تراکتور ۹۹۸ امتیازی بود و حتی یک تساوی در تبریز می‌توانست این موضوع را به تعویق بیندازد اما برد خیره‌کننده استقلالی‌ها باعث شد به‌عنوان اولین تیم ایرانی بعد از ۱۹ دوره برگزاری لیگ برتر حرفه‌ای فوتبال باشگاه‌های ایران از مرز ۱۰۰۰ امتیاز عبور کنند.

تمجید AFC

صفحه رسمی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویری از استقلالی‌ها با عدد ۱۰۰۱ منقش به پیشکسوتان و بزرگان استقلال به تمجید از این باشگاه ایرانی پرداخته و نوشت: «استقلال اولین باشگاه تاریخ لیگ ایران است که توانسته بیشتر از ۱۰۰۰ امتیاز کسب کند.»

آمارها و رکوردها

استقلال تا پایان فصل هجدهم لیگ برتر با ۹۸۶ امتیاز صدرنشین بود و حالا با ۱۵ امتیاز لیگ امسال به یک رکورد بی‌نظیر دست پیدا کرده است. آبی‌پوشان در ۱۸ دوره گذشته این مسابقات و هشت هفته ابتدایی فصل نوزدهم جمعا صاحب ۲۷۴ برد و ۱۷۷ مساوی بودند و در مجموع ۹۹۹ امتیاز کسب کرده بودند که به دلیل کسر یک امتیاز، امتیازات رسمی آنها ۹۹۸ شد. باشگاه استقلال در فصل ۹۳-۹۲ با کسر یک امتیاز از سوی فیفا مواجه شد.

نزدیک‌ترین تیم به استقلال، پرسپولیس است که مجموع امتیازات آنها در همه ادوار لیگ برتر به عدد ۹۴۴ می‌رسد و این تیم تنها در صورتی که تا پایان فصل بتواند مجموع امتیازاتش را به عدد ۷۲ برساند، در این فصل می‌تواند به مرز ۱۰۰۰ امتیاز برسد.استقلالی‌ها همچنین در فصل دوازدهم لیگ برتر که با قلعه‌نویی قهرمان شدند با ۶۷ امتیاز بیشترین امتیاز ادوار خود در لیگ برتر را به دست آوردند.

جشن هزار دستان

استقلالی‌های شادمان از ۱۰۰۰ امتیازی شدن در لیگ برتر قرار است به‌زودی جشنی را به همین مناسبت در روزهای پیش رو برگزار کنند. طبق اخباری که «فرهیختگان» کسب کرده، روز گذشته مقدمات برگزاری این جشن در باشگاه استقلال هماهنگ شده و قرار است به‌زودی این جشن با حضور تمامی استقلالی‌هایی که در این سال‌ها تحت هر عنوانی این تیم را همراهی کردند تا به این افتخار دست پیدا کنند، برگزار شود.

از خانواده حجازی و پورحیدری تا ژنرال

همان طور که ذکر شد قرار است تمامی کسانی که در این سال‌ها در هر پستی استقلال را همراهی کردند به این جشن دعوت شوند. از بین مربیان این تیم از خانواده مرحوم حجازی و پورحیدری گرفته تا امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین سرمربی باشگاه استقلال به این جشن دعوت هستند و حتی مربیانی مانند فیروز کریمی، صمد مرفاوی، پرویز مظلومی و... قرار است در این شب در جمع آبی‌ها حاضر شوند و چه‌بسا مربیان خارجی استقلال در این دو دهه اخیر نیز به این جشن دعوت شوند.از سوی دیگر بازیکنانی که طی این ۱۹ فصل این تیم را همراهی کرده‌اند نیز در جشن هزاردستان حاضر خواهند شد.

چرا هزاردستان؟

جشن هزاردستان؛ این اسم از سوی باشگاه استقلال از این جهت انتخاب شده که مدیران باشگاه معتقدند خیلی‌ها در طول این ۱۹ سال دست‌به‌دست هم دادند و استقلال را به این تعداد امتیاز در لیگ برتر رسانده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ

      کیسه کشای حمام های عمومی سراسر کشور را هم به این جشن حتما دعوت کنید یادتان نرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج