۹۲۵۵۱۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حضور حسینی در ترکیب پرسپولیس موهبت است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با اینکه این تیم در بازی‌های گذشته کم گل خورده است اما حضور سید جلال حسینی در ترکیب سرخ‌پوشان یک موهبت است.

ایسنا: مرتضی فنونی‌زاده درباره بازی پرسپولیس با فولاد که با برتری یک گله شاگردان کالدرون به پایان رسید، اظهار کرد: نیمه اول با تک گل ترابی پرسپولیس برنده شد. ضربه او هم به تیرک خورد و من فکر می‌کنم بازیکنان تیم هنگام زدن ضربات پنالتی استرس دارند. در کل این سه امتیاز خیلی به درد تیم می‌خورد ولی نیمه دوم پرسپولیس به عقب آمد.

او ادامه داد: تا به حال ندیده بودم فولاد انقدر روی هوا بازی کند. باید بگویم یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس هم سید جلال حسینی بود که همه توپ‌های اول را زد. بازیکنان به طور کلی بدون اشتباه بازی کردند. نیمه اول پایاپای بود اما در نیمه دوم مالکیت با فولاد بود اما آن‌ها هم نتوانستند موقعیت خطرناکی ایجاد کنند. بازیکنان پرسپولیس هم می‌توانستند در ضد حملات گل‌های بیشتری بزنند. خوبی بازی این بود که پرسپولیس سه امتیاز را گرفت و به صدر نزدیک شد. بعد از آن مساوی مقابل ماشین‌سازی، این برد خیلی حیاتی بود.

فنونی‌زاده درباره حضور حسینی هم گفت: ما در بازی‌های قبلی خیلی گل نخوردیم اما به طور کلی حضور حسینی در ترکیب تیم یک موهبت است. خدا کند در بازی‌های بعدی کالدرون در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد نکند. همچنین امیری هم نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بود و اصطلاحا روز خوبش بود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا خلا کامیابی‌نیا در تیم احساس می‌شود یا خیر توضیح داد: بله خلا او کاملا حس می‌شود. کامیابی‌نیا خیلی مثبت بازی می‌کند. او گل‌ می‌زند، توپ حریف را خراب و بازی‌سازی می‌کند. اگر او، حسینی، عالیشاه و رسن در ترکیب باشند خیلی خوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      فقط ی خرده کثیف و منفور بازی میکنه جلال بلال. نیمه اول تومحوطه هجده لنگ سید بلال خودشو انداخت توبغل مهاجم فولاد و داور خطای مهاجم فولادرو گرفت. این یه نمونشه چرک کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج