جاباما
۹۲۵۶۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دپای: جایگاه لیون را تغییرمی‌دهیم

ستاره ملی‌پوش و هلندی لیون معتقد است یارانش در بازی با مرحله برگشت لیگ قهرمانان اروپا می‌توانند خوب نتیجه گیرند و جایگاه خود را در گروه G تغییردهند.

خبرگزاری فارس: امشب در سری نخست پیکارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا المپیک لیون میزبان بنفیکا پرتغال است. المپیکی‌ها در بازی رفت ۲ بر یک بازنده شدند و اکنون برای جبران مافات نقشه می‌کشند.

از طرفی بعد از آر.ب لایپزیگ (۶ امتیاز) و زنیت سن‌پترزبورگ(۴ امتیاز) با ۴ امتیاز و تفاضل گل ضعیف‌تر در رده سوم گروه قراردارند.

ممفیس دپای تصور می‌کند این جایگاه می‌تواند برای تیم فرانسوی تغییر کند تا المپیکی‌ها به شرایط بهتری برسند.البته به این شرط که برنده شوند و در بازی‌های دیگر هم خوب نتیجه گیرند.

مهاجم پیشین منچستریونایتد و آیندهوون که از ۲ سال قبل در خدمت لیونی‌هاست، اظهار داشت:مربی ما به شدت طرفدار فوتبال هجومی است و دوست دارد که حملات صحیحی را سازماندهی کنیم.

وی ادامه داد:او همیشه به ما انرژی مثبت می‌دهد و ما را وادار به حرکت در مسیری صحیح می‌کند.البته نیاز به کمک و حمایت ورزشگاه مملو از تماشاگر را داریم.

دپای در مورد وظایفش عنوان کرد:نقش من در تیم کاملا روشن است.دوست دارم بازیکنی کلیدی در تیمم باشم.بهترین بازی‌ام را انجام خواهم داد که تیمم برنده شود.البته مهم‌ترین موضوع برای ما، کسب برد است.به نظرم ما این قدرت را داریم که وضعیت‌مان را در گروه تغییر دهیم.در بازی‌‌های خانگی همیشه چهره موفقیت‌آمیزی نداشته‌ایم اما این مشکل را می‌توانیم برداریم.برای این منظور بازیکنان جوانی داریم و نیز یک مربی که می‌کوشد تیمی خوب تشکیل دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج