۹۲۵۶۳۲
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

کاهش ۲۱درصدی مسافرانِ فرودگاه امام

تحولات بازار ارز سفرهای خارجی را به سمت سفرهای ضروری سوق داده است؛ در ۶ماهه اول امسال نسبت به ۶ ماه اول سال ۹۶ تعداد پروازهای فرودگاه امام ۲۶.۲درصد و تعداد مسافران ۲۰.۶درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری مهر: تحولات بازار ارز سفرهای خارجی را به سمت سفرهای ضروری سوق داده است؛ در ۶ماهه اول امسال نسبت به ۶ ماه اول سال ۹۶ تعداد پروازهای فرودگاه امام ۲۶.۲درصد و تعداد مسافران ۲۰.۶درصد کاهش یافته است.

فرودگاه امام خمینی (ره)، برخی آمار پروازی این فرودگاه در ۶ ماه نخست سال جاری را اعلام کرد که بر اساس آن ٢٣ هزار و ٢٢١ پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) انجام شده و ٣ میلیون و ٩۶۵ هزار و ٣٠٧ مسافر با این پروازها جابه‌جا شده است.

این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل (۶ ماهه نخست ۹۷) بر اساس آمارهای منتشره از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، ۲۷ هزار و ۵۶۹ پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شده و ۴ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۰ مسافر از طریق این فرودگاه جابه جا شده اند.

بنابراین در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد نشست و برخاست هواپیماها، کاهش ۱۵.۷ درصدی و از نظر تعداد مسافر کاهش ۸.۵ درصدی رخ داده است.

بر اساس آنچه فرودگاه امام خمینی (ره) در سال ۹۶ اعلام کرده بود، در ۶ ماهه نخست سال ۹۶ در این فرودگاه ۳۱ هزار و ۵۰۰ پرواز انجام شده بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن (۶ ماهه ۹۵) رشد ۱۱ درصدی داشته است. همچنین در این بازه زمانی (۶ ماهه ۹۶) ۵ میلیون مسافر از فرودگاه امام خمینی (ره) تردد داشته اند که نسبت به ۶ ماهه سال ۹۵، افزایش ۱۵.۵ درصدی داشته است.

بنابراین در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به ۶ ماهه نخست سال ۹۶، تعداد پروازهای این فرودگاه کاهش ۲۶.۲ درصدی و تعداد مسافران نیز کاهش ۲۰.۶ درصدی داشته است.

این در حالی است که امسال ترمینال سلام با ظرفیت ۵ میلیون مسافر به فرودگاه امام خمینی (ره) افزوده شد و ظرفیت این فرودگاه را در کنار ترمینال شماره یک فرودگاه امام خمینی (ره) به ۱۰ میلیون نفر در سال رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس توریست های می گفتید کجاست

    • ■■■■

      پس نتیجه میگیریم گرانی تاثیر داره در ترافیک هوایی/اگر بنزین را به قیمت منطقه کنید ویا بیشتر از آن ترافیک زمینی هم۱۰۰٪جواب مثبت میدهد به شرط اینکه خودرو بدون گمرک وارد بشود یارانه آن نیز به مردم بدهید

    • عبدالرحمن

      چه بهتر حالا آقازاده ها (گدازاده ها) راحت میرن و میان ! اینو مگه نمیخواستین؟

    • بدون نام

      پرواز های خارجی را مردم تحریم کرده‌اند.

    • بدون نام

      راننده تاكسي هاي فرودگاه بیچاره شدن نمیتونن قسط ماشینهارو بدن ....وای بحالشون

    • رضایی

      زمانی که برجام در حال اجرا بود خیلی توریست آمدن ایران باور کنید که اگر همین طور پیش ميرفت مملکت احتیاج به فروش نفت نداشت متاسفانه این جوري شده

    • محسن تهرانی

      حالا هي بگين مرگ بر برجام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج