۹۲۵۷۸۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نورافکن: قلعه‌نویی به من لطف دارد

بازیکن سپاهان می‌گوید: با تمام وجود و توانش برای سپاهان بازی می‌کند و این لطف قلعه‌نویی بوده که از او تعریف کرده است.

ایسنا: امید نورافکن پیش از برتری تیمش در مقابل تراکتورسازی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال گفت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی را با تیم خوب پیش‌رو داریم. تراکتور بازیکنان خیلی قوی، قدرتمند و گران قیمتی دارد و ما توانستیم مقابل هوادارانی که فکر می‌کنم اولین بازی بود که تعداد آن‌ها کمی زیادتر شده بود ۳ امتیاز بگیریم.

وی افزود: فکر می‌کنم خیلی بد موقع امتیازاتی را از دست دادیم. باید برای بازی‌های بعدی تمرین کنیم، نکات منفی بازی را باید پیدا کنیم و روی آنها کار و تمرین کنیم. در بازی‌های آسیایی تیم‌های الهلال و گوانژو قرار دارند که این تیم‌ها خیلی سخت تر از تراکتور هستند، البته با تمام احترامی که برای تراکتور قائلم و مطمئنم که باید قوی‌تر شویم.

نورافکن در مورد تعریف قلعه نویی و اینکه آیا مصدومیت دارد یا خیر؟ گفت: به خاطر زمین نقش جهان که لغزنده است، مشکل کوچکی پیش آمد. وظیفه ما این است که تمام تمرکز خود را برای تیم بگذاریم، این لطف سرمربی بوده که از من تعریف کرده است.

بازیکن جوان سپاهان که در میان هواداران دو تیم استقلال و سپاهان محبوبیت زیادی دارد، خاطرنشان‌کرد: من در تیم استقلال هم که بودم با تمام وجود بازی کردم. شاید در ۴ پست بازی کردم. در سپاهان هم با تمام توان بازی می کنم و بعد از این هم ادامه خواهم داد، چرا که در ادامه راه کار سنگینی داریم. پرسپولیس و استقلال و تیم‌های دیگر هم به ما نزدیک می‌شوند. به امید خدا این روند را ادامه می‌دهیم تا قهرمانی را برای شهر اصفهان به دست آوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرم احمدوند

      بازیکنان ایران در هرتیمی که باری میکنند فقط با تعریف وتمجید از مربی میخواهند خودشان را خوب جلوه دهند اما فکر نمیکنند که باید طوری بازی کنند که مربی از او تعریف وتمجید کند اقای نورافکن لازم به تعریف از قلعه نوعی نیست چون هر دو استقلالی هستید واز یک خانواده بزرگ هستید

    • بدون نام

      مواظب باش با هم تنها نشید جیگر!!!میترسم الطافتون فوران کنه و منحرف بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج