۹۲۵۷۸۱
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

هشت گل برای هالک و مورچه اتمیِ استقلال!

استقلالی که هفته‌های اول با بحران گلزنی مهاجمانش روبرو بود، حالا بهترین زوج لیگ برتر را در اختیار دارد.

وبسایت نود: استقلال بعد از سال‌ها، صاحب یک زوج جذاب در خط حمله شده است. دو مهاجم کاملا متفاوت، که نقش پررنگی در اوج گیری هفته‌های اخیر آن‌ها دارند. دیاباته و قائدی هر دو با با سه گل زده، پیش از شروع هفته در رده سوم جدول گلزنان لیگ برتر بودند. امروز هر دو آن‌ها، یک گل زدند و علاوه بر کمک به پیروزی استقلال، ۴ گله شدند و پشت سر مغانلو در جدول آقای گل‌های لیگ برتر قرار گرفتند. مغانلو با ۶ گل بهترین گلزن لیگ برتر است و دیاباته و قائدی در کنار محمد نوری هافبک پارس با ۴ گل او را تعقیب می‌کنند.

قائدی و دیاباته علاوه بر تلاش همزمان برای آقای گلی، تنها زوج این فصل لیگ برتر هستند که هر دو مهاجمش، تا اینجا بیشتر از ۴ گل زده‌اند. البته عنوان گلزن‌ترین زوج لیگ در اختیار مغانلو و امامعلی پیکان با مجموع ۹ گل زده است و دیاباته و قائدی با ۸ گل، در رده بعدی قرار دارند. با این تفاوت که در خط حمله پیکان، مغانلو دوبرابر امامعلی گل زده اما دیاباته و قائدی به یک اندازه، روی گل‌های استقلال تاثیر دارند.

هفت گل از هشت گل زوج دیاباته و قائدی، در ۵ هفته اخیر زده شده و ادامه این روند، می‌تواند استقلال را خطرناک‌تر از همیشه و به صدر جدول هم نزدیک‌تر کند. آن‌ها علاوه بر زدن این ۸ گل، هر کدام یک پاس گل هم داده‌اند به همدیگر بوده است. در بازی با تراکتورسازی، قائدی پاس گل اول استقلال و اولین گل فصل دیاباته را داد. مهاجم اهل مالی استقلال هم امروز جبران کرد و گل دوم استقلال به صنعت نفت را برای قائدی پایه‌گذاری کرد.

امروز بعضی از کانال‌های استقلال در شبکه‌های اجتماعی، زوج دیاباته و قائدی را با زوج لوکاکو و مارتینز مقایسه کردند. یک مهاجم بلند قامت و قدرتمند، در کنار یک بازیکن کوتاه و تکنیکی با شماره‌های ۹ و ۱۰ که ضعف‌های یکدیگر را پوشش می‌دهند. اما شاید نمونه داخلی چنین مقایسه‌ای، زوج دایی و عزیزی در تیم ملی باشد که هنوز، یکی از موفق‌ترین زوج‌سازی‌های تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود. روند زوج خط حمله استقلال، تازه چند هفته است آغاز شده و هنوز نمی‌توان درباره آن قضاوت مطمئنی کرد. با این حال این حرکت پرشتاب، می‌تواند شروع دورانی طلایی برای خط حمله استقلال و استراما باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زوج خطر ناک است

    • xxx

      زوج های قدیمی فوتبال فرشاد پیوس و کریم باوی...
      فرشاد پیوس و مرفاوی....عنایتی و سیاوش اکبر پور و......

    • سروره SS

      مطمئنا از زمانی که استقلال بردهایش را شروع کرده و تیم رو به جلو افتاده عده‌ای ناراحت شدند و در فکر این هستند که چطور میتوان آز پیشرفت روزافزون این تیم جلوگیری کنند تا در آینده مبادا که تیم حکومتی را له کند .کاری که در چند سال گذشته هروقت استقلال به نقطه اوج رسیده با این تیم کرده‌اند.بنده بعنوان طرفدار استقلال از همه هواداران میخوام نگذارید مسئولین پرسپولیسی کشور دوباره این کار را تکرار کنند حتی اگر شده از روی جنازه شان عبور کنید

    • بدون نام

      زنده باد استرا جنتلمن واقعی لیگ ایران

    • بدون نام

      کیسه باز هم زیر پرسپولیسه خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاالله سپاهان رو هم میزنیم

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      واقعا استراما با این کمبود و کم و کاستی تیمی ساخته عالی و ویرانگر ‌ . درود و خسته نباشید ‌ . دیاباته دوبازی اول لیگ رو چون تازه اومده بود و آماده نبود بازی نکرد وبعدش مصدوم شد و شش بازی نبودش.‌اگ کل بازیها میبود قطعا الان دوازده یا سیزده گله بود .اگ مصدوم نشه قطعا راحت آقای گل میشه

    • ارش

      به سپاهان گل بزنید اگه راست میگید منتظر می مونیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج