جاباما
۹۲۵۷۸۴
۱۸۰ نظر
۵۰۱۵
۱۸۰ نظر
۵۰۱۵
پ

حقوق ۶۹میلیونی برای خواهرزنِ آذری‌جهرمی

عضو فراکسیون امید مجلس از انتصابات فامیلی وزیر ارتباطات خبر داد و گفت: خانم ثنا اسدیان متولد ۶۵ خواهر خانم آقای وزیر است که ماهانه ۶۹ میلیون حقوق می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: نشست خبری سیده حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با عنوان بررسی چالش‌ها در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور جمعی از اصحاب رسانه در خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست خبری زرآبادی طی سخنانی، اظهار داشت: در کمیته ارتباطات مجلس مسائل مربوط به IT را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: قرار بود درباره بحث مالیات بر ارزش افزوده وزارت ارتباطات در این جلسه حضور داشته باشند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و آنها حضور نیافتند.

زرآبادی درباره اینکه بحث‌های مختلفی درباره موضوع ارزش افزوده اپراتورها در چند وقت اخیر مطرح شده است، که در یکی از گزارش‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده مشخص شده که سایت انتخاب مبالغی را دریافت کرده و هجمه‌هایی علیه شما منتشر کرده، گفت: شرکت‌های خدمات ارزش افزوده یکسری خدمات خارج از استانداردهای اپراتورها ارائه می‌کند که یکسری محتوای منحصر به فردی ایجاد می‌کند که درآمد خوبی برای اپراتورها دارد.

این نماینده مجلس افزود: طبق قوانین رگلاتوری ۶۰ درصد این پول‌ها سهم شرکت‌های خدمات دهنده، ۳۰ درصد سهم اپراتورها و ۱۰ درصد سهم تجمیع کنندگان است.

وی ادامه داد: وزیر ارتباطات اعلام کرده که مخالف تخلف در ارزش افزوده است. کسی که با تخلفات ارزش افزوده برای اولین بار مقابله کرد نمایندگان مجلس بودند نه وزارتخانه ارتباطات.

زرآبادی خاطرنشان کرد: در دی ماه ۹۶ تا خرداد ۹۷، تعداد ۷ شرکت بودند که با اپراتورها هماهنگ بودند و عضوگیری اجباری داشتند که ما نمایندگان مجلس این موضوع را اعلام کردیم.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: آذری جهرمی در یک ادعای عجیب عنوان کرده بود که مخالف تخلف در ارزش افزوده هستم؛ اینجا در میان شما خبرنگاران می‌گویم نهادی که با تخلفات ارزش افزوده برای نخستین بار مقابله کرد کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی بود و نه وزارت ارتباطات.

حقوق ۶۹میلیونی برای خواهرزنِ آذری‌جهرمی

وی تصریح کرد: از دی ماه ۹۶ تا خرداد ۹۷ ، هفت شرکت متخلف در این زمینه وجود داشتند که با هماهنگی اپراتورها عضوگیری اجباری می کردند. ما در کمیسیون صنایع مجلس اینها را از روی گزارش‌های شکات افزایش هزینه قبض موبایل‌ها شناسایی کردیم و پرونده این هفت شرکت مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کلاهبرداری صورت گرفته است.

وی در ادامه با تشریح دیگر جزئیات تخلفات صورت گرفته یادآور شد: یک شرکت به نام ایده‌پرور هوشمند که سهم آن از 35 میلیارد 23 میلیارد بود و رئیس آن سجاد بنابی بود تنها پول‌ها را بازگرداندو قرارداد آنها لغو نشد.

زرآبادی ادامه داد: یک هلدینگ نیز به نام اعطا وجود داشت که خدمات ارزش افزوده ارائه می‌کرد که افرادی همچون ابوذر مهرمنش، سجاد بنابی و مهرمنش که مدیر کل ارزش افزوده همراه اول است در آن عضویت داشتند.

نماینده قزوین در مجلس اضافه کرد: طبق اطلاعاتی که به بنده رسیده و گزارشی که در زمینه تخلفات حوزه ارزش افزوده داشتیم، در مهر ماه سال جاری درآمد زیرمجموعه سایت انتخاب ۵۳۴ میلیون تومان بوده است.

زرآبادی همچنین یادآور شد: وزیر ارتباطات تاکنون مدارکی در خصوص سؤالاتی که بنده از او داشتم ارائه نکرده است، چندین جلسه نیز در کمیسیون مجلس داشتیم و مقرر شده مستندات ارائه شود که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

عضو فراکسیون امید در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تاکنون مواردی که امروز در نشست خبری مطرح کردید را به آقای آذری‌جهرمی گفته‌اید یا خیر، گفت: در بحث عملکرد اتفاقات زیادی افتاده و افراد اعتراضاتی دارند که کمیته ارتباطات این موضوعات را بررسی می‌کند چرا که مطالبات زیادی در این حوزه وجود دارد. فقط طی مدت دو روز دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر درگیر اپراتورها شدند یعنی قربانی عضوگیری اجباری شدند. حال ممکن است امروز افراد بیشتری نیز درگیر آن باشند. من نمی‌توانم از مطالبات افراد به راحتی عبور کنم و اگر تخلفی صورت گرفته است باید به‌عنوان نماینده مردم ورود کنم.

وی در ادامه سخنانش در این نشست خبری در پاسخ به سؤالی که چرا مدعی‌العموم به بحث تخلفات بر ارزش افزوده دخالت نمی‌کند، گفت:‌ زمانی مدعی‌العموم وارد می‌شود که تخلفی اعلام شده باشد. اکنون باید مشخص شود که تخلفات از سوی شرکت‌های ارائه کننده خدمات ارزش افزوده یا وزارت ارتباطات رخ داد که باید آقای آذری‌جهرمی در این باره پاسخگو باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: قوانین رگلاتوری در ایران سخت است و مدعی‌العموم زمانی می‌تواند ورود کند که مشخص باشد چه تخلفی رخ داده است.

زرآبادی در پاسخ به سؤال مبنی بر اینکه که شما در نطق خود به بحث انتصابات فامیلی وزیر ارتباطات اشاره کردید، و همچنین از موضوع شنود توسط این وزارتخانه خبر دادید جزئیات آن را اعلام کنید،‌گفت: من معتقدم ورود به حوزه شخصی افراد کار پسندیده‌ای نیست. بنابراین آقای آذری‌جهرمی باید پاسخگو باشد و انتسابات خود را اصلاح کند که این کار را نکرد.

عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، گفت:‌ بنده در خصوص انتصابات مربوط به وی سؤالی از ایشان پرسیدم که یکی از موارد را مطرح کرد اما موارد دیگری از انتصابات ایشان همچنان برقرار و مطرح است.

وی یادآور شد: اینکه افراد مسئول می‌شود ممکن است اقوام و دوستان خودشان را در جای دولتی منصوب کنند اما از زمانی که این موضوع ممنوع اعلام شد صرفا انتصابات در وزارتخانه‌ها مورد بحث نبود و دوستان مسئول به بخش خصوصی روی آوردند.

نماینده قزوین در مجلس با بیان اینکه در بخش دولتی که مردم عادی نمی‌توانند منصوب شوند،‌گفت: در بخش خصوصی هم که آقایان مسئول اطرفیان خود را منصوب کرده و به واسطه رانت مردم عادی نمی‌توانند در این مراکز مشغول به فعالیت شوند، پس سوال این است چگونه و به دستور چه کسانی این افراد منصوب می‌شوند

زرآبادی با طرح این سؤال که آیا هر کسی که دفتر نمایندگی بیمه دارد گردش مالی‌اش این گونه است، گفت:‌ اگر کسی نمایندگی فروش رایتل را در شهری دارد همه نمایندگی‌ها اندازه او گردش مالی دارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: هدف من از بیان این مسائل این است که مسیر درست شود.

وی در خصوص سؤال دوم خبرنگار فارس مبنی بر بحث شنود مکالمات وی در خصوص نطق گذشته‌اش درباره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: من در نطقم عنوان کردم که ما باید احساس امنیت داشته باشیم. در خصوص نطقم بنده موضوعی را مدنظر داشتیم که فقط خودم می‌دانستم و تنها با برادرم مشورت کرده بودم. برایم جالب بود که یک فرد خیلی نزدیک به وزیر ارتباطات این خبر را منتشر کرد که من نطقی در خصوص آذری‌جهرمی دارم. اما جالب است بدانید در مجلس همان روزی که نطق داریم اسامی ناطقان را راس ساعت 8 صبح به دیوار می‌زنند.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه افراد باید در جامعه ما احساس امنیت کنند، گفت:‌ من به عنوان یک نماینده وقتی انتشار خبرم درباره نطق در خصوص آذری‌جهرمی را دیدم احساس ناامنی کردم. چرا که برایم جای سؤال داشت که چه کسی آن را منتشر کرد من هم همان فرد را گفتم.

نماینده قزوین در مجلس با بیان اینکه در خصوص اطلاع یابی از موضوع نطقم و مسئله‌ای که تنها مدنظر خودم بود با دستگاه‌های ذیربط مکاتبه کردم تا این مسئله را بررسی کنند،‌گفت:‌ من نمی‌دانم چگونه است که آن فرد توانسته این موضوع را منتشر کند. لذا برای من جای سؤال است و احساس ناامنی می‌کنم. جالب است بدانید نام این فرد زهیر موسوی بود.

زرآبادی گفت:‌ من در نطقم این موضوع را در خصوص انتصابات وزیر مطرح کردم که وزیر پاسخی نداد باز هم چند روز بعد بنده سوالی کردم که اتفاقا در خصوص یکی از اقوام ایشان است که وزیر گفته بود در این خصوص مستندی نداری که بنده آن را در رسانه‌ها منتشر کردم. من دوست دارم این مسیر اصلاح شود.

وی با اشاره به انتصاب فرد نزدیک به وزیر ارتباطات در شرکت رایتل، گفت: در متن این نامه که خطاب به وزیر ارتباطات است آمده است:« توجه به انعقاد قراردادهای کلان بیمه‌ای توسط خانم ثنا اسدیان بانمایندگی کد ۲۳ ۲۳ بیمه ما وابسته به بانک ملت با شرکت رایتل و شرکت‌های حوزه ارتباطات پاسخ به چند سوال ضروری است.آیا خانم ثنا اسدیان با شما نسبت فامیلی دارند؟ و در صورت مثبت بودن پاسخ این سوال نسبت دقیق را اعلام کنید.

نماینده قزوین در مجلس ادامه داد:‌ ما سؤال مربوط به وزیر را 21 مهر پرسیدیم و در 11 آبان سال جاری به وزارتخانه ارتباطات رفت اما هیچ پاسخی دریافت نکردیم البته می‌دانم چرا وزیر پاسخ نمی‌دهد چون اصلا جوابی ندارد. چون اگر پاسخی داشت سریعا آن را توئیت می‌کرد!

زرآبادی افزود: بنابراین سؤال من در خصوص انتصابات فامیلی وزیر ارتباطات بعد از کمیسیون در صحن علنی مجلس می‌رود و امیدوارم آقای وزیر در این رابطه پاسخ داشته باشد.

عضو فراکسیون امید در خصوص اینکه عده‌ای می‌گویند وقتی سؤال خود را پس گرفتی پس تطمیع شده‌ای،‌گفت: اگر آقای آذری جهرمی مثلا دستور می‌داد قرارداد بیمه حوزه ارتباطات را کنسل کند آن گاه من قانع می‌شدم. ما در مجلس هستیم که اصلاح امور را انجام دهیم نه اینکه دعوا کنیم اما به شرطی اینکه این موارد اصلاح شود.

این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه تا زمانی که امور مذکور اصلاح نشود از سؤالاتم دست نخواهیم کشید، گفت:‌ خانم ثنا اسدیان خواهرخانم وزیر ارتباطات متولد ۶۵ است شما بگویید ما چند نفر بیکار در این سن و سال در کشور داریم. کارمزد او طی سه سال ۲ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان بوده که به طور متوسط ماهیانه ۶۹ میلیون تومان است که در برخی ماه‌ها تا ۱۳۷ میلیون تومان هم این کارمزد رسیده‌ است.

زرآبادی در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه چرا تخلفات پسر آقای دزفولی را پیگیری نکردید، گفت:در مورد تخلف پسر آقای دزفولی مستندی به من ندادند حال اگر مستندی در این خصوص کسی دارد به من ارائه کند تا پیگیری کنم.

عضو فراکسیون امید مجلس گفت:‌ بنده سؤالی از وزیر ارتباطات کرده بودم که آقای آذری‌جهرمی به شورای نگهبان نامه‌ای نوشته بود و گفته بود سؤال من امنیتی است. این موارد کجا امنیتی هستند.

وی در خاتمه سخنانش در خصوص سؤالی مبنی بر اینکه آیا از لیست امید برای انتخابات جدا خواهید شد، گفت: از فراکسیون امید در انتخابات بعدی جدا نخواهم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      اللهی ازگلوشون پاین نره حق مردمه مال بیت الماله

      پاسخ ها

      • دانشجو

        الهی درد بی درمون بگیرند. که اعقاب و انصار شون مثل...در گوشه وکناردنیا دربهترین جاها با پول بی زبون ملت دارند می چرند.

      • بدون نام

        خوب هم میره

      • بدون نام

        کسی موافق این حقوق نیست و باید دید داستان چیه ولی ملت اینقدر زود جو زده نشید...این خانم تا الان کجا بود؟ چرا تا الان لو نرفته؟ دوستان آذری جهرمی رفت سراغ قضیه ارزش افزوده اینا هم دارن دست و پا میزنن..یک خرده بینش سیاسیتون رو ببرین بالا...

      • بدون نام

        کاربرمحترم تکذیب شدشایعه بود.

      • AAAAAAAA

        جهرمی حیا کن‌رها کن

      • بدون نام

        چرا نره؟ خودتون انتخابشون کردین دیگه بخور بخوره عرضه نداری بخوری به اینا چه

      • بدون نام

        دولت پاکدست

      • بدون نام

        درد بگیری ایشالله

      • بدون نام

        ولله میخورن یه آب هم روش.. به ریش ما هم میخندن

      • بدون نام

        مثلا خیلی ادم مهمیه،شنودش میکنن
        تا حالا صداش در نمیومد. دم انتخاباتی...

    • بدون نام

      تو مدیران این کشور بخور بخور است بدبخت مردم ایران

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        ''''' حقوق ۶۹ میلیون تومانی خواهر زن '''' آذری جهرمی ''' وزیر جوان کابینه روحانی ''' حدث بزنید'' خواهر زنیکه حقوق ۶۹ میلیون تومانی دریافت میکند'' حقوق وزیر جوان وزیر ارتباطات را ! ''''''

    • مهدی

      علی برکت الله

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        ''''' می بخشید '''' حدس '''' درست میباشد'

    • بدون نام

      لعنت بهتون یه مشت دزد حروم لقمه

    • بدون نام

      خدالعنتشون کنه

    • ppppppp

      خدایا
      چرا من را در ایران بدنیا آوردی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای اینکه لیاقتت همینه

    • بدون نام

      خيلى سوختيد كه ما به روحانى و دولت تدبير و اميد راى داديم مگه نه؟
      با اين حرفها نميتونيد ما رو از انتخابمون پشيمون كنيد واپسگراها
      حتى اگه خواهر زن آذرى جهرمى هزار برابر اين هم حقوق بگيره نوش جونش
      ما از انتخابمون پشيمون نيستيم
      اگه صد بار ديگر هم در موقعيت انتخابات قرار بگيريم باز هم به جريان اعتدال و اصلاح كه مورد تاييد سيد بزرگوار خاتمى عزيز و محبوب دلها هست راى ميديم واپسگراها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند .. الاهی خدا لعنتتون کنه خودتون و عزیزانتون رو

      • علي

        شما خود خانم اسديان نيستي؟؟

      • امیری

        اگه جنس موادی رو که میزنی بگی ممنون میشم.

      • بدون نام

        به به جناب کبک هم که اینجان،، سرت رو بیشتر توی برفا فرو کن.
        عامل اصلی بدبختی این کشور انتخابهای زیبای مردم هستش، که در همه دوره ها شاهد نتایجش هستیم.

      • اشکان

        نا امید نباش، ایشالا شفا میگیری. برات دعا میکنم

      • بدون نام

        شما هرچی که باشی طرفدار اصلاح نیستی که مخصوصا اومدی زیر این خبر اسم خاتمی رو آوردی. که کل جریان اصلاحات رو ربط بدی به رانت خواری!!!

      • بدون نام

        حمیده زرآبادی اصلاح طلبه از نمایندگان اصلاح طلبه و خودش طرفدار روحانی بود

      • بدون نام

        دلخوش همشون از ی قماشن

      • بدون نام

        تابلوس خودت واپسگرایی نظر چرتت تو این شرایط عمدی چرته

      • بدون نام

        لعنت به همتون عمرا تو هم اصلاح طلب باشی چیپ مصنوعی نوشتی

      • بدون نام

        همین تو.امثال تو بارای دادنهاتون مملکت و به اینجا رسوندید چهل سال رای دادید به جای بهتر شدن هر دوره بدتر از دوره قبلش شد چون شما با رای تون درواقع به همه کارهاشو ن مهر تایید زدید کاری ندارم به x رای دادید یا به y چون هیچ فرقی بین اونهایی که شورای نگهبان تایید میکنه وجود نداره این اختلافهای ساختگی هم برای گول زدن مردمه یا اصلا بگو سفید دادی مهم رای دادن و امار و بالا بردنه . .همین شما ها که بی فکر هستید مارو بدبخت کردید شک ندارم تو یکی از کسایی هستی که از این داستان نفع توپی میبری و واسع همین رجز میخونی

    • بدون نام

      اگر میخوای بری مجلس از لیست نا امید جدا شو

    • بدون نام

      خدایااا مغز آدم سوت میکشه این رقمهارو فک و فامیلهای منصب دارها میگیرن, خدایا شکایتمون فقط به تو داریم که بگیم هیچ کس به فکر ملت نیست.امیدوارم همه آنها که به این ملت خیانت میکنند جوابش رو تو همین دنیا جلوی چشم ملت پس دهند.

    • بدون نام

      #حق الناس می زنه تو توییتر که راحت تر اینکارا رو بکنه دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینهم پول چکارمیکنن حرامخورهافقط بلدن چادرسرکنن مثلا باحجابن دزدهای مفت خور

      • بدون نام

        اینهم پول چکارمیکنن حرامخورهافقط بلدن چادرسرکنن مثلا باحجابن دزدهای مفت خور

    • پارس پلیس

      تلگرام رو ما بدبختا قط میکنی ی اهنگی دانلود کنیم ب بدبختیامون گوش کنیم ب خواهرت حقوق 69میلیونی میدی

    • بدون نام

      آذری جهرمی توئیت کن جواب بده
      #حق الناس
      #شام آب دوغ خیار با مردم

    • بدون نام

      لابد جهرمی باهاش سلام و علیک داره و باید هزینه اش را بدهد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صددرصدهمه اون بالائیها باهمدیگه یه کاسبی دارن حال وحولی

    • بدون نام

      عجب!!!!!!!!!!!!!!

    • روشن

      جهرمی ک از بهترین وزیران میباشد مثلا اینجوریه وای به حال بقیه . احسنت به شما امیدوارم همیشه بخاطر مصلحت و رفع مشکلات انتقاد کنید .

    • بدون نام

      هردم از باغ بزی میرسد

    • بدون نام

      تو ایران هر کی خواسته با فساد مقابله کنه هر جوری میخوان براش حاشیه درست ‌کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جهرمی میخواد با فساد مبارزه کنه ؟ چه جوری لابد با اون گوشی ایرانی که گفت ساختن ولی خودش سلفی با آیفون میگیره

    • بدون نام

      این خانم حتما میخاد دوره بعد کاندید بشه! وشنیده وزیر ارتباطات احتمالا نامزد ریاست جمهوری بشه برای تخریب وزیر مثلا افشاگری می کنه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كاري به انگيزه ش نداريم

    • بدون نام

      این همه نوشتیدما که چیزی نفهمیدیم ،مختصر و مفید بنویسید درست تفهیم کنید

    • بدون نام

      حال آدم بهم می خوره

    • ST

      اگه یه مرد توی تمومتون پیدا بشه...شخص آذری جهرمی هست.
      بیخود براش حاشیه درست نکنین.
      اون فقط میخواد دست دزدها رو رو کنه و خواب از چشمشون بگیره.....دزدها هم شروع کردن حاشیه براش درست کنن....تازه این اولشه......مجلس اگه قدرتی داشت چرا تا حالا نتونسته جلوی ارزش افزوده رو بگیره؟؟؟؟!!
      لعنت به حرام خوار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جهرمی اطلاعاتی را میگی

      • بدون نام

        #خخخخ ما ایرانی ها تا کی میخایم چوب حماقت و ساده لوحیمون بخوریم بابا تمام کارهای این و امثالش تبلیغاته برا انتخابات

    • بدون نام

      ننگ ومرگ مسولی بادکه عدالت رارعایت نمیکندوحق الناس میکندویادراستخدامها وپرداخت حقوقهای نجومی پارتی بازی کند.اماروزقیامت بایدجوابگو باشند.خدابزرگه

    • بدون نام

      وزیر جوان هم که تو زرد از آب دراومد.

    • بدون نام

      لعنت به همتون ادم حالت تهوع میگیره از این همه سو مدیریت فساد تو ایران

    • بدون نام

      جهرمی دست گذاشت روی ارزش افزوده که مال نهادیه اونا هم تلافی کردن لو دادن

    • مصطفی

      ما خریم اینا هم سوارکار....حقمونه

    • بدون نام

      انقدر میگیرن چکار میکنند که بقیه نمی تونن بکنن سرعت کند کنه

    • بدون نام

      یاابفض

    • armin

      بخورید .ببرید . بدزدید .
      خدا لعنتتون کنه که کشور رو نابود کردید .

    • بدون نام

      آذری جهرمی دست کرده تو سوراخ زنبور

    • بدون نام

      غیر این بود باید تعجب می کردیم

    • عبدالله

      تصل موضوع راهم بگوییدکه احتمالا یک درخواستی ازوزیرداسنه ایدکه زیربارنرفته شماهم داریدجبران می کنید وگرنه بهدازچهل سال یک نفربه نفع مردم واردگودشده بجتی حمایت داریدتخذیب می کنید شماهاهیچ وجهه ای نزدمردم ندارید غیراز اقوامنان یکنفر مردمی پرحکومت هست اهم وزیر ارتباطات با حرف امثتل توهم لی اعتبارنمیشه مگرمانندفردوسی پور ازانجا تخریب بشه

    • علیرضا خندابی

      مملکت داره به کجا میره
      ایران شده گوشت قربونی
      هر مسؤلی یه تیکه اش رو ،میکنه و میبره
      مملکت شده دزد بازار
      مملکت شده بازار اختلاس گرا و رانت خواری ها
      خدا به دادمان برسه
      یاعلی

    • بیکار

      ایران هرکس به مقامی می رسد تمام فامیل را در ان اداره یا شرکت می اورد ای کاش اجازه به هیچ مدیری نمی دادن که نیروی در ادارات بگیرند وبا استخدام یا ازمون وارد اداره. شوند با پارتی بازی این اختلاسها را هم دارند

    • بدون نام

      چکارمیکنه که حقوش انقدر باشه حرام

    • بدون نام

      خدایااین رانت خواری مسولان وفامیل هایشان رابه وسیله قوه قضاییه روکن تارسواشوندوهرچه خورده اندسرطان بگیرند

    • بدون نام

      خواهرزن 69 میلیون، زنش چند میلیون؟

    • بدون نام

      مجرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نترس اگه اونه بی شوهر نمیمونه

    • بدون نام

      الان قيافه اون احمقاى بيشعورى كه ميگفتند اين دو جناح با هم فرق دارند واقعا ديدنى شده

    • بدون نام

      این هم از آقای جهرمی ظاهراً معقول با این همه جوان‌های با استعداد بیکار با پولهای بسیار کلان برا فامیل هاش رو دور خودش جمع می‌کنه وای کی دلسوز کشورم خدایا

    • لنگی

      اقتصاد مقاومتی کرده.

    • کاربر

      اَاااه! یعنی بعد روحانی بیشترین فیلم مردمی بودن و حقطلبی رو این واسه مردم بازی کرده بود!!! تف

    • محسن تهرانی

      بچاپ بچاپ هست ببم بخور بخور هست ببم هیچ کس به هیچ کس نیست ببم بيچاره مردم عادی ایران

    • کارمند

      با این اوضاع باید گفت همه ی مدیران ومسئولین این مملکت فاسد وخلافکار هستند جز اینکه خلافش ثابت بشود

    • پدر

      هر دم از این باغ بری میرسد... تازه تر از تازه تری میرسد.. هر کسی که ادعای پاک بودن و شفاف بودن گوش فلک را کر میکند حتما در جای دیگری دارد خلافش را میپوشاند همین آقای وزیر راه پیمایی اربعين با خانواده تشريف داشت شاید داشت گناهانش را پاک میکرد..

    • بدون نام

      اینم یکی دیگه از شاهکارهای دولت تدبیر و امید .وزیر پاک!!!!!الهی اط حلقومتون پایین نره و پول دوا و درمون عزیزاتون بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا کی میره دنبالش که پول ملت را برگردونه به بیت المال؟

    • علبی

      خدا لعنتشون کنه من با مدرک فوق لیسانس با زن و بچه و داماد با 25سال سابقه میگیرم ماهی دو میلیون پانصد هزار تومان .باید سه خانوارم سرپرستی کنم

    • بدون نام

      عین روز روشنه که چه خبره !!!!!
      اینم گلی از گلستان رانت و فساد دولتی!!!!
      در ایران بیمه ها بالاترین فساد رو دارن اگه رسیدگی بشه تمامی کسانی که تو بیمه دستی بر آتش دارن
      حداقل ۲ تا خونه با یه ویلا دارن!!!؟؟؟
      بررسی کنید متوجه میشوید چطور یه متولد ۶۲ با ۶۵ ویا ۶۸ در ۳ بیمه ایرانی بالای ۱۵ میلیارد املاک دارن؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      من از تمام مردم و علی خصوص جوانان تقاضا دارم متن کامل نماینده را مطالعه فرمایند . و ماهیت وزیر ارتباطات را کشف کنند . و بازیچه سیاست اون نشوند . تازه ایشون در حال افعی شدن است چندسال دیگه به اژدهای هفت سر تبدیل خواهد شد . و بعدا خوتان را لعنت نکنید بگید کاشکی زودتر اون شناخته بودم !

    • بدون نام

      مملکت بخور بخوره این بنده خدا هم بخوره ،مگه چه اشکالی داره ،مملکت بی صاحب که میگن همینه

    • بدون نام

      وقتی اختلاسگرا رو تشویق میکنن خوب معلومه تعدادشون زیاد میشه.

    • بدون نام

      هر مملکتی که چنین خلافهایی را مسؤلینش مرتکب میشدند کل دولت ونماینگانی که این دولت را تایید کرده اند وکسانی که رییس جمهورش را تایید کرده باید خودکشی میکردند واقعا ...

    • بدون نام

      همه تون سر یک سفره نشسته اید!!!پس بیخود فیلم بازی نکنید و مثلأ زیرآب همدیگه رو نزنید چون دیگه دستتون واسه ملت رو شده سرکارررر خانوم!!!!

    • بدون نام

      اینجاست که میفرمایند فساد در کشور ما سیستماتیک نیست!!!!نه نییییست اصلأ و ابدأ

    • AAAAAAAA

      بیا این هم از جهرمی
      او آمده در جوانی پول هنگفتی را به جیب بزند
      هی میگوییم جهرمی اینترنت همراه اول آشغال و ظریف است اصلا انگار نه‌انگار چرا چون‌خواهر زن‌خود را در همراه اول استخدام کرده با ماهی ۱۰۰ میلیون تومان

    • محمد

      علی برکت الله
      وزیر جوان فریبکار

    • بدون نام

      بعد حسن کلید ونوبخت حقوق کارگران وکارمندان را ده درصد اعلام میکند طول یک سال بچاپیدوبخورید فامیلا

    • بدون نام

      مگر دیگر آدم وجود ندارد شما دو باره ثبت نام کنید . جیبت هنوز پر نشده چقدر حریص هستی بذار یکی دیگر هم بخورد و جیب خود پر کند

    • گرگانی

      هرچی دزد کلاه بردار هستن همشون باهم هستن . خبر باز کنی از اینجور خبرها نبینی باید تعجب کنی

    • بدون نام

      این خانم چند وقته دنبال امتیار گیری از وزیر جوان هست وسعی در تخریبش دارد.مجلس اگه قضیه کلاهبرداری ارزش افزوده را شناسایی کرده بود پس چرا هیچ اقدامی نکرده بود.ماکه میدونبم از مجلسو مجلسیها آبی برای مردم گرم نمیشه!

    • hamed

      میتونن بخورن
      مملکت بخور بخوریه خوب

    • بدون نام

      بعدحقوق من پلیس مملکت درسال 30میلیون نمیشه هر روزم باید توکف خیابون باشم

    • بدون نام

      حقوق 30 بارنشته
      انشاالله بشه سرطان

    • بدون نام

      لطفا متن خبرها رو خیلی کوتاه تر کنید.
      متن های از این قبیل از حوصله خواندن خارج هستند

    • مهدی

      ما شا الله یکی مثل من و دیگرون از این ور ماه تا اون ور ماه برای یک و نیم کلی زحمت می کشیم یکی مثل این .....به خدا قسم شما ها مایه ننگ یه دولت که به نام اسلام هست ،

    • ایرانی

      این هم از وزیری که فکر می کردم آدم سالم و صادقی است و از دزدی و فساد و اختلاس به دور است ...

    • بدون نام

      فساد ودزدی همه ی.... را گرفته

    • بدون نام

      الکیه

    • بدون نام

      اینکه تخلف را زودتر اعلام کردید دلیل نمیشود چون نتیجه نداشته. شما باید قانون گذاری میکردید تا موضوع برای همیشه حل شود لطفا یک طرفه به قاضی نروید و امیدوارم اقای جهرمی در رابطه با خواهر خانومشون توضیح بدهند هرچند این هم باید به دستگاه قضا اعلام شود نه در اینجا.
      در کل میفهمم که انتخابات نزدیک است .

    • بدون نام

      بابا امسال 15 درصد افزایش حقوق یعنی اگه ینفر 1 تومن بگیره میشه یک و صد و پنجاه میشه حالا اونام 69 ارث باباشونه گور پدر بقیه

    • بدون نام

      تقریبا میشه حقوق 2 سال من تازه با کلی تاخیر و تو سه قسط.

    • بدون نام

      این بنده خدا که حجاب کامل داره.

    • بدون نام

      خدا زیرو زبرشان کند

    • مجید

      خانم زرآبادی احسنت به شما ٭٭٭٭٭
      اگه دست من بود به شما مدال شهامت می دادم
      این خانم حقش ریاست جمهوریه نه نماینده مجلس.
      اگه افرادی مثل شما نبودند این مسئولین تاآخر خر مردم رو خرحساب میکردن.

    • بدون نام

      هر کی به هرکی هستا

    • ف

      خوشابه حال باجناغ آقای وزیر بوخوربوخوراست چون که کسی نیست که ازاین آقایان بپرسدنوش جانتان خاهرزن

    • بدون نام

      خدا مرگتون بده از اول تا آخر چه جور هم خودشون را تو چادر می پیچنند

    • بدون نام

      نوش جونش
      شما هم اگر عرضه دارید بدید بگیرید.
      ...

    • بدون نام

      هر دم از این باغ بری می رسد!!!

    • بدون نام

      وقتی این متن ها خوانده میشود انگار رفتی زمان قاجار و مظفرالدین شاه،ایران را خانه پدری و ثروت انرا ارث پدری،یکی نیست بگه اخه چاه شما ته نداره این جیب چه جیبی شده که هر چی میریزی داخلش پر نمیشه! اخه چرا مردم کاری نمیکنند در روز روشن کلاهبرداری میکنند و با این کارشان به ریش ما هم میخندند ولی انگار نه انگار چقدر پوست کلفت شدیم ما!چقدر بی رگ! واقعا حقمان است که تا میتوانند مارابدوشند و بزنند توی سرمان انوقت ما هم بگیم اقا دستت درد نکنه محکمتر بزن!!!!

    • بدون نام

      ما که زورمون به شما نمی رسند آن شاالله خودتون بلا هم درگیر بشید دست همو رو کنید ما بفهمیم در این مملکت چه خبره

    • بدون نام

      چرا دانشجوهای دکترا که ماههاست منتظرن برای فرصت مطالعاتی میگن پول نداریم. پولی که به یه دانشجوی دکترا برای شش ماه فرصت داده میشه از حقوق یه ماهه این خانم کمتره؟

    • بدون نام

      خدا خراب کنه خونه هر کسی رو که حتی بک ریال از ببت المال زبادی برداشت میکنه.
      زن و بچه اش درد بی درمان بگیرن . چون حق مردم رو میخورن
      روز قیامت هم درک بشن به جهنم.
      لعنت بر پدر و مادر هرکی از بیت المال دزدی میکنه...

    • حسن

      همه تان یکی هستید فقط دنبال انتقام جویی هستند

    • بدون نام

      اینها خادمان اصلاحطلبند.........

    • بدون نام

      یک وزیر باسواد داریم داره دستتون رومیکنه الکی تعمت نزنیین

    • سفیر صلح

      لقمه‌های حرام سرنوشتها را سیاه میکند.

    • ط

      جهرمی با این حقوق نجومی فامیلات میخوای کاندیداهم بشی این حقوقها کم براتون حرامتون باشه الکی میشینید صندلی حقوق میگیرید ان شاالاه نخورید این پول های ناحق پول مردم نخورید

    • بدون نام

      علی برکت الله

    • بدون نام

      آذری جهرمی تو چکار میکنی
      خوبی خوش میگذره
      جان خودت مارو هم یه جا بده
      با حقوقی دو میلیون همراه بیمه راضیم به خدا

    • بدون نام

      هر دم از اين باغ بري ميرسد ...

    • بدون نام

      هر کس به مقام رسیده هفت نسل خودش رو اورده سرکار ا از این سفره بی نصیب نمونن اینه وضع مملکت ما

    • بدون نام

      درود بر تو ای بانوی درستکار و پاکدامن !!!!!!!!!!
      فقط خودت درستی. همه شما همدیگر رو دزد کردین اخه کی موند پس ؟؟ دیگه به مرحوم خواجه شیرازی هم مشکوکیم

    • بدون نام

      متولد ۶۵، ماهی ۶۹ میلیون تومان، ایران؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • بدون نام

      بشه سرطان به تن خودشون و زن و بچه شون

    • پدر بد

      بخدا خیلی باید نادون باشیم که به هر کدوم از اینا امید ببنیدیم.یکی از یکی بدتر و فقط دنبال نوشیدن خون مردم تو این وضعیت بد اقتصادی
      خدایا پس عدالتت کو؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه مثبت زدم
        فقط واسه اون جمله ذلیلانه آخرت باید هزاران منفی بخوری

    • دومان

      با این موقعیت شغلی از پاکترینهاست خرابش نکنید الکی اگه با رئیس جمهور عزیزمان مقایسه کنی میفهمی چی میگم برترین جان.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنوز اژدها نشده بزار بشه

    • گنزق

      محمد جواد تو هم ؟

    • بدون نام

      حتما تخم دو زده طلا به قیمت نجومی 70 ملیون تومانی می زاره!!! خخخخخ

    • پدر

      پس چرا کامنت ها نمیگذارید از وزیر ارتباطات میترسید که نان تان اجر بشه سانسورچي

    • ناپلئونی

      دمت گرم
      عجب شیرزنی هستی خانم نماینده

    • بدون نام

      تدبیر و امیدتان مارا کشت

    • بدون نام

      خوب معلومه كه وزير جوان رانت ها رو به جوانان اختصاص ميده.
      البته حالا كه فكر ميكنم دو ميليارد و سيصد ميليون طي 3 سال خيلي هم رقم بالايي نيست و متولد 65 خيلي هم جوان نيست خخخخخخخخخخخ
      نوش جون مردمي كه 13 آبان ميرن شعار ملك بل آمليكا ميدن. نوش جونشون.

    • بدون نام

      آقای جهرمی که غیر از فیلترینگ کار دیگه ای بلد نیست میترسم پس فردا بشه رئیس جمهور هممون روکلا دیلیت کنه حالا ازرانت وسایر حواشی منتسب بهشون بگذریم

    • بدون نام

      وزیر پیر مثل نعمت زاده با دخترش... وزیر جوان مثل جهرمی با خواهر زنش. ماشالله بخورید و بیاشامید و اصراف نکنید. حقوق ناچیز کارگران هم اگه اعتبار جور شد پرداخت میشه نگران نباشید

    • بی نام

      دوست عزیز این دولت امتحان خودشوپس دادانقدسنگشونوبه سینه نزن دوره شون سراومده دیگه.....بروکناربذاربادبیاد.......

    • بدون نام

      وقتی این۶۹ ملیون میگیره پس بقیه چقدر میگیرن کی به کیه تاریکیه اونیکه این حقوق داده کیه کی باید جلوی ای وضع را بگیره

    • عبد خدا

      سر خم می سلامت!!!!!!!افتاد؟؟؟؟

    • بدون نام

      اینا خیانت به بیت الماله مسوولان نظام اگه مردم اهمیت داره براتون برخورد جدی بکنید

    • بدون نام

      هدف فقط تخریب وزیر بود وباشیطنت فارس چرا ذکر فراکسیون امید می شد همه میدانند این خانم حقه زده و....

    • بدون نام

      زنش زیادمیگن افاده اش خیلی زیاده

    • م

      علی بر کت الله.ماجرا شده مثل اون دزدی که خودش عربده میزنه میگه:دزد دزد

    • بدون نام

      میخوان راهشوببندن!

    • بینام

      چقدربه این جهرمی ایمان داشتم ...

    • بدون نام

      همشون مثل هم ... هستند

    • ا

      ....حرومخور.اون لقمه هایی که میکنین تو شکمتون از اتیشه چون از دهن بچه های فقیر و کارگرای نجیب و ملت ایران در اوردین. خدا ازتون نگذره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آنقدر هم بهشون می سازه.
        گوشهای تو و امثال تو را به حرامخواری پر کرده اند که بده. اما میبینی که 40 ساله که این سجاده آب بکش ها چه دزدی هایی که نکردن.ساده نباش

    • بدون نام

      بیت المال خورها دکمه بیخ گلو را میبندند درصف اول نماز می ایستند. بدانید لعن ونفرین مردم شما رادرشب اول قبر عذاب خواهد داد.انشااله انشااله انشااله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه مشت ظاهر ساز عنان مملکت را دستشون گرفتن

    • بدون نام

      اقاي جهرمي ادم خوبيه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم خوب ،‌روحانی مرده است با دولمتردان مرده اش

    • بدون نام

      بیچاره ها چقدر سختی میکشن. ( قابل توجه جناب اقای روحانی.)

    • بدون نام

      به یک کارشناس ماهی 3 ملیون تومان بدهند و استخدام کنن. ایشان معادل 23 نفر کارشناس داره از بیت المال اخاذی میکنه. ...

    • بدون نام

      خدا لعنت شان کند این غارتگران بیت المال را

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا دلت به این کامنت گذاری ها خوش است کاری از پیش نمیره. حالا تا صبح بشین و هی کامنت بگذار. هیچکدام از مسئولین حتی نگاهی به این صفحاتی که سوپاپ اطمینان است هم نمیندازن

    • زمانی سوادکوه شمالی

      چرا فقط در ایران قدرت فساد مالی میاره؟

    • نظامی بازنشسته

      قوه قضائیه کجا هستی؟ دقیقاً کجا هستی که ببینی حقوق من نظامی بازنشسته با سی سال خدمت شش سال منطقه عملیاتی جانبار دوران جنگ سه میلیون و نیم هست

    • بدون نام

      خدایا تورا به حسرت دل سوختگان قسم میدهم که با این رانت خواران و مفسدان چنان کن که داغ فرزند ببینند تا فرزندان مردم را نابود نکنند

    • بدون نام

      خواهر زن جهرمی : همش دروغه.
      نماینده: چرا؟
      خواهر زن جهرمی : آخه من 68 میلون و نهصد هزار تومان میگیرم
      ملت ایران هم هاج و واج در پی شنیدن اخبار حقوقهای نجومی و دزدی ها

    • و.س.

      زودتر از اینها منتظر بودم یک شایعه ای برای اذری جهرمی بسازند چون پرستو که دیدند نمی توانند برایش بفرستند و اگر جور دیگری جلویش را نگیرند بخور بخورهای دیگرشان را رو خواهد کرد! امیدوارم فریب نخورد و رییس جمهور نشود چرا که با بد جماعتی روبرو خواهد شد.

    • بدون نام

      حقوق من کارگر 2میلیون یه نفر میخوره با غربال یکی میخوره با مثقال

    • بدون نام

      برای خانم بایستی هوو بیارید یکی نه چهارتا

    • بدون نام

      یه چادر سرش کرده و خون مردم مملکتو میخوره

    • سیمرغ

      اینا مردم راغارت کردند فساد نهادینه شده که هیچ علاجی براش نیست البته در ایران.

    • بدون نام

      دزد جوان!

    • بدون نام

      كدوم وزير و مسئول نخورده و به نزديكاش نداده كه اين نده
      همتون سرتا پا يك كرباسيد

    • بدون نام

      با جلوگيري وزير جوان از پولهاي دزدي سرويس هاي خدمات همراه حالا ميخوان تخريبش كنند

      70 ميليون درامد خواهر زن وزير رقمي نيست در قبال هزاران ميلياردها پولهاي كه به اسم ارزش افزوده از جيب مردم عده اي خاص زدند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش تو خوبی؟ میدونی داستان چیه جهرمی میخاد تک خوری کنه اونا هم شاکی شدن

    • بدون نام

      درود بر وزير جوان و سد راه دزدان ارزش افزوده
      شما با اين چيزها تخريب نميشويد

    • بدون نام

      من هم متولد 65 هستم که با مدرک تحصیلات عالیه یا بیکار بودم یا پس از در به در گشتن دنبال کار، کاری گیرم اومد که در واقع بیگاری بود برای خیلی پایین تر از سطح خودم با چندرغازترین حقوق ممکن. کاری به درست بودن یا نبودن این خبر ندارم اما بی عدالتی داره غوغا می کنه. در سرزمینی زندگی می کنم که رسیدن سهم کسانی هست که نمی دوند و دویدن سهم کسانی است که نمی رسند. نمی دونم سرزمین های دیگه چجوریه خوبه یا بد؟ اما سرزمین من تو این دوران در اکثر مواقع اینطوریه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اذری جهرمی دمت گرم

      • بدون نام

        من‌متولد ۶۴ هستم ۵ سال دکترا فارغ التحصیل شدم وچون پارتی نداشتم جایی منو استخدام نکردن...الان میرم اموزشگاه ها مختلف درس میدم بزور تا اخر ماه دوام میارم خدانکنع بچه ام مریض شه دیگه نمیدونم چه گلی به سرم بگیرم

    • بدون نام

      این ملت لایق همینا هستند
      در واقع اینا از سر این ملت هم زیادند

    • بدون نام

      اذری جهرِمی دمت گرم

    • خودم

      بهشت روی زمین است کشور ایران
      به شرط آنکه تکانش دهند در دوزخ
      البته با مقامات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج