۹۲۵۷۸۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

یزدانی: استراماچونی یک نعمت است

مدافع استقلال می‌گوید هنوز نتوانسته در این تیم جا بیفتد ولی تلاش می‌کند بهترین بازیکن تیمش شود.

خبرگزاری ایسنا: سیاوش یزدانی بعد از پیروزی پرگل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر تیم روند خوبی دارد و هر بازی بهتر می‌شود. امیدوارم این روند را تا انتهای فصل ادامه دهیم.

او درباره اظهارات استراماچونی مبنی بر جدایی از استقلال در صورت تداوم بی عهدی باشگاه در پرداخت مطالباتش اظهار کرد: اطلاعی ندارم او چه مطالبی را مطرح کرده است. قطعا مشکلات درون خانوادگی وجود دارد. وجود استراماچونی یک نعمت است چرا که کیفیت استقلال با او خیلی بهتر شده است.

مدافع استقلال درباره شانس قهرمانی استقلال نیز خاطرنشان کرد: درست نیست از الان درباره قهرمانی صحبت کنم. تیم ما از ابتدای لیگ بهتر شده و امیدواریم این روند را ادامه دهیم.

یزدانی در ادامه با اشاره به بازی تیمش مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر یاداور شد: من در بازی با تراکتور تازه از مصدومیت خارج شده بودم و تمرینات زیادی کنار تیم انجام ندادم. با یک جلسه تمرین در بازی با تراکتور به میدان رفتم و آمادگی کامل را نداشتم. مربی گفت باید به میدان بروم و در دفاع سه نفره بازی کنم. می‌دانم کیفیتم در بازی هفته قبل خوب نبود. از طرفی به زمین تراکتور عادت نداشتم.

وی تاکید کرد: هنوز نتوانستم در استقلال جا بیافتم چون سه اردو در تیم ملی بودم و مدتی هم با مصدومیت دست و پنجه نرم کردم. هنوز مسئولان تیم را نمی‌شناسم و هنوز شماره تلفن بخری از بازیکنان را ندارم. در سپاهان هم در سه، چهار ماه اول خوب نبودم. امیدوارم هواداران من را ببخشند. من هر جا بودم بهترین بودم و دوست دارم بهترین بازیکن تیمم شوم.

مدافع استقلال درباره حضور در فهرست جدید بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای بازی با عراق اظهار کرد: لیست تیم ملی غیرمنتظره اعلام می‌شود. من در اردوی تیم ملی مصدوم شدم و مدتی نتوانستم بازی کنم امیدوارم جزو فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی باشم.

یزدانی درباره درباره بازی ایران وعراق در بصره گفت: به طور صددرصد با وجود مسائل سیاسی، فشار زیادی روی بازی است اما مطمئنم تیم ملی نتیجه می گیرد. ما برای کسب سه امتیاز به عراق می‌رویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خان

      بله برادردرودبراین نعمت واقعاً زبانم عاجزه که چه بناممش که بتونه حق مطلبواداکرده باشه،خوش غیرت،جنتلمن،سرمربی،کامل ،دروددرودبه علم ودانشت،واقعاتمامی ،تمام.

    • بدون نام

      دوست دارم یزدانی

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      استرا واقعا نعمته. ایمان عالمی بعد بازی با تراکتور اعلام کرد استقلال محاله بازی بعد چهارتا بزنه ک بجای چهارتا پنج تا زد و پانزده تاهم نزد و دوتا پنالتی صد درصد هم داور نگرفت. گفته بود دیاباته اصن استایلش ب بازیکن نمیخوره و محاله دیگه گل بزنه ک باز گل زد و یه پاس گل داد و خیلی هم عالی بود توکارهای تیمی.‌ استرا واقعا عالیه درود بر وجودش. کالدرون ببین و یادبگیر و تیمتو بساز البته تیمت مهره زیاد داره کچل فقط تاکتیک و بار فنی نداری. کالدرون داوری رو هم ببین بازی با فولاد چطو ب سودت بود و بازی با نفت آبادان ب ضرر استقلال. تیمتو بساز ک نیاز ب داور نداشته باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج