۹۲۵۸
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

برلوسکونی و یک فاجعه اخلاقی دیگر

در یکی از مکالمات افشا شده برلوسکونی نکته شگفت آوری به چشم می خورد، این مکالمه که در سال ۲۰۰۸ اتفاق افتاده است، نخست وزیر ایتالیا می گوید که شب گذشته ۱۱ زن ایتالیایی در محل اقامت وی حضور داشته اند که وی تنها توانسته با ۸ نفر از این زنان ارتباط برقرار کند و سه نفر از این زنان باقی مانده اند!

مقامات قضایی ایتالیا در تحقیقاتی که درباره اتهامات جنسی «سیلویو برلوسکونی» نخست وزیر ایتالیا انجام داده اند، نوار مکالمات تلفنی وی را گوش داده و به اطلاعات شگفت آوری در این ارتباط رسیده اند.

دیلی تلگراف در این باره خبری را منتشر کرده که بر اساس آن، این اولین باری است که برلوسکونی برای ارتباط با زنان به آنان پول پرداخت کرده است.

بنابر این گزارش برلوسکونی از اموال دولتی نیز برای این پرداخت ها و همچنین هزینه برگزاری جشن های خود استفاده کرده، این در حالی است که وی اخیرا مجموعه ای از سخت گیری های اقتصادی برای مردم را تحت عنوان طرح ریاضت اقتصادی به پارلمان این کشور تقدیم کرده است.

در همین ارتباط مشخص شده که نخست وزیر ایتالیا، حتی در سفر هوایی خود از رم به میلان هم با پرداخت پول به یک خانم، وی را به همراه خود برده است.

در این میان شخصی به نام جیان پائولو ترانتینی، در نقش واسطه عمل می کرده و مقدمات ارتباط برلوسوکنی با خانم های ایتالیایی را فراهم می کرده است. نکته عجیب اینکه همسر تارانتینی، نخست وزیر ایتالیا نیز در این واسطه گری و ایجاد ارتباط بین زنان و برلوسکنی نقش موثری را ایفا کرده است. نخست وزیر ایتالیا می گوید به آنان صدها هزار یورو پول پرداخت کرده است.

در یکی از مکالمات افشا شده برلوسکونی نکته شگفت آوری به چشم می خورد، این مکالمه که در سال ۲۰۰۸ اتفاق افتاده است، نخست وزیر ایتالیا می گوید که شب گذشته ۱۱ زن ایتالیایی در محل اقامت وی حضور داشته اند که وی تنها توانسته با ۸ نفر از این زنان ارتباط برقرار کند و سه نفر از این زنان باقی مانده اند!

یکی از سیاستمداران ایتالیایی با توجه با افشاگری های اخیر گفته است که دادگاه های ایتالیایی باید برلوسکونی را به عنوان بیماری روانی به بیمارستان معرفی کرده و وی را تحت مراقبت های روانپزشکی قرار دهند.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برلوسکونی و یک فاجعه اخلاقی دیگر


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      پس معلومه که تو زنبارگی ، اسم عربا بد در رفته!!!!

    • علی

      اینا یه امار بدن ببینیم کی از دست این سالم مونده

    • manikarmi

      بسیارعالی خیلی خیلی مرسی

    • بدون نام

      واقعا که اخبار مهم تر ازاین ندارید که بذارید تو سایت اینهمه توی این دنیا اتفاق هست حالا ما ثابتم کردیم که همه دنیا بده چی بما میرسه حالا اونا بد بی بند وبار آخره همه افتضاحات ما چرا خوشحالیم به این فکر کنیم خودمون بسازیم اگر خبری رو هم پخش میکنیم سازنده باشه مطمئن باشید با خراب کردن بقیه ما خوب نمیشیم اخبار سازنده - تفریحی - سرگرمی و علمی و.....

      پاسخ ها

      • حمید

        ناشناس جان صبر داشته باشید درست میشه

    • بدون نام

      بعضی افراد هستند کهمثل شکمبارگی به زنبارگی معروفن و برای ارتباط با زنان هیچ محدودیتی برای خود قائل نیستند مثل این اقا و بعضی شیوخ عرب.فقط نمیدونم این برلوسکونی چرا برکنار نمیشه؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج