جاباما
۹۲۵۸۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گواردیولا و اعلام آتش‌بس در مورد سادیو مانه!

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی موضع خود در مورد سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول را تعدیل کرد.

ورزش سه: در آستانه دیدار حساس سیتی مقابل لیورپول در لیگ برتر، چندی قبل پپ گواردیولا سادیو مانه را به شبیه سازی متهم کرد. اما حالا و در نشست خبری بازی فردا شب سیتی در لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا، گواردیولا موفقیت های لیورپول را به دلیل شایستگی آنها دانسته و مدعی شد وی نگفته سادیو مانه شبیه سازی می کند.

گواردیولا و اعلام آتش‌بس در مورد سادیو مانه!

دیدار برابر آتالانتا: من امیدوارم هر چه سریعتر ممکن است صعود خود را قطعی کنیم. به فکر استفاده از روش چرخشی نیستم و من بازی به بازی پیش می روم. پیروزی در بازی فردا بدان معناست که ما یک سال دیگر به مرحله حذفی راه می یابیم و این فوق العاده است، اما اگر پیروز نشویم هم دیدار با شاختار و دینامو زاگرب باقی مانده است.

ممکن است قبل از مسابقه خطراتی وجود داشت، اما حالا بازیکنان دقیقا می دانند چه چیزی در انتظار آنها خواهد بود. در نیمه اول بازی رفت شرایط مسابقه کاملا مساوی بود. ما به بهترین شکل ممکن آماده شده ایم و می دانیم که بازی های خارج از خانه در اروپا همیشه دشوار است.

مصاحبه اخیر در مورد سادیو مانه: پسر و دختر من همیشه وقتی لیورپول در دقایق آخر پیروز می شود، می گویند لیورپول خوش شانس است، اما من چنین حسی ندارم. کاری که لیورپول در این فصل و فصل گذشته بارها انجام داده است، به این دلیل است که آنها کیفیتی باورنکردنی دارند و تا لحظه آخر مبارزه می کنند.

به همین دلیل به بازیکنانم، نه فقط پسر و دخترم گفتم که لیورپول خوش شانس نیست. من هرگز معتقد نیستم که سادیو مانه شبیه سازی می کند، اما از گل دقیقه پایانی آنها برابر لستر تعجب کردم. حتی با این وجود، داور و VAR اعلام پنالتی کردند، شاید من اشتباه کنم اما معتقدم پنالتی نبود.

گواردیولا و اعلام آتش‌بس در مورد سادیو مانه!

بازسازی احتمالی سن سیرو: چیزهایی در این مورد شنیده ام. سن سیرو یک استادیوم افسانه ای در اروپا و سراسر جهان بوده و مکان ویژه ای برای فوتبال بازی کردن است. اگر آنها تصمیم به تغییر بگیرند، من مطمئن هستم که به نفع اینتر و میلان خواهد بود، اما من چیزی بیشتر از این نمی دانم.

احتمال مربیگری در ایتالیا: نمی دانم، من در منچسترسیتی خوشحالم.

صحبت یورگن کلوپ در مورد توجه بیش از حد گواردیولا به سیتی: نمی دانم کلوپ چه گفته و صحبت های وی را نشنیده ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج