جاباما
۹۲۵۸۴۹
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

کالدرون تا نیم‌فصل هیچ بازیکنی را اخراج نمی‌کند

در حال حاضر، باشگاه هیچ پولی برای تسویه حساب با جونیور برای راضی کردن او به فسخ قرارداد ندارد و همین امر شاید مشکل را به حدی برساند که باعث ماندن براندائو تا پایان فصل و پایان مدت قراردادش در پرسپولیس شود.

خبرورزشی: گابریل کالدرون هفته قبل با محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسه مهمی برگزار کرد که سه خروجی متفاوت در این مورد داشت:

اول) جونیور براندائو باید از تیم کنار گذاشته شده و به جای او، یک مهاجم خارجی جذب تیم شود.
دوم) امکانات جدید از جمله زمین تمرین و چمن باکیفیت برای روز‌های بارانی و سرد فراهم شود.
سوم) حل کردن مشکلات مالی و پرداخت دومین قسط قرارداد به کادر فنی و تسویه حساب فصل گذشته با بازیکنانی که در لیست حضور داشتند.

البته کالدرون بعد از جلسه، به اشکال جالبی اقدام به لو دادن اخبار داخل این جلسه کرد و تیر آخر را در کنفرانس خبری شلیک کرد: «نه تنها به من طی ۴ ماه گذشته پول ندادند بلکه ۲۵ هزار دلار به باشگاه پول پرداخت کردم تا یکسری وسایل برای تمرینات بخرند. فقط به من وعده می‌دهند، این همه صبر کردم، دو هفته دیگر هم صبوری می‌کنم، اما این مدل مدیریت را قبول ندارم!»

وقتی کالدرون در مورد جدایی قطعی جونیور براندائو صحبت کرد، این شایعه به وجود آمد که او همین حالا قید مهاجم برزیلی را زده و این بازیکن را اخراج کرده است. از سوی دیگر، ماجرا‌هایی از داخل رختکن تیم به بیرون درز کرد که باعث تشدید این شایعه شد. به عنوان مثال نارضایتی کالدرون از شرایط اخلاقی فرشاد احمدزاده و همچنین افزایش حاشیه‌ها و تنش‌های یکی از بازیکنان باتجربه تیم که مدت هاست نیمکت‌نشین شده، اما دست از یکسری رفتار‌های عجیب خود برنمی‌دارد.

وقتی این اتفاقات در مدت کوتاهی رقم خورد، شایعه اخراج حداقل دو بازیکن قبل از پایان نیم‌فصل در فضای مجازی پیچید، اما کالدرون در گزارشی که از طریق افشین پیروانی در اختیار محمدحسن انصاری‌فرد قرار دارد، به صورت رسمی اعلام کرد قصد ندارد کسی را اخراج کند و اگر قرار به کنار زدن بازیکنی از لیست تیمش باشد، ابتدا تا نیم‌فصل صبر می‌کند و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، با جونیور به صورت قطعی خداحافظی خواهد کرد.

از طرفی، اگر بتواند بازیکنان خوب و باکیفیتی پیدا کند، آن‌ها را جایگزین یاران فعلی و بی‌تأثیر در پرسپولیس می‌کند تا کار تیمش برای نیم‌فصل دوم تسهیل شود. این در حالی است که باشگاه در حال حاضر، هیچ پولی برای تسویه حساب با جونیور برای راضی کردن او به فسخ قرارداد ندارد و همین امر شاید مشکل را به حدی برساند که باعث ماندن براندائو تا پایان فصل و پایان مدت قراردادش در پرسپولیس شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجبا. پس پول استقلال پرسپولیس میره تو جیب کی . این تیمها رو عمدا دولتی گذاشتن باشه تا بخور بخور مدیرا جور باشه .ن اگ خصوصی بود برا یک ریالش هم مدیریت میکردند. حیف از این جماعت گرگ صفت بی ریشه

    • بدون نام

      عجبا. پس پول استقلال پرسپولیس میره تو جیب کی . این تیمها رو عمدا دولتی گذاشتن باشه تا بخور بخور مدیرا جور باشه .ن اگ خصوصی بود برا یک ریالش هم مدیریت میکردند. حیف از این جماعت گرگ صفت بی ریشه

    • بدون نام

      جونیور بمونه

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      نیازی نیس.‌این کچل اینهمه بازیکن داره اما دریغ از تاکتیک و بار فنی.‌انگار یازده تا چوب فرستاده توزمین چون هیچ تاکتیک و برنامه مشخصی واس تیمش تعریف نکرده

    • خان

      بببهههللللهههه،بالاخره مرغ فروش، بلال فروشبه خط پایان رسید،اینم تخم مرغ شانسی،اخه کچل نه اینکه مابقی اعضای تیم گُه بارشونه،تاکی میخوای باداوری وگُه خوری،وعناصراربعه،وبی شرفای خودفروخته ازجمله سیف الهی هاجلوبری؟

    • تاج کبیر

      این یهودی خوب گفته تا اخر فصل اخه چی ازش میمونه که اخراج بکنه ...طوفان در راهه....

    • بدون نام

      اقای کال درون طوفان تستقلال درراهه یک کاری بکن جون هرکه دوست داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج