۹۲۵۸۷۰
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

عادل غلامی: والیبال فرقی با سینما ندارد!

عادل غلامی سرعتی زن سابق تیم ملی دوباره به شهرش برگشت. او که چند سالی بود دور از کاله در لیگ برتر توپ می زد، برای این فصل دوباره به تیم شهرش برگشته است.

خبرآنلاین: عادل غلامی سرعتی زن سابق تیم ملی دوباره به شهرش برگشت. او که چند سالی بود دور از کاله در لیگ برتر توپ می زد، برای این فصل دوباره به تیم شهرش برگشته است.

سرعتی زن با تجربه قبل از شروع لیگ با مسئولان شهرش برای شکست طلسم حضور تماشاگران زن در سالن پیامبراعظم (ص) آمل رایزنی زیادی کرد. چرا که معتقد است تماشای خانوادگی مسابقات تفریحی است که به شادی مردم کمک می کند.اتفاقی که او برای رخ دادن آن خیلی امیدوار است.

*قرار است طلسم عدم حضور تماشاگران زن در آمل شکسته شود؟

ما در صحبت با مسئولان شهر آمل صحبت کردیم و قول هایی دادند اگر شورای تامین موافقت کند،از این به بعد زنان هم برای تماشای بازیهای تیم کاله در لیگ برتربه سالن می آیند.

*به نظر شما شدنی است؟

به نظرم باید این اتفاق نه تنها در آمل که در همه ایران بیفتد. من در خیلی از مسابقات خارج از کشور که بازی کرده ام ، نکته ای که جذاب تر می کرد بازیها را ،حضور تماشاگران به صورت خانوادگی در سالن بود. آنها خانوادگی با تماشای بازی والیبال لذت می بردند، انگار که سینما یا کنسرت رفته اند. برای آنها تماشای مسابقه تفریح بود. امیدوارم این اتفاق هم در ایران بیفتد.شاید اوایل سختی هم داشته باشد اما کم کم اتفاقات خوبی می افتد . اینکه مردم روز تعطیل به جای سر کردن در پارک ،خانوادگی برای تماشای بازی فوتبال یا والیبال به استادیوم بروند. تفریحی که هم به شادی مردم کمک می کند و هم بنیان خانواده را محکم تر.وقتی خانواده ها می توانند کنار هم بازی فوتبال یا والیبال را تماشا کنند ،چرا نشود؟ چرا آنها با لذت از تماشای مسابقه استرسشان کم نشود و شاد نباشند؟ کسی هم اذیت نمی شود.

*امسال دوباره به کاله برگشتی، وضعیت تیم چطوره؟

خدا را شکر شرایط خوب و ایده آل است. کاله جزو تیم هایی است که خیلی زود ترمیناتش را شروع کرد. تمرینات خیلی فشرده ای داشتیم و امیدوارم که نتیجه خوبی هم بگیریم.

*لیگ امسال را چطور می بینی؟

این فصل لیگ ،به خاطر حضور ۱۳ تیم و محمدودیت زمانی سخت و فشرده است.این مساله کار را برای بازیکنان و تیم ها سخت می کند اما از طرفی فکر می کنم هیجان انگیز باشد. هرچند سالهای قبل هم لیگ هیجان داشته اما امسال به خاطر برگشت یکسری از لژیونرها به لیگ ،دست و بال تیم ها پر است . امیدوارم بازیها بدون حاشیه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      پوریا هم تو باشگاه پیکان هست دوسش دارم بوسس ...

      پاسخ ها

      • بی نام

        اول سلام م. دوم من امروز پنجشنبه ساعت ۹ رفتم دندانپزشکی که اون ۲ تا دندونمو که یکم یکم پوسیده بود رو درست کنم تازه ساعت ۱۰وربع اومدم خونه دیگه چه خبر ؟؟ پوریا هم دلش تو مشهد خیلی خوشه با حرم هم عکس گرفته کثافت . مامانمم که جمعه میاد از مشهد خوش بحال مامانم شاید پوریا رو دیده باشه مهدیا . دلم واسه والیبال تنگ شد شنبه میام والیبال انشاالله

      • بی نام

        پوریا دوباره بعد از عکس با حرم امام رضا عکس گذاشته : با ۲ تا از دوستاش رفته رستوران و عکس گرفته فکر کنم تو مشهد . بعد از اینکه کارم تو دندانپزشکی تموم شد اومدم از اتاق بیرون خانم کاروفناوری رو اونجا تو دندانپزشکی دیدم به چشاش خیره شده بودم اونم خیلی به من نگاه میکرد اما من اصلا باهاش خرف نزدم اونم با من حرف نزد ولی به قیافم شک کرد سه شنبه منو ببینه احتمالا بهم بگه من تورو یک جا ندیدم چرا پس چیزی بهم نگفتی م من بدبختم

      • بی نام

        پوریا تو باشگاه پیکان هست تمام عکساشو تو پیج والیبال دیدم ۲و۳ تا رو بردن پوریا هم بازی کرد . خب بای من میرم با مرغ عشقام بازی کنم . فعلا

      • بی نام

        نتیجه بازی والیبال پیام مشهد _ پیکان تهران : پیکان تهران ۳ _ پیام مشهد ۲ . بهت گفته بودم اون رفته مشهد به خاطر همین بازیا رفته چون خودشم تو تیم پیکانه

    • بی نام

      والا تو راست میگی

    • م

      هستی چرا جواب نمی دی

      پاسخ ها

      • بی نام

        چی رو جواب ؟؟بدم هستی چیه ؟؟ والا من از صبح تو اخبار ورزشی ام لعنتی دیر ارسال میشه . تو مگه خونه مادربزرگ نبودی؟ من فکر کردم آفلاینی و اینترنت نداری پس داری ؟؟

      • بی نام

        های سلام عرض کردم thank you

    • مبین

      عالی

    • بدون نام

      ماچی مون باروپا یکی وگرنه اسم ماهم میشداروپا نه ایران

      پاسخ ها

      • بی نام

        ایران خیلی اوضاعش خرابه خدا شانس بده

      • بی نام

        چرا عالی ها

      • بی نام

        تو هستی چرا جواب نمیدی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج