۹۲۵۹۳۵
۱۷۷ نظر
۵۰۷۳
۱۷۷ نظر
۵۰۷۳
پ

شلاق معلم ورزش بر بدن دانش‌آموز ۹ساله

معلم ورزش اهل شهرستان کارون (خوزستان) با شلاق‌های بی‌رحمانه کودک ۹ ساله را مورد تنبیه قرار داد که با واکنش مسئولان آموزش و پروش مواجه شد.

خبرگزاری ایرنا: معلم ورزش اهل شهرستان کارون (خوزستان) با شلاق‌های بی‌رحمانه کودک ۹ ساله را مورد تنبیه قرار داد که با واکنش مسئولان آموزش و پروش مواجه شد.

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان کارون گفت: پرونده تنبیه بدنی یکی از دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی شهید آیت شماره ۲ شهر کوت عبداله از توابع شهرستان کارون به دادگستری ارجاع شد.

شلاق معلم ورزش بر بدن دانش‌آموز ۹ساله

کاظم باقلائی روز چهارشنبه اظهارداشت: معلمی که گفته می‌شود در روز یکشنبه ۱۲ آبان‌ماه این دانش آموز را مورد تنبیه بدنی قرار داده به دادگستری معرفی شده است.

وی اظهار داشت: معلم بعد از این اتفاق به اداره آموزش وپرورش احضار شد ولی انجام چنین اقدامی یعنی تنبیه بدنی دانش‌آموز را منکر شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون ادامه داد: تحقیقات لازم با جدیت و برای رسیدگی هرچه سریعتر به این پرونده از روز اول آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

باقلائی پیش از این در اطلاعیه ای اعلام کرد: این اداره به محض اطلاع از موضوع، پرونده معلم متخلف را به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داده و خارج از نوبت در حال رسیدگی است.

تصاویری از کبودی بدن یک دانش آموز از شهرستان کارون در فضای مجازی منتشر شده که دلیل آن تنبیه بدنی معلم عنوان شده است. انتشار این تصاویر واکنش مردم و کاربران فضای مجازی را در پی داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان سخت بود بچه وگرنه مثل اون بچه ها که تو یزد و قزوین کتک خوردن و یکی کارش به mri رسید و اونیکی یه چشمش کور شد اینم یه بلایی سرش میومد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه آموزش و پرورش به دلیل بی توجهی مسئولین و بازنشسته شدن زیاد نیروهایش دچار کمبود شدید نیروست و برای جبران آن از معلمان حق التدریس و سرباز معلم و ....استفاده میکنه که این ها هم به موقع حقوق نمیگیرند و از لحاظ عصبی بشدت تحت فشارند و البته این قبیل حوادث ناگوار اجتناب ناپذیر است و از طرف دیگه هم بچه‌ها هم با تراکم بالای کلاس به هیچ وجه دیگه قابل کنترل نیستند و بعضا گستاخیهای بسیار بدی میکنند که واقعا قابل تحمل نیست پس بجای بد و بیراه گفتن ، راهکار درست ارائه کنید که شاهد این قبیل مسائل نباشیم.

      • ک

        اون دوتادانش آموزموقع تنبیه شدن به جای آسیب پذیربدن مثل پرده گوش یاسروصورت ضربه زده بودندکه اسم اینکاردیگه تنبیه بدنی نیست وبایدآنرا ضرب وجرح نامید،این دو اززمین تاآسمون اختلاف داره وفرق می کنه!شرط تنبیه بدنی ایجادسوزش و دردبمنظورتغییررفتاره اما بدون آسیب وصدمه زدن به بدن هست

      • بدون نام

        وقتی حقوق کودکان تو این مملکت رعایت نمیشه توقع نباید داشته باشیم که اینا بزرگ بشن و مملکت رو بسازن. از زیر پا گذاشتن انسانیت کودکان شروع میشه بعد میشه خشونت علیه زن بعدم میشه بعد خشونت تو سطح جامعه و هزار جور جرم و جنایت دیگه. باید از همین مدارس جلوی این چیزا رو گرفت.

      • بدون نام

        ماجرای دانش آموز مضروب خوزستانی

        با توجه به درج خبر کذب در سایت عصرما و فرهنگیان خوزستان با عنوان تنبیه دانش آموز دبستان آیت توسط مربی و همچنین درج عنوانی غیر قابل هضم برای جامعه فرهنگیان متاسفانه به استحضار می‌رسانیم که عدم کارایی مدیر دبستان و همچنین رییس اداره مربوطه بارها باعث رخ دادن چنین اتفاقی در این منطقه بوده ایم.

        اتفاقی که مد نظر ما فرهنگیان است با خبری که این رسانه ها آن را انتشار داده‌اند کاملا مخالف و غیر همسو می باشد

        معلمان آن مدرسه شاهد کامل این اتفاق نیز هستند که این اتفاق را به صورت کامل به شما عرض میکنم:

        معلم به دنبال عدم نوشتن تکالیف مرتب و حرکات غیر مضمون جنسی دانش آموز، وی را با دست خود تنبه می‌کند و به ایشان برگه حضور اولیا می‌دهد. دانش آموز پس از گذراندن وقت مدرسه به خانه رفته و بخاطر اینکه خانواده را از انجام حرکات جنسی خود در مدرسه توجیه کند به دروغ گفته که معلم به ایشان فحش های رکیکی زده است (فحش هایی که از تمامی جامعه فرهنگیان بعید است). اولیا پس از مراجعه به معلم با ایشان بحث کرده و با توجه به سو نیتی که در سرخود داشتند با خودشان چماق و چاقو آورده و معلم را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. کادر مدرسه به اورژانس و پلیس زنگ زده ولی متاسفانه حضور پیدا نکردند و معلم پس از خون ریزی شدیدی که از ناحیه سر توسط چماق و از ناحیه شکم و پشت کتف توسط چاقو ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه راهی بیمارستان گلستان شده و با انجام عمل سرپایی بخیه و پانسمان می‌شود. (لازم به ذکر است که معلم به خاطر حفظ شأن و منزلت فرهنگیان همچنین سرشناس بودن نزد طایفه‌ی خود تا الان حاضر به انتشار عکس خود نشده است).

        خانواده دانش آموز پس از پرس جو از بقیه بچه ها از حال معلم مضروب با اطلاع می‌شوند و به جهت همپوشالی این ضربه ها، بچه خود را مورد ضرب و زخم قرار داده و عکس های ایشان را در رسانه ها انتشار می‌دهند.

        از شما بزرگوار که سابقه ارتباطی خوبی با فرهنگیان داشته خواستاریم که خبر فوق را نیز درج کنید تا نسبت به فرهنگیان که قشر آینده ساز این مملکت هستند سوء ظن ایجاد نشود.

      • بدون نام

        20:02 انشالله به سرت عزیز ترین کست بیاد که دیگه از یه جلاد دفاع نکنی


        خدا نابودتون کنه که دست از سر بچه های مردم برنمیدارین

      • محمدی

        همه هم باید یک طرفه قضاوت نکنیم بچها هم خیلی فضول هستن حسابش بکش چقدر فضول بوده که این آقا قید کل آبرو کارش زده که این کار کرده

      • بدون نام

        آدم عوضی آشغال شلاق دستشه سرطان بگیرن

      • بدون نام

        شلاق زدن کر و کور کردن بچه ها اوکی اما زبان انگلیسی و ساسی مانکن ممنوع

      • بدون نام

        شماهم باآب گل آلوده از فرصت استفاده نکنیدو مسائلی که باهم هیچ ارتباطی ندارندروقاطی نکنید،نه باشلاق به چشم وصورت زدن درسته،نه آموزش بی اخلاقی و هرزگی بنام آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان یارقاصی باآهنگ ساسی هاکه درفضای مدرسه!

      • بدون نام

        کاربر 23:33
        انشالله که راست گفته باشی
        ولی اینجا گفته شده معلم ورزش، از کی تا حالا معلم ورزش تکلیف به بچه ها میده
        ولی حالا معلم ورزش نه و معلم درسی جناب تکلیف از قانون مدرسه برداشته و معلم حق دادن تکلیف به بچه اونم کلاس سوم دبستان رو نداره و اگر این شخص تکلیف داده خلاف قانون عمل کرده
        و در آخر گفته شده این شخص به دادگستری معرفی شده ولی تنبیه رو منکر شده
        من یکی گفته های شما رو به هیچ عنوان باور ندارم باقی دوستان خود دانند

      • بدون نام

        حق با کاربر 23: 23 هست و در ضمن این رفتارهای زشت جنسی در مدارس دیگه هم بوده. بچه های کوچکی که موبایل دستشون میاد و محض کنجکاوی فیلم چرت می بینند و بعد اون رو در مدرسه پیاده میکنند. برادرزاده من توی مدرسه شون چند نفر علنا رفتارهای جنسی خیلی زشتی انجام دادند که حتی توی مدارس غربی هم تقبیح میشه ولی جالب عکس العمل پدران این بچه هاست که طوری دفاع میکردند که انگار بچه شون پیغمبر زاده ست. تو رو خدا اینقدر زود گوشی هوشمند دست بچه تون ندین. من نه معلمم نه ربطی به اینها دارم ولی برادرزاده من توی دوره راهنمایی چیزهایی از مدرسه شون تعریف میکنه که مو بر تن آدم سیخ میشه. پدر و مادرهای عزیز لطفا بچه هاتون رو به امان خدا توی دنیای مجازی ول نکنید.

    • بدون نام

      اول قصاص ( دقیقا به همان شکل ) . دوم اخراج

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هموطنان عزیز، اصل ماجرا این بوده که دانش آموز در مدرسه حرکات جنسی نامتعارف داشته و با ارائه ی درخواست کتبی به اولیا از ایشان خواسته بود که جهت بررسی تربیت فرزندشان به مدرسه بروند، دانش آموز هم جهت روپوشانی خطای خویش به دروغ گفته که معلم به او فحش خانوادگی داده و خانواده ی گول خورده با چوب وچماق خدمت معلم می‌رسند و حسابی کتک اش می‌زنند و بعد از شکایت معلم از آنها جهت توجیه کارشان بچه را در خونه شلاق زده و عکس اورا پخش می‌کنند. بخدا تمام و اصل ماجرا این بود. کسایی که ندانسته و دانسته قضاوت بد کرده اند به خدا می‌سپارم و در روز قیامت منتظر جوابتان هستیم
        جامعه ی مظلوم فرهنگیان و دستشان که نمک ندارد

      • بدون نام

        اگه تونستی کسی را پیدا کنی که حداقل ۲۰برابر قویتر از اون معلم داعشی باشه اونوقت میتونی عادلانه قصاص کنی وگرنه قصاص عادلانه ای نخواهد بود.
        عدالت اینه که دست اون معلم قطع بشه به دو علت: یکی بخاطر ظلمی که به این طفل معصوم کرده و دوم بخاطر آبرویی که از جامعه فرهنگیان برده.

      • یک ایرانی

        اینو بدنش دست من معلمی درستش کنم صدجاش بزنه بالا .

      • وووووووووووووو

        این معلم گوسالوف را چه کسی استخدام کرده
        شما باید آن کس که این دیوانه را استخدام کرده زندانی کنی لنگه این معلم زیاد نیست

    • نازی از مشهد

      آموزش وپرورش ؟! بهتره اسمشو به شکنجه گاه صدام تغییر بدید!

      پاسخ ها

      • رضا

        تو یک میلیون نفر معلم با شرف، ده نفر آدم بیمار هم پیدا میشن . که باید شناسایی و درمان بشن اما یکطرفه قضاوت نکنیم. من خودم دانش آموز داشتم سر کلاس چاقو یا مشروب می آورد و از بچه های دیگر هم
        باج می گرفت

      • بدون نام

        مثل قتل که هر دفعه از یه جا سر درمیاره یه بار سیستان یلوچستان یه بار تبریز یه بار کوچصفهان یه بار تهران یه بار شیراز یه بار اهواز یه بار مشهد یه بار گنبد یه بار کرمانشاه اینم شده مثل همون هر بار یه جا بچه مردم کتک میخوره هر بار یه شهر و یه استان معلم بچه مردم و میزنه تا الان تهران و یزد و قزوین و فکرکنم اراک بود حالا اهوازه و بعدا بازم جاهای دیگه این یعنی مردم از معلم مدرسه و ...هیچکدوم اعصاب ندارن زود از کوره در میرن تا فکری بحال این عصبی بودن مردم‌نشه این قتلها و بچه آزاریها تو مدرسه ادامه پدا میکنه حالا ماجرای تجاوز به دانش آموزان اصفهان و اون ناظم تهران که بچه ها رو تو مدرسه تشویق به فساد و فحشاء میکرد به کنار

    • بدون نام

      چرا معلم گرگ شد!؟؟ چطوردلشون میاد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخدا بهتان بود. جواب علتشو در ردیف اول نوشتم

      • بدون نام

        بخدا بهتان بود. جواب علتشو در ردیف اول نوشتم

    • بدون نام

      شلاق؟!

    • بدون نام

      معلم بوده یا داعشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه این زمان خودشن بی تربیت هستن

    • مهدی

      تف بر شرفش
      اگه بچه های کوت عبدالاه غیرت دارن نباید بزارن ای عقده ای زنده بگرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا جوش نکن..... اول بدون چی بوده و بعد تف بکن

      • بدون نام

        کشتن این فرد ظلمه به خانواده اش هست. بگیرنش بجای هر ضربه ای که زده صد ضربه تازیانه بزنند

      • ساراازاصفهان

        موافقم بچه ها کارون پدرشو دربیارین

      • بدون نام

        آقا!دست نگهدارتف نکن! زودهم قضاوت نکن!ببین اول چی بوده چی شده؟ وچه اتفاقاتی که ماواقعا نمیبینیم!بعدهمه قضاوت کنیم

      • به سارا

        خانواده پسره از خدمت معلمه دراومدن بدتر از شلاقی که زد این بچه رو ریختن سر معلم زدنش به مظلومی خانواده بچه های جاهای دیگه که معلم زده بود بچه شون و نبودن

    • مهراب

      مردکه نفهم حیف شغل شریف معلمی که شما اونو تصاحب کردی

    • Dash Ali

      مملکت پاشیده حاجی
      قورباغه ها هم دیگه هفت تیر نمیکشن توپ و تانکاشون و آوردن

    • حسینی

      بی رحم
      با خودشم باید این کار رو کنن
      دانش آموز هر چقدر هم شیطون باشه این راهه تربیتش نبوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با دادگاهی کردن معلم کار حل نمیشه فقط صورت مسله حل میشه باید ریشه یابی بشه که منشا ء این مشکلات کجاست

      • محمد

        بجه من اگر بود معلم را خودم ادب میکردم که برای بقیه درس شود

      • بدون نام

        ۲۲:۱۵
        ریشه اش عصبی بودن مردمه مردم اعصاب ندارن اینهمه قتل و کتک کاری هم بخاطر همینه

    • ئ

      عه عه
      لعنتی

    • بدون نام

      اگر والدین بی بخار چندتا معلم بکشن
      حساب کار میاد دست شون

      یا ...

    • بدون نام

      وقتی معلم هامون یه مشت آدم عصبی وکودک آزارن, وای به حال مسوولان, وای به حال خلافکاران توی جامعه, اونا چه جنایتهایی قراره انجام بدن؟

    • بدون نام

      اگه صاحب این دانش آموز بودم خودم واسه این معلم توبیابون دادگاه میگرفتم, نمیذاشتم کاربه قانون بکشه, عصبی روان پریش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلم سهمیه ای.. دکترسهمیه ای..مدیرسهمیه ای..همین میشه بچه هارومیزنن..اون یکی بچه انگشتش خراش برداشه بیهوشش میکنه برای همیشه..مدیرهامون هم که الاماشاالله.دانشگاهایی ..20درصد جانبازی...30درصدهم کارت فعال .و.....غیره خروجی اون دانشگاه همین میشه

      • بدون نام

        از قضا چون معلم به قانون مراجعه کرده، اولیا به خودزنی بچه شون اقدام کرد اند تا خریت خود را توجیه کنند

    • حمیدامینی

      خیلی.نامردیه قانون باید این نامرد راه مجازات کند

    • AAAAAAAA

      معلم که این باشد ببین مسعولان که زیر دست این معلمین تعلیم دیدن‌چی از آب در میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب میشن یکی مثل خودت که نمیدونی چی ‌شده و ازروی بیکاری نظر میدا

    • رفیق

      اینایه مشت بی وجدانن خاک برسرش کنن

    • مهسا

      دربدر انگار اسب رام میکرده !! /:

    • ناشناس

      این اقدامات خشونت و قتل و تجاوز را خواهشا اینقدر بازتاب ندهید روح و روان ملت به هم می ریزد و از بس این خبرها را خواندیم افسرده بودیم بدتر شدیم! از بس خبر خاشقجی را منتشر کردید که چند روز پیش پسر 18ساله تحت تاثیر آن خانواده اش را به قتل رساند و جالبه پشیمان هم نبود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه مثبت دادم

      • بدون نام

        متاسفانه اگه اطلاع رسانی نشه مردم نمیفهمن چه جنایتایی داره سر بچه شون میاد. درستش اینه که بچه هارو در معرض اینجور اخبار قرار نداد چون برای سنشون مناسب نیست نه اینکه اخبار و سانسور کرد.

    • بدون نام

      بابا یکی جلوی این معلم نماها را بگیره.اینها از اراذل اوباش بدترند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای معلم خوب گوش کن به تو فرزندی خداوند خواهد داد که همین تور خواهد شود لعنتی

    • اشکان

      عجب معلمی بی رحمی! واقعا این معلمه؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب اولیای احمقی از ترس قانون بچه شون رو زده اند تا کتک کاری با چماق توسط خودشون را در مدرسه توجیه کنند.

    • طاها

      این معلم وحشی باید از کار بر کنار بشهحتما خودش به جای خونه توی طویله بزرگ شده

    • حق گو

      خشونت درآن منتطق متأسفانه امری است طبیعی وذاتی،جاهلهاوبیسوادهاشون باتفنگ وکلاش واسلحه به جان مردم میافتندسرکوچکترین مسائل وحتی من دیدم نزدیک اهواز که باسنگ به جان هم میپریدندوباسوادهاشون ومثل این معلم نماهم باشلاق وشلنگ به جان هم نوع می افتند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا مسئله رو قومی می کنید؟ این اتفافات تو همه جا ممکنه بیفته به جای اینکه بگیم فلان قوم اینجوری هستن باید به فکر راه حل بود نه این که جمع بست و یه قومیت رو زیر سوال برد.

      • حق گو

        من اسم قومی راآوردم؟نه خداوکیلی توپیام من به قومی یاشخص خاصی اشاره شدخ بود؟چراچشم راروحقیقت میبندیدوتاکسی حرف حق میزنه فورابه مذهب وقومیت متصلش میکنید؟

    • بدون نام

      الهی دستت بشکنه نامرد بی وجدان
      موندم پدر و مادر این بچه چه دلی دارن که هنوز دستهای این نامرد رو نشکوندن بخدا من بودم دست برای این بیوجدان نمیذاشتم
      خدا خودت این به اصطلاح معلمین رو از روی زمین بردار به زمین گرم بخورین کثافت های جلاد
      والله دلم ریش شد بخدا اینها انسان نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مواظب باش کار دست خودت ندی

    • رضا . م .

      اگه درست باشه باید اون معلم از کار برکنار بشه . اگه این اتفاق نیافته ی جای کار میلنگه.
      و نشون دهنده این است که رشوه و رشوه خواری رواج بیشتری گرفته..!؟

    • پلنگ

      بی شرف.

    • بدون نام

      فقط
      قصاص
      کنیداین هرمله راخدانگذره ازت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای وای تو از کجا هرمله رو میشناسی

    • مجتبی

      خدا لعنت کند هر کس که عامل این کار بوده است

    • بدون نام

      من یک فرهنگی هستم ولی بخداچطوردلت اومداین طفلک رواینگونه کتک بزنی؟من خودم بچه های مردم مثل بچه خودم واقعا دوست دارم. دلیلش اینکه است که بعضی هاشایسته پست وکارخودنیستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من قسم میخورم تو نه تنها فرهنگی نیستی. بلکه از فرهنگ هم فقط اسم‌شو شنیده ای!!! برو ببین چی بوده و چی شده بعد شغل دروغین خودت را تخته کن

    • بدون نام

      اقلا با این معلم معامله به مثل کنید واز اموزش و پرورش کلا اخراج شود چون سایستگی معلمی را ندارد

      پاسخ ها

      • احمد

        معامله به مثل اشتباهه
        مقابله به مثل درسته

    • بدون نام

      ای بابا کی میگه این شلاقها کار معلم بوده.این پسر شرب خمر کرده بعد ملک عذاب جهنم بهش شلاق زده.آره اینجوری بگیم بهتره.آخه مرتیکه عوضی این همه دانش آموز صحنه را دیدند اونم میخوای بگی الکی میگن

    • بدون نام

      باید ادام بشه کثافت اشعال ۰

    • بنده ایرانی خدا

      اجرای حد کرده؟؟باکدام گزینشی این روانی معلم شده؟؟؟؟

    • همراه

      واقعا خیلی عجیب و دوراز انسانیت وهمچنین دوراز شان شغل معلمیست

    • بدون نام

      اختلاس گر میلیارد دلاری رو یکبار این طور بزنید دیگه غلط کنه دزدی کنه ...بی شرف این دانش آموز ه باید شلوغ باشه ۹سالشه

    • سانسور بی سانسور

      دیوانه وحشی کثیف

    • بدون نام

      باید چنین معلمانی طبق حکم شرع دیه بپردازند و از معلمی واموزش حذف و اخراج‌ گردند.فتحی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید از کجا این حکمو اینقدر زود صادر کردی،، بخدا این خبر از اولش کذب بوده..... اولیا خودشون بچه شون رو زدن تا کار خلافشون رو توجیه کنند

    • بدون نام

      نمیخوام به پدرش بگم بی عرضه ولی اوه همین بلارو به توان 10 نکنیو سرش نیاری بی عرضه دلتم به دولت گرم نباشه فوقش دو سه سال از مدرسه دورش میکنن

    • بدون نام

      دستت بشکنه

    • بدون نام

      دستت بشکنه معلم نیستی حیوان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه خودتو هم اینطوری میزنی ؟ داعشی چطور دلت اومد ؟

    • بدون نام

      این معلم بی شرف روانی را از کار برکنار کنید و به اشد مجازات محکوم کنید.

    • بی نام

      لعنت به این معلم عقده ای

    • بدون نام

      معلم عقب افتاده

    • بدون نام

      همه چیمون به هم میاد،اون ا ز دولتمون که با همه دنیا سرجنگ داره،اون از فرهنگ طبیعت رفتنمون که کل جنگلهای کشور رو زباله پر کرده،اون از فرهنگ رانندگیمون که افتضاحه،اون از عده ای مرد هوسباز که تریبون دستشونه وکارگاه چند همسری را میندازن
      آموزشمون هم که خیلی وقته هر چهار چرخش پنچره،از هیچی متعجب نشید،لیاقتمون در همین حده

    • م خ

      خیلی بد اگر بچه باشد خود به همین شکل شلاق بارانش می کنم تا قشنگ ادب شود زیر شلاق خونش را ببنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      این معلومه بچه کوچک و نهایت ده یازده ساله هست الان شما بگید چکار کنیم با این معلم عقده یی ؟؟؟؟؟؟حکم شرعی هم فک کنم داشته باشه

    • بدون نام

      این ضربات فقط از یه حیوون درنده امکان پذیره.من اگه جای پدر این بچه بودم این معلم از وسط دونیم میکردم

    • یوسف

      این معلم باید به بدترین شکل مجازات شود

    • FARIYAEI

      من به عنوان یک دبیر از دیدن چنین تصاویری احساس شرم دارم . آموزش به چه قیمت؟!!!

    • بدون نام

      الهي دستت چلاق شه که دانش آموز نزني آخه به تو هم ميگن معلم ورزش _؟؟!!! اين معلمها چي فکر کردن ؟ اختيار بچه هاي مردم دست شماست که هر بلايي به سرشون بياريد ؟؟ اي خدا اين چه دنيايي است ؟!! مرگ يازندگي!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلم اگه اعصاب نداره بره خونش بشینه دق دلش سربچهای مردم درنیاره .

    • بدون نام

      سلام بایستی پدر نامعلم را درآورد تا عبرتی برای سایر معلم نما های بیسواد شد

    • بدون نام

      دستش بشکنه

    • بدون نام

      ...
      من بودم وسط میدان شهر معلم........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم دقیقا مثل حرف خودتو.......

    • بدون نام

      باید بچه این معلم رو جلوی خودش این طوری تنبیه کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه اش چکار کرده

    • بدون نام

      متاسفم برات که اسمتتو گذاشتي معلم
      اينجوري ميگيد صاحب فرزند شويد ؟!! عمرا
      بديم دست اينا داغونشون بکنند!

    • بدون نام

      معلم مملکت این باش فاتحه دیگران خندس چونهر۴نفر۱نفرتوایران روانین طبق اماروازبیکاری وفقرنجومی وبالا۳۰درصدسرپریت خانوادههابیکارن وفقیرووهر۴نفر۳نفرجوان. بیکارودیگه احتیاج به حمله امریکانیست بااینکاردولت وروحانی ومجلسش شورای نگهبانشون شواادبیشترازاینهارومیگه

    • بدون نام

      معلم وززشایی که من دیدم همه عقده این، شاید چون مسئول کار بدنین، بچه ها رو با برده اشتباه میگیرن

    • م

      نمیدونم چرا نمیتونم این خبرا رو باور کنم آخه مگه میشه یه معلم اینطور به دانش آموزش بزنه!!!
      من خودم یه معلمم تا حالا از گل نازکتر به دانش آموزام نگفتم خیلی دوستشون دارم اگه هم اشتباهی کنن با مهربانی بهشون میگم و چه تأثیر شگرفی داره.
      اینطور که تو تصویر نشون میده انگار پدر کشتگی داشته.!!!

    • بدون نام

      دستش درد نکنه بچه الاغ باید تنبیه بشه زبون دیگه ای نمیفهمه

    • ادریس

      خالی کردن عقده شخصی رو دلبندهای مردم باید با شدت پاسخ داده بشه

    • ایرانی

      واقعا جای تاسف داره ،
      یعنی این آموزش و پرورش وزیر نداره که به حرف و بخشنامه اش گوش کنند!!!!

    • بدون نام

      دستات و گردنت تکه تکه بشن ایشالله معلم بیسواد

    • بدون نام

      ببااینا مشکل روانی دارند از ورزشگاه بندازینشون بیرون ای دادبیداد تاقیوت

    • بدون نام

      دست معلم را میبوسم دمش گرم کتک نباشه یه عده ای آدم نمیشن

    • بدون نام

      این معلم ستمگر باید اخراج و محاکمه شود................

    • AAAAAAAA

      آموزش و پرورش
      با سلام
      روز شنبه تمام‌معلمان را جهت تست روان‌پزشکی به بیمارستان روزبه بفرست
      مطمئن باش ۵۰ درصد آنها رد خواهند شد

    • بدون نام

      صاف معلم خاطی را ارجاع دهید تیمارستان تا بچه های دیگر را دیوانه نکرده این هشدار را جدی بگیرید فقط بستری بشه

    • بدون نام

      ای خدا از دست این معلمهای وحشی

      معلم دختر من وقتی کلاس اول بود موهاشونو می کشید. خدا لعنت کنه ظالمها رو

    • بدون نام

      به اون خدا اگر معلم با داداش من اینکارو کنه 24 ساعت زنده نمیمونه الانم اگر تو شهر ما بود استخوناش خرد میکردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یالله پهلوان پنبه

      • بدون نام

        فشارنیاد بهت

    • رضا شهیدی

      هنوز از این کثافت ها وجود دارند.یا خودش بچه نداره یا مریض روانی است هرچند در ایران همه اعصاب ندارن.

    • بدون نام

      بشر آقا بچه خودتو اینطوری زخم بندازن چی؟؟

    • یاس

      روز به روز زیاد میشه و هیشکی کاری نمیکنه!!!

    • بدون نام

      باورش سنگین است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله چون اصل ماجرا یه جور دیگه است. منتهی اینها مغرض اند ومریض

    • فرهاد

      خدالعنتت کنه حیوون آدم بای بچه بیگناه این کار میکنه اینا مریض هستن جاشون تو تیمارستان روانی آ

    • بدون نام

      رو پشت بچه معصوم هم خالکوبی کرده جنوب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خالکوبی وحرکات خارج ازعرف یه پسربچه که ۹نه سال فقط داره!خانواده هاچه نسل دارندپرورش میدهند؟من حق روبه معلم میدهم،اگراین تنبیه بدنی توسط پدرومادر،آن هم برای تلکه کردن باشه

    • بدون نام

      معلم بیجا میکنه دانش اموز را کتک میزنه. وای بحالش اگر من پدر اون بچه بودم ....‌

    • بی نام

      دستش بشکنه الهی

    • حقوق بشر

      اگر معلم راشلاق بزنید درد زیادی را احساس نمکند ولی بهتر است پسرش را شلاق بزنید آن وقت می فهمد جگر گوشه یعنی چه

      پاسخ ها

      • ک

        طرزفکرشمابانام کاربری حقوق بشر!،کاملامعلومه که خیلی درهرمسئله ای قضاوت می کنیدبعدهم اینکه درحق فرزندخودیا فرزندان دیگران دوستی خاله خرسه میکنید!بدابه حال اطرافیان شما

    • بدون نام

      بی همه چیز بی شرف چرا این کارو با بچه مردم کردی به ولاه اگه بچه من بود با کارد سلاخیت میکردم بی شرف

    • بدون نام

      ای بر تربیت کنندت لعنت

    • بدون نام

      به خدا اگر این فضای مجازی نبود ذره‌ای رسیدگی به جرائم وجود نداشت.

    • ناپلئونی

      این معلم را باید کشت
      ...

    • بدون نام

      خاک برسر اون معلم...خودش مشکل روانی داره،باید درمان شود.ازمدرسه بیرونش کنید حیوان رو.

    • بدون نام

      اون موقعی که ناظم مدرسه را نازشو میکشید وبرایش حلالیت ارسال میکنید این داستان همچنان ادامه دارد

    • بدون نام

      الله و اکبر از این سنگدلی .کی بهت گفته بیای معلم شی تو به درد چوپانی هم نمیخوری .تو مایه ننگ فرهنگیانی

    • خواهشا با این معلم بی وجدان برخورد جدی شود خدا لعنتش کنه ؟؟؟

      خواهشا

    • بدون نام

      روانی احمق

    • علی رضا صابری

      این معلم نیست جلاد هست باید چنین حیوانی را با قانون به جزای اعمالش رسوند یک کودک که چنین مورد کتک خوردن قرار میگیرد تا اخر زندگیش یادش میماند و لطمات جبران ناپذیری از لحاظ روحی به او وارد میشود لطفا قوه قضاییه واموزش پرورش شدیدا برخورد کنند

    • بدون نام

      بیشرف!

    • بدون نام

      با همون شلاق باید‌خدمت خودش برسیدتادردشو بفهم معلم وحشی چرا اموزش پرورش و دادگاه دراین موارد که کم هم نیستن برخورد جدی نمی کنه

    • بدون نام

      بی رحم چطور به خودش اجازه همچین رفتار قرون وسطایی رو داده؟! آموزش و پروورش باید فکر اساسی به حال بعضی حقوقربگیرانش بکنه

    • سیزده

      معلما چرا اینقدر وحشی و هار شدند؟

      پاسخ ها

      • حق گو

        ازمفت خوری زیاده،پنجشنبه وجمعه هاوسه ماه تابستان وتعطیلات تقویم وغیرمترقبه همچون آلودگی هوا وبرف وباران که کلاتعطیلندباحقوق،حق تصحیح اوراق هم که میگیرنددرتمام شهرهاهم که برای تعطیلاتشان خانه معلم دارندبارستوران نیمه بهابرای خوردوخوراک وجشنهاشون وباقی تسهیلات ورسیدگیهاتازه همیشه هم غرغروطلبکارند...

    • بدون نام

      مثل سگ باید معلم و کشت، آخه این احمق با این کارش جایگاه شریف معلمیو زیر سوال می بره.

    • .

      احتمالا شما هم اگه جای معلم بودید همین کاررو می کردید چون خودتون شاهد هستید نسل جدید نه تربیت دارن نه عقل نه ادب نه سواد یه نسل وحشی عجیب غریب

    • محمد

      من پیشنهاد دارم وزیر محترم آموزش وپروش برنامه ای اتخاذ کنند ودر دولت بتصویب برسونند ودر مجلس قانون بشود شخصی که بعنوان معلم گزینش میشود چنانچه متعهد به قوانین نیست بدون هیچ حرفی اابتدا کار زشت آنها در محاکم برسی وسپس اخراج در نظر گرفته شود. دانش آموز آزاری خیلی زیاد شده واین نا معلم هم یکی از این آزار کنندها هست که باید برخورد قانونی باهاش. بشه

    • بدون نام

      دستش درد نکنه واقعا معلم عزیز...... ببین چه جانوری بوده این دانش اموز

    • آدینه

      گرگی در جلد میش یا اژدها پروری در آموزش و پرورش

    • بدون نام

      شاید معلم ورزش بخاطر بد ورزش کردن تنبیه کرده یا دلش از جای دیگه پر بوده این که دلیل نمیشه.

    • Omid faghihi

      عوضی،جاش مونده حالا داری انکار میکنی؟
      دروغگوی بی رحم...

    • بدون نام

      گفتم سنش کم هست و شیطنت نوجوانی هم به سن این دانش اموز نمیخوره، از معلمش بپرسید که چطور دلش اومده ؟ یه ضربه هم گاهی مثل دانش آموز یزدی پرده گوشش را پاره کرده ! مسئولان اموزش وپرورش بخدا درست نیست اینقدر شلاق بزنه که اینجوری جاش بمونه مصداق عصبانیت وخشونت نیست؟

    • سهیلا

      فرهنگی نیستن که یه مشت دیونه ان

    • بدون نام

      نسل جدید مگه بچه نیستن!؟ بچه زدن داره؟فرقش بابزرگترهاروتوضیح بده.

    • بدون نام

      ماجرای دانش آموز مضروب خوزستانی

      با توجه به درج خبر کذب در سایت عصرما و فرهنگیان خوزستان با عنوان تنبیه دانش آموز دبستان آیت توسط مربی و همچنین درج عنوانی غیر قابل هضم برای جامعه فرهنگیان متاسفانه به استحضار می‌رسانیم که عدم کارایی مدیر دبستان و همچنین رییس اداره مربوطه بارها باعث رخ دادن چنین اتفاقی در این منطقه بوده ایم.

      اتفاقی که مد نظر ما فرهنگیان است با خبری که این رسانه ها آن را انتشار داده‌اند کاملا مخالف و غیر همسو می باشد

      معلمان آن مدرسه شاهد کامل این اتفاق نیز هستند که این اتفاق را به صورت کامل به شما عرض میکنم:

      معلم به دنبال عدم نوشتن تکالیف مرتب و حرکات غیر مضمون جنسی دانش آموز، وی را با دست خود تنبه می‌کند و به ایشان برگه حضور اولیا می‌دهد. دانش آموز پس از گذراندن وقت مدرسه به خانه رفته و بخاطر اینکه خانواده را از انجام حرکات جنسی خود در مدرسه توجیه کند به دروغ گفته که معلم به ایشان فحش های رکیکی زده است (فحش هایی که از تمامی جامعه فرهنگیان بعید است). اولیا پس از مراجعه به معلم با ایشان بحث کرده و با توجه به سو نیتی که در سرخود داشتند با خودشان چماق و چاقو آورده و معلم را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. کادر مدرسه به اورژانس و پلیس زنگ زده ولی متاسفانه حضور پیدا نکردند و معلم پس از خون ریزی شدیدی که از ناحیه سر توسط چماق و از ناحیه شکم و پشت کتف توسط چاقو ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه راهی بیمارستان گلستان شده و با انجام عمل سرپایی بخیه و پانسمان می‌شود. (لازم به ذکر است که معلم به خاطر حفظ شأن و منزلت فرهنگیان همچنین سرشناس بودن نزد طایفه‌ی خود تا الان حاضر به انتشار عکس خود نشده است).

      خانواده دانش آموز پس از پرس جو از بقیه بچه ها از حال معلم مضروب با اطلاع می‌شوند و به جهت همپوشالی این ضربه ها، بچه خود را مورد ضرب و زخم قرار داده و عکس های ایشان را در رسانه ها انتشار می‌دهند.

      از شما بزرگوار که سابقه ارتباطی خوبی با فرهنگیان داشته خواستاریم که خبر فوق را نیز درج کنید تا نسبت به فرهنگیان که قشر آینده ساز این مملکت هستند سوء ظن ایجاد نشود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من یک فرهنگی ام واین موضوع رو کاملا درک میکنم .متاسفانه برخی از بچه ها به هردلیلی درخانواده هایی تربیت شده اند که جز خشم وچاقوکشی ندیدند. وآنها هم همان راه را پیش گرفته اند ووقتی به مدرسه میان با عربده کشی ودعوا وحرفهای رکیک با معلم وهمکلاسی خود رفتارمی کنند. به نظر من مدرسه جای اراذل واوباش نیست و آموزش وپرورش باید مکانهایی رو ایجاد کند که اینگونه بچه ها در مدارس شناسایی وروان درمانی شوند و درآنجا تعلیم وتربیت شوند نه درکنار بچه های
        که واقعا اهل درس وتعلیم هستند .

      • بدون نام

        کاربر 23:15 متاسفانه این مردم همیشه جوگیر بدون اینکه اصل ماجرا رو بدونند شروع می کنند به قضاوت. نمی دونند تو این فضای مجازی هر کسی می تونه هر دروغی را به نفع خودش به خورد مردم بده.

      • بدون نام

        چرا کامنتم در جواب طومار این آقا سانسور شد!!!!!
        ...

    • بهار

      مای عزیزم آخه بی‌شعور یعنی تومعلمی فرهنگی هستی خاک برسرت کنند به قرآن اگه بچه من بود بهش میگفتم چیکارش میکردم وای عزیزم اشکم دراومد براین بچه

    • ایذه سرزمین فراموشی

      ننگ بر چنین آموزش و پرورشی.هر دم از این باغ بری میرسد. وقتی آموزش و پرورش از ریشه صحیح نباشد مشخصا اینچنین افراد بزدل و بیفرهنگ لقب فرهنگی میگیرند.ننگ بر جامعه ای ک فقر فرهنگی در آن بیداد میکند . فرض کن فرزند خودت یا برادر خودت بود اینگونه باید رفتار کنی.

    • ساراازاصفهان

      بچه ها کارون پدر این نکبتو دربیارین

    • بی نام

      این سر ورزش نکردن اینجوری شده آگه درس نخوردن بود چکار میکردی احمق

    • محمدی

      ببین بیشتر نظراتتان توهین بوده من این معلم می شناسم نه هم همشهریم بوده این بچه حتما یه کار خیلی بد کرده که معلم زدش اگر دقت کنید این ضربه ها فرق دارن باهم بعضی هاشون کبود هستن بعضی هاشون قرمز بیشتر این ضربه ها معلومه خودزنی هستن فقط بخاطر فیلم گرفتن بعدش چرا باید همش فحش بدین یعنی خودتون فکر میکنیدتوکه توهین میکنید خیلی از اون معلم بافرهنگ تری چه به تو می رسه که توهین میکنی باید به چشم خودت ببینی بعد قضاوت کنی یه معلوم هست هر چه قضاوت کردن همه آدمهای کم سواد یا بی سوادهستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجا و تو کل کشور و همه ی ملت ساخته و پرداخته دست همین معلم ها هستیم و وقتی معلم هامون فحاش هستن و به دانش آموز فحش میدن و کتک میزنن چه انتظاری از بقیه میشه داشت اون مثل هر چه بگندد نمکش میزندن دقیقا بیان کننده حال روز ماست

        تو کامنت ها یکی گفته بود معلم فحاشی نمیکنه نمیدونم این شخص تو کدوم مدرسه درس خونده که معلمش فحاشی نمیکرده من که تو مدرسه دخترانه منطقه یک تهران بودم بارها شاهد فحش دادن معلم هامون بودم کمترین و آبرومندانه ترین مثالش گوساله بوده باقیش رو خب نمیشه گفت حالا چه برسه به مدرسه های پسرونه و معلم های مرد
        ما همینیم جناب فحش شنیدیم و یاد گرفتیم فحش بدیم دیگه گله و شکایت نداره
        قول میدم هر خبری که به مذاق جناب عالی هم خوش نیاد مثل باقی دوستان فحش میدی و خودت رو با توهین خالی می کنی
        حالا کلاه خودت قاضی آیا این طور نیست ؟

    • احمد

      وای وای وای به همون خدا اگه من به جاش بودم تا اون معلم رو تا جون داشتم همینطور شلاق نمیزدم آروم نمیشدم،معلم بی شعور چطور دلت اومد

    • بدون نام

      تف به شرفت

      پاسخ ها

      • ک

        کاربرمحترم!تف نکن! دست نگهدار،ممکنه قضیه چیزدیگری باشه پس خودتوکنترل کن وفعلاتف نکن!آفرین

    • بدون نام

      هر معلمي كه بچه ها را تنبيه فيزيكي كند بايد اعدام شود
      در تمام دنيا محيط هاي شاد و مفرحي را براي مدارس ايجاد ميكنند ولي در ايران شكنجه خانه درست كرده اند

    • احمد

      اصل ماجراچنین نیست.این بچه مشکل اخلاقی داشته که چندین بارازطرف مدرسه مواخذه شده ودرنهایت توسط مربی نامه دعوت ازوالدین میگیره ولی برای سرپوش گذاشتن روی کار خلافش بعدازاتمام مدرسه به والدینش میگه معلم به من فحشهای ناموسی داده!والدین هم به همراه تعدای ازاقوام درمدرسه به معلم حمله و اورازخمی میکنندوروانه بیمارستان میکنند.والدین درنهایت برای اینکه معلم اقدام به شکایت نکندفرزندخودرا باشلاق موردضرب وشتم قرارمیدهندتا برگ برنده ای دردست داشته باشند.کل ماجراچنین است.

    • م

      این خودزنی بوده توسط اولیا خودشون

    • بدون نام

      این معلم را باید در ملاء عام شلاق زد..... و چه بسا معلمهای این چنینی باعث شدن ک دانش آموز از تحصیل دست بکشد......

    • شاهرخ ل

      خداوند ناظر بر اعمال انسانهاست
      مبین حق است
      دست ریاکار رو میشود
      به اذن الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله ان شالله
        کاش برترین ها نتیجه کار رو اعلام کنه

    • بدون نام

      وقتی مسولین ادارات چسبیدن به میزشون هیچ سروصدایم توگوششون نی وقتیم میان تومدرسه همه چی بایدگل وبلبل باشه با سفارش امودن بایدبازدیدازمدارس روزانه باشه

    • بدون نام

      وقتی به زورنماینده ادم کم تجربه بشه ریس همیناهم داره

    • بدون نام

      احمدو بچه زدن داره!؟ به عنوان یه انسان میپرسم ازت اونم ۸_۹ساله که تازه الفبارویادگرفته!

    • ناشناس

      بگذارید همه معتاد و قاتل و...بشن من اگر جای معلما بودم اصلا کاری به کار بچه ها نداشتم.ارزش معلم عالی باشه کشور میشه ژاپن و معلمی که تو جامعه ارزش نداشته باشه میشه آقایان کاربری که جز چرت وپرت.... البته اگر حرفا درست باشه کار معلم اشتباه بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج