۹۲۵۹۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فردا میزبان بازی با عراق مشخص می‌شود

امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در برنامه سلام صبح بخیر اعلام کرد که عراق فردا میزبان بازی ایران را مشخص خواهد کرد.

خبرآنلاین: امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در برنامه سلام صبح بخیر اعلام کرد که عراق فردا میزبان بازی ایران را مشخص خواهد کرد.

صبح امروز در برنامه "سلام صبح بخیر" شبکه سه سعید اکبری،مجری این برنامه، به بهانه اخباری که مبنی بر تلاش ویلموتس برای فسخ قرارداد با ایران به گوش می رسد به گفتگوی تلفنی با امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال پرداخت.

پس از توضیحات اکبری، علوی در این باره گفت: با پیگیری هایی که در فدراسیون فوتبال صورت گرفت سوای بحث مطالباتی که ویلموتس از فیفا دارد، فدراسیون موفق شد با همراهی وزارت ورزش بخشی از قرارداد آقای ویلموتس را تهیه کند و این موضوع در روزهای گذشته تامین اعتبار شد و به یک بانک واسطه در خارج از کشور انتقال پیدا کرد تا ان شاءالله برای انتقال به حساب ایشان در جریان باشد.

وی افزود: همانطور که ریاست محترم فوتبال هم اشاره کردند انتقال بانکی با یک اختلالی روبرو شده که دوستان در بخش های مختلف مالی و بین المللی در تلاش گسترده برای حل آن هستند. دیشب تا پاسی از شب تلاش ادامه داشت و امروز هم همینطور. حتی بنا است قسط بعدی سرمربی تیم ملی فوتبال که در این چند ماه همراهی صمیمانه ای داشته را نیز پرداخت کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با تایید اینکه ویلموتس علی رغم مشکلات تاکنون مصاحبه ای نکرده و همراه بوده، یادآور شد: با رفتار و منشی که ایشان نشان دادند فدراسیون شرایط خاص تری را فراهم کرد تا این موضوع را حل کند. با رایزنی هایی که صورت گرفت فدراسیون یک ماهی روی این موضوع تمرکز داشت و ویلموتس از روز نخست کوچکترین اشاره ای به این موضوع نداشت و امیدوارم با حل این مشکل تمام عزممان برای دیدار با عراق به کار گرفته شود.

علوی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است دستمزد ویلموتس نقدی پرداخت شود، گفت: فکر نمی کنم چنین اتفاقی ممکن باشد. فدراسیون با عزم ویژه در تلاش است انتقال پول از یکی از بانکهای خارجی که این انتقال را می پذیرند انجام بشود.

وی درباره بازی عراق نیز توضیح داد: طبق روال همه مسابقات تیم های ملی کشورمان یک هیات دو سه نفره ای از اعضای مختلف فدراسیون تیم بزرگسالان و مسئولان وزارت حضور داشتند تا شرایط میزبانی را نه به معنایی که گاها مطرح شده بود به این معنا که شرایط برگزاری محل تمرین و مسابقه و وضعیت هتل فاصله فرودگاه و هتل و سایر مباحث بررسی شود این موضوع انجام و گزارش به سرمربی ارائه شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا کشور ثالث مشخص شده یادآور شد: ما هم مثل شما منتظر اعلام رسمی هستیم. پنجشنبه آخرین روزی است که فدراسیون عراق باید این موضوع را به فیفا اطلاع دهد.

علوی در پایان گفت: امروز تیم ملی جوانان کشور در مرحله مقدماتی جوانان قهرمانی آسیا در ورزشگاه پاس قوامین نخستین بازی خود را مقابل قرقیزستان ساعت ۱۷:۴۵ انجام می دهد و همین جا از همه علاقمندان فوتبال دعوت می کنیم ستاره های فردا را در این بازی تنها نگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج