۹۲۵۹۴۷
۲۱ نظر
۵۰۰۰
۲۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تعزیرات، گرانفروشی رب و نان را پیگیری می‌کند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با انتقاد از کاهش نیافتن قیمت «رب» و «نان» از نظارت جدی در برخورد با گرانفروشی این اقلام خبر داد.

فارس نوشت: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با انتقاد از کاهش نیافتن قیمت «رب» و «نان» از نظارت جدی در برخورد با گرانفروشی این اقلام خبر داد.

سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: حدود دو ماه پیش مسؤولان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کردند که در جلسه‌ای با تولیدکنندگان رب مقرر شده قیمت توافقی اعلام و درج شود، اما متاسفانه پس از دو ماه هیچ خبری نشده است و رب گوجه با قیمت‌های قبلی به فروش می‌رسد.

وی گفت: هم اکنون برخی کارخانه‌ها گوجه را کیلویی ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند، اما هیچ تصمیمی درخصوص کاهش قیمت رب نگرفته اند.

رایگانی افزود: اینکه در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای خاص رب با تخفیف‌های نجومی و غیرواقعی به فروش برسد پذیرفتنی نیست و اگر قرار به پایین آمدن قیمت است باید قیمت درج شده پایین بیاید که در دسترس همه خریداران و مصرف کنندگان باشد.

وی گفت: ما منتظر تصمیم سازمان حمایت هستیم و معتقدیم این سازمان باید تعارف خود را با تولیدکنندگان رب گوجه کنار بگذارد تا ما هم بتوانیم برخورد کنیم.

رایگانی درباره برخورد تعزیرات با گران فروشی « نان» نیز گفت: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه نانوایی‌های سراسر کشور موظفند از ۱۲ آبان نرخ‌های مصوب را نصب و وزن و کیفیت اعلامی را نیز رعایت کنند.

وی افزود: پیرو این اطلاعیه، ما گشت‌های مشترک تعزیرات را از همین هفته شروع کردیم و قطعا با متخلفان با شدت بیشتری برخورد خواهیم کرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات مربوط به قیمت و کیفیت نان مربوط به شهر تهران است، گفت: هموطنان در صورت مشاهده تخلف با سامانه‌های ۱۳۵ و ۱۲۴ تماس بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاک بر سر تعزیرات

      دروغگوهای دنیا جمع شدن تو ایران

      پاسخ ها

      • ط

        شما کدوم کارتون درسته واقعاً از نونوا دیوار پایینتر پیدا نکردین گیر دادین نونوا نظارت باید به همچی باشه پول گاز آب برق پول گاز برای نونوا هفتصدهزار تومان پول گاز میاد اونم بیا نظارت کن اون موقع کجایی پول کارگر همچی گرون کردین مایه خمیر میخریدیم صدهزار الان میخرم پنصدهزار نظارت کن لوازم نونوایی به نونوایی گرون ندن بی عرضه ها پول مفت میخورید حرف مفت میزنید

    • AAAAAAAA

      تعزیراتی ها فقط بروید و بمیرید
      واقعا شما کجا آموزش دیدید
      شما که قیمت هیچ چیز را ندارید چگونه میتوانید مدریت کنید
      ول کن برو دنبال کارت

    • نوری

      سلام
      در ارتباط با برخورد با نانوایی های متخلف از طرف سازمان تعزیرات به نظر من همش دروغ است و اصلا برخورد نمیشود و بنده بارها تماس گرفتم و موارد تخلف را اعلام کردم ولی اصلا رسیدگی نشد و نانوایی متخلف هم کار خودش را انجام میدهد

    • فرنوش دخانیات

      پس شهرستان چی یارو

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        '''' لطفا ' تعزیرات ' قیمت '' کنجد '' و ' ارده '' را هم کنترل کند'! کنجد از ۱۲هزارتومان به ۴۰هزارتومان' و ارده' نهصد گرمی ۱۲هزار تومانی به ۳۸هزار تومان !

    • بدون نام

      اگرمالیات ببندند روی قیمت اجناس قیمت می‌یاد پایین

    • بدون نام

      دیگه کی اصفهان شهر بی صاحبه هر نانوایش یقیمت و بی کیفیت چون اقدامی نشده دیگه الان نمیشه چون مملکت از دست خارج شده فقط شخصی مانند رضا خان میخاد تا مملکتا درست کنه نه اخوند طمع کاره مفت خور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکرکردی اصفهان اینجوره.نه جانم کل ایران همینجوریه. هرکی هرکی شده.نون که هیچ همه چی قیمتا دست دلالاست. مردم هم که الحمدالله همه شدن دلال.

    • شاهرخ

      نه بابام خسته میشن گوجه دوهزارتومان روبش بیست هزارتومان شیر خام ۲۵۰۰ تومان از دامدار میخرن کیلویی ده هزارتومان با مشتقات و اسید و پالم به مردم میفروشن پراید ۵۰۰۰۰۰۰ تومان پنجاه میلیون دارند میفروشند کاپرا شصد میلیونی را دویست وشصد میفروشند حالا زود که پیگیری کنند زمستون برید بخوابید شش ماه دیگه که از خواب بیدار شدید قیمتهای جدید را پیگیری کنید الا برکت الله به ما که چه ما که خوابیم به ما چه من که از اول خر بودم و خودمو به خریت نمیزنم

    • سلام

      دو نانوا را در کوره بدید من بندازم عبرتی میشه برای تمام گران کنندگان کشور از خودرو ساز گرفته تا شرکت دامداران ...کاله .... پاک .... میهن .شرکت توانیر شرکت گاز و اب و وزیر اقتصاد و رفاه

    • بدون نام

      همش چرته
      تعزیرات جرات داشته باش برو سمت کارخانه ی رب
      برو از اونجا جلوی گرانفروشی رو بگیر

    • بدون نام

      عمان رب تولید کرده میاره ایران یک کیلویی ۱۱تومان اونوقت رب ایرانی که قطب گوجه فرنگیه متاسفم برای خودم وکشورم

    • CR7

      ترکیدم از خنده

    • بدون نام

      زحمت کشیدید

    • بدون نام

      خودرو چی

    • سیدمحمددارابی

      به نظرمن همه اینکارابازی کردن بامردمه.اینم مثل ریجسترکردن موبایلیه که زواراربعین بخاطرخریدگوشی ازعراق سه برابر پول ریجستربه دولت پرداخت کردن.فقط جیب دولت بااین بهانه هاپرمیشه وبس مردم خیری نمیبینن.

    • بدون نام

      فقط رب و نان اخه اونطرفو بگیرن اینطرف دیگه از دستشون در میره و شش تا کالا ازدستشون در میره

    • بدون نام

      این تعزیرات به هیچ دردی نمبخوره . فقط یه پول مفت بیت المال رو حروم کارمنداش مبکنه . که نفرین ملیونها ایرانی پشتشه.
      لفمه حروم به خورد زن و بچه هاتون میدین .
      روز بروز ماشین داره گرونتر میشه . رب و نان و مسکن و آب و برق و گاز و ..... پس این تعزیراتیها کجان؟

    • بدون نام

      همه کالاها را بدلخواه گرون می کنند تعزیرات پوشالی هم فقط نگاه میکنه گاها یک شعار پوشالی تر از خودش مبنی بر مبارزه با گرونفروشی هم سر میده و ملت ایران رو مثل همیشه سرکار میگذارند. آقایون و مسئولین پوشالی تعزیرات شما که حتی نتوانستید جلوی کارخانجات لبنیات مبنی بر گرانفروشی را بگیرید،حداقل استعفا بدهید و به ملت بگویید که نمی توانید یا نمیگذارند کارتان را بدرستی انجام بدهید.

    • بدون نام

      اهای اهالی تعزیرات دست بر سینه پر از درد مردم نگذارید و فشار ندهید ‌که مردم فقط شما را نفرین میکنند شما تا بحال نتوانستید حتی قیمت یک قلم کالا را تصحیح کنید حداقل مرد باشید و نظرات مردم را بخوانید و بدانید که مردم از شما راضی نیستند و حقوقی که میگیرید برایتان شبهه دارد . از خدا و روز معاد و جزا بترسید که در انروز تنها هستید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج