۹۲۶۰۰۵
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

همتی: ثبات نسبی بازار ارز تداوم خواهد داشت

رئیس کل بانک مرکزی گفت: با اطلاع و شناختی که از توانایی، امکانات و ذخایر ارزی کشور دارم، ثبات نسبی بازار ارز تداوم خواهد داشت.

ایرنا: رئیس کل بانک مرکزی گفت: با اطلاع و شناختی که از توانایی، امکانات و ذخایر ارزی کشور دارم، ثبات نسبی بازار ارز تداوم خواهد داشت.

«عبدالناصر همتی» این اظهارات را روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرام خود، بیان کرد و افزود: پیش تر تاکید کردم به علت سیاست های ارزی بانک مرکزی و نقش صادرکنندگان غیرنفتی در تامین ارز سامانه نیما و واردات در مقابل صادرات و نیز مدیریت و راهبری بانک مرکزی برای کنترل بازار اسکناس ارز ، تامین روانتر نیازهای وارداتی و منطقی تر شدن قیمت ارز را دربازار شاهدخواهیم بود.

وی گفت: البته این نکته را هم بارها تاکید کردم که در شرایط تحریمی برخی عوامل سیاسی نیز در مقاطعی تاثیر حداقلی در نوسانات ارزی دارند و اخبار به ظاهر مثبت و منفی هر کدام تا حدودی می توانند بازار ارز را متاثر کنند.

رئیس بانک مرکزی می گوید: این بانک تلاش کرده است تا به طور مرتب با نرخ مناسب بازار، از طریق صرافی های منتخب امکان لازم برای پاسخگویی به عرضه ارزهای خانگی و صادراتی را فراهم آورد. همچنین خرید خالص روزانه میلیون ها یورو از ارز عرضه شده خانواده ها و فعالان اقتصادی توسط بانک مرکزی ایران نتیجه تداوم این سیاست هاست.

همتی در پایان نوشت: آنچه که تاکنون درباره تقویت ارزش پول ملی گفتم در مورد تاثیر مقاومت مردم و عملکرد یکسال اخیر در برابر فشار حداکثری بوده است و به هیچ وجه نافی آنچه که تحریم های ظالمانه بر ارزش پول ملی و سطح قیمت ها و فشار بر اقشار آسیب پذیر آورد، نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردک کدام ثبات

    • CR7

      جناب همتی . دلار از ۳۷۰۰ تومن رسیده به ۱۱۰۰۰ تومن . آیا این ثبات است ؟ یا شوخی میفرمایین یا معنی ثبات رو نمیدونید .

    • بدون نام

      همین که تند تند پیدات میشه معلومه کفگیرت به ته دیگ خورده!

    • بدون نام

      ینی چی ،ثبات رو 11 تومن ثباته مثلا ،عین فلاکت وفضاحت وبدبختیست یعنی بی ارزشی پول ملی تا یک سوم ارزش واقعی ان ،اول دلارو برسونید به همون 3700 قبل بعد حرف از ثبات بزنید نه الان که 3 برابر وبلکه بیشتر از قبله ،خجالت هم خوب چیزیه ،اخر دق میکنم از این حرص دادنهای شما معلوم نیست سرتونو کردید زیر برف یا کوشاتون مخملیه

    • بدون نام

      توهم خیلی حرف مفت میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج