جاباما
۹۲۶۰۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۶
۲۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ثبت‌نام مسکن ملی از شنبه هفته آینده

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سامانه ثبت‌نام ملی مسکن صبح شنبه معرفی می‌شود گفت:ثبت نام ملی مسکن در شهرهای جدید هم در خلال ثبت نام از استانها آغاز می شود.

خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سامانه ثبت‌نام ملی مسکن صبح شنبه معرفی می‌شود گفت:ثبت نام ملی مسکن در شهرهای جدید هم در خلال ثبت نام از استانها آغاز می شود.

محمود محمودزاده در پاسخ به این سؤال که ثبت‌نام طرح ملی مسکن شنبه هفته آینده در ۱۰ استان قطعی است یا احتمال تأخیر وجود دارد؟ گفت: شنبه سایت فعال می‌شود و برای اینکه فرصت برابر برای همه متقاضیان برای ثبت‌نام وجود داشته باشد یک یا دو روز لازم است تا متقاضیان مدارک خود را آماده کنند تا روی سایت اسکن کنند.

محمودزاده ادامه داد: متقاضیان ثبت نام ملی مسکن مدارک را آماده می‌کنند و روی سایت اعلام می‌کنیم تا صبح روز دوشنبه یا سه‌شنبه ثبت‌نام را شروع می‌کنند.

وی افزود:متقاضیان شنبه باید مدارک خود را روی سایت آماده و بارگذاری کنند چون معمولاً‌ آماده کردن مدارک یک یا دو روز زمان می‌برد بنابراین گفتیم اگر از ۱۵ آبان ثبت‌نام انجام شود ممکن است بسیاری از کسانی که می‌خواهند ثبت‌نام کنند مدارک آنها آماده نباشد پس چند روزی همه فرصت داشته باشند تا مدارک خود را ارائه و بر روی سایت اسکن کنند.

*آدرس سایت روز شنبه به متقاضیان اعلام عمومی می‌شود

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به این سؤال که هنوز به متقاضیان سایت ثبت‌نام طرح ملی مسکن معرفی نشده است گفت: آدرس سایت روز شنبه به متقاضیان اعلام عمومی می‌شود.

ثبت‌نام مسکن ملی از شنبه هفته آینده

محمودزاده در پاسخ به این سؤال که آیا آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در ۱۰ استان، استان‌هایی هستند که کم تقاضا هستند گفت: این ۱۰ استان با هم به صورت ادواری و ۳ استان ۳ استان در چند روز آینده شروع به ثبت‌نام می‌کنند و ۷ تا ۸ روز ثبت‌نام آنها انجام می‌شود. امید است بلافاصله هم شهرهای جدید شروع شود تا بتوانیم بحث کلان‌شهرها را هم پاسخ دهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که بعد از اتمام ثبت نام در این ۱۰ استان ثبت نام در شهرهای جدید آغاز می شود افزود: به هر حال احتمال این هم است که ثبت‌نام در شهرهای جدید همزمان هم آغاز شود اما به هر حال هفته آینده اطلاعات به طور پشت‌سر هم اعلام می‌شود تا متقاضیان ساماندهی شوند.

محمودزاده در پاسخ به این سوال که برای طرح اقدام ملی تسهیلات در نظر گرفته شده، گفت:‌ در طرح اقدام ملی مسکن پروژه به پروژه این رقم متفاوت خواهد بود، اما در این طرح میزان تسهیلات ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد خواهد بود.

به گفته وزیر راه و شهرسازی تاکنون ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است و قرار است تا ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور تا سال ۹۹ احداث شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از قیافش معلومه که کاسه ای زیر نیم کاسست میخان دوباره کلاه بزارن سر مردم

    • ع

      حیف که دیر راه احمدی نژاد را پیدا کردید.ولی باز فهمیدید خدا رو شکر

    • سلام ایران

      بااین شرایط سایت وشرایط تسهیلات؛؛کاملا مشخص است که فقط دسترسی به این پروزه؛کار وزیران ومدیران و مسولان دولتی و وابسته عده ای از پیمانکاران وابسته به خود مسولان است و ملت هیچگونه نمیتوانتدبااین تسهیلات به پروژه نزدیک شوند یعنی ملت طعمه یا بهانه ای هستند ازمسولان این لقمه را راحت تر ببلعند همین؟اگرنه کسی دلش برای این ملت نسوخته

    • بدون نام

      چرا نام استانها رانمیگید ومردم را سردرگم میکنید

    • بدون نام

      باید 4 میلیون مسکن بسازید نه 400 هزارتا، وگرنه قیمت سر جاش میمونه و کاهشی نمیشه! باید دست دلال‌ها تو همه زمینه ها قطع بشه! چرا یه جنسی میخوای بخری تو بازار از 50 تا 100 هزار تومان قیمت متغیر داره؟!!!

    • بدون نام

      دزدی های جدید در راه است.

    • بدون نام

      سود هیجده درصد !!! اونم تو کشور ثروتمند و اسلامی

    • بدون نام

      گرفتن سود از مردم فقیر وبیکار

    • بدون نام

      خخخ...این دولت که حدود6سال از حیات ننگینش گذشته تابحال یک آجر روی آجر واسه مردم نگذاشته...چه انتظاری میشه داشت که در این2سال باقیمانده چنین کاری کنه؟

    • بدون نام

      در مجموع سر کاریه

      پاسخ ها

      • اقتصاد دان

        سر کاری نرین دنبالش...........

      • بدون نام

        اره والا

    • پرویز

      قیمت مسکن حبابی بالا رفت و سودجویان به منفعت های میلیاردی رسیده اند الان مسکن های مهر در دستشان باد کرده و برای تکمیل انها می خواهند جیب مردم بینوا را خالی کنند به این میگن سیاست برده داری

    • ایران

      دلالان خودتون آماده کنین...میدونیم ک این طرح ملی برای اقشار کم درامد نیست فقط تلاش بدست اوردن سود کلان هستین.

    • بدون نام

      چرا دیر راه احمدی نژاد رو پیدا کردید. دولت تدبیر احمدی نژاد!!!

    • بدون نام

      ۱۰۰ میلیون با سود ۱۸ درصد رو که همه میدن .دیگه این همه اب و تاب نداره .پدر صلواتیها یکساله میگین یه طرحی داریم ملی ملی میکنین و میگین خونه نخرین اخرش این بود ؟؟؟؟؟
      ای دادبیداد

    • بدون نام

      خدا کند که حق به دست مستاجران برسد وپارتی بازی شروع نشود وتعدادی دلال دوباره بازندگی مردم بازی نکنند

    • بدون نام

      بازم دروغ بازم مردم رو سر کار میزارید.

    • بدون نام

      خیلی خوبه اما مدارک چی میخاد

    • بدون نام

      من خانم اسکلتشو ساختم چه جور شامل میشم چون
      الان پولم نمونده خرج کنم لطفا اسکن مدارک ازاین چه
      جوری بنویسید

    • بدون نام

      چطور ما که از بانک سود میخوایم همش 5درصد یا10درصد هستش اونوقت شما از مردم بدبخت و بیچاره میخواین 18 درصد بگیرین پناه بر خدا چقدر بای دستتان تو جیب مردم باشه وای بر شما

    • بدون نام

      ای داد بیداد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج