۹۲۶۰۳۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

فرکی: جوانان ایران شرایط بهتری از نپال و امارات دارند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:تیم جوانان ایران نسبت به دو تیم دیگر یعنی نپال و امارات وضعیت بهتری دارد.

خبرگزاری فارس: حسین فرکی که تماشاگر ویژه بازی تیم جوانان ایران و قرقیزستان بود بعد از پیروزی ۳ بر صفر ایران اظهار داشت: این دوره را خودمان گذرانده‌ایم و می‌دانم که جوانان ما نیاز به حمایت دارند.

امروز در اردوی تیم پیکان بودیم اما با کادرمان هماهنگ کردیم و آمدیم تا بازی را از نزدیک ببینیم تا انگیزه‌ای برای بازیکنان جوان‌مان باشد و انجام وظیفه هم بکنیم. اولین برد را هم به بازیکنان تیم جوانان ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم موفقیت‌هایشان ادامه پیدا کند.

وی در مورد وضعیت فنی تیم جوانان ایران گفت: تیم ما نسبت به دو تیم دیگر یعنی نپال و امارات وضعیت بهتری دارد. نتیجه را خیلی برای موفقیت ملاک نمی‌دانم باید ببینیم مربیان از کادر راضی هستند یا نه. امیدوارم در بازی‌های آینده هم با قدرت ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه تیم‌های دیگر پایه ایران مثل تیم امید را چطور دیدید، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که برای تیم امید و جوانان وجود داشته این انتظار و امیدواری هست که برای نام بزرگ ایران حضوری موفقیت‌آمیز داشته باشیم. اما کار ساده نیست زیرا تیم‌ها و مدعیان دیگر هم تلاش کردند و کار کردند و حتی کار را جدی‌تر، منظم‌تر و با امکاناتی بیشتر از ما دنبال کردند قطعاً تیمی که این شرایط را داشته باشد می‌تواند موفق‌تر عمل کند اما ما چون با نام ایران هستیم و افتخاراتی که در گذشته داشتیم را از این شرایط استفاده کنند. اگر امکاناتی هم فراهم شود و همچنین با برگزاری بازی‌های تدارکاتی می‌توانند موفق‌تر شوند.

فرکی در مورد اینکه چند بازیکن پیکان شایستگی حضور در تیم جوانان ایران را دارند، گفت: پیکان در رده پایه همیشه جزو باشگاه‌های موفق بوده است و مطمئناً می‌تواند از شرایطی که در تیم‌های پایه دارد چه نونهالان، جوانان و امید بازیکن داشته باشد. البته ما در رده امید بازیکن داریم اما امیدوارم با شرایط و امکانات بیشتری برای تیم‌های پایه فراهم کنیم و بتوانیم از آنها بهره ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپهروز

      میزنیم همه رو. مقتدرانه کاش بریم جام جهانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج