۹۲۶۰۷۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

جشنواره گل رئال در شب صعود بایرن، یووه و PSG

تیم‌های بایرن مونیخ آلمان و یوونتوس ایتالیا، صعود زودهنگام خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفتند. همچنین در شب برتری قاطعانه تیم فوتبال رئال مادرید، صعود پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ قطعی شد و منچسترسیتی و اتلتیکومادرید از پیروزی محروم شدند.

خبرگزاری ایرنا: تیم‌های بایرن‌مونیخ آلمان و یوونتوس ایتالیا، صعود زودهنگام خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفتند.

هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) با برگزاری ۲ دیدار همزمان پیگیری شد که از گروه دوم، بایرن‌مونیخ که به تازگی با تغییرات کادر فنی مواجه شد است در ورزشگاه «آلیانس آرنا» از المپیاکو یونان میزبانی کرد و به پیروزی دو بر صفر رسید.

«رابرت لواندوفسکی» و «ایوان پریشیچ» برای میزبان موفق به گلزنی شدند.

نماینده پرافتخار آلمان با چهارمین برد متوالی خود و ۱۲ امتیاز، صعود خود را در دو هفته مانده به پایان مرحله گروهی، قطعی کرد.

در دیگر دیدار و از گروه چهارم، یوونتوس یکی از مدعیان قهرمانی در مسکو به میهمانی لوکوموتیو رفت و به سختی به برتری دو بر یک رسید.

یووه شروع بسیار خوبی داشت و در دقیقه چهارم، ضربه «کریستیانو رونالدو» را «آرون رمزی» در میانه راه قطع کرد و گل نخست را به ارمغان آورد.

این برتری داوم چندانی نداشت و میزبان در دقیقه دوازدهم توسط «الکسی میرانچوک» کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۷۷ میزبان در آستانه گل دوم قرار داشت که ضربه «میراندا» را «بونوچی» مدافع و کاپیتان یوونتوس با تیزهوشی از روی خط دروازه یوونتوس بیرون کشید.

در دقیقه ۸۰ «رونالدو» که عملکرد خوبی نداشت جای خود را به «پائولو دیبالا» داد و با ناراحتی زمین را ترک کرد.

در ادامه نماینده مطرح ایتالیا بر روند کار تسلط پیدا کرد و در دقیقه ۹۳ «داگلاس کاستا» پس از همکاری با «هیگواین»، گل دوم و برتری یوونتوس را به نام خود ثبت کرد.

یوونتوس با این پیروزی به امتیاز ۱۰ رسید و صعود خود را علنی کرد و لوکوموتیو هم در امتیاز سه باقی ماند.

هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، شکست اتلتیکومادرید، برتری قاطعانه رئال مادرید و تساوی منچسترسیتی به پایان رسید.

در گروه اول، رئال مادرید با نمایشی مقتدرانه ۶ بر صفر صفر میهمانش، گالاتاسرای را در هم کوبید و به صعود امیدوار شد. طوفان میزبان در همان ۱۵ دقیقه اول سه گل رودریگو در دقایق ۴ و ۷ و راموس در دقیقه ۱۴ (از روی نقطه پنالتی) را در پی داشت و بنزما با گلزنی در دقایق ۴۴ و ۸۱ و رودریگو با زدن سومین گلش در دقیقه ۲+۹۰ بر شکوه برتری رئال افزودند.

با این نتیجه، گالاتاسرای یک امتیازی امتیاز از جام وداع کرد. در بازی همزمان گروه اول، پاری‌سن‌ژرمن با تنها گل ایکاردی در دقیقه ۲۲، یک بر صفر در خانه مقابل بروژ به برتری رسید و با ۱۲ امتیاز صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرد. رئال مادرید هفت امتیازی هم نسبت به بروژ دو امتیازی شانس بسیار بیشتری برای صعود دارد.

براساس این گزارش، در گروه دوم، تاتنهام در خانه ستاره سرخ به برتری ۴ بر صفر رسید. لوسلسو در دقیقه ۳۴، مین در دقایق ۵۷ و ۶۱ و اریکسن در دقیقه ۸۵ برای تاتنهام گل زدند. با این نتیجه، صعود بایرن ۱۲ امتیازی قطعی شد و تاتنهام ۷ امتیازی بالاتر از ستاره سرخ سه امتیازی در رده دوم ایستاد.

سه‌شنبه شب همچنین در گروه سوم لیگ قهرمانان اروپا، آتالانتا در ورزشگاه «سن‌سیرو» به‌عنوان میزبان موفق به کسب تساوی یک - یک مقابل منچسترسیتی شد. پس از اینکه استرلینگ در دقیقه هفت سیتی را پیش انداخت، ژسوس در دقیقه ۴۳ یک پنالتی را برای تیم گواردیولا از دست داد. در نهایت گل پاسالیچ در دقیقه ۴۹ بازی را به تساوی کشاند. اخراج براوو، سنگربان منچسترسیتی در دقیقه ۸۱ آخرین اتفاق بازی بود.

در دیگر بازی این گروه، دیناموزاگرب در خانه مقابل شاختار دونتسک به تساوی ۳ - ۳ رسید. پتکوویچ در دقیقه ۲۵، ایوانسیچ در دقیقه ۸۳ و آدمی در دقیقه ۸۹ برای دینامو و پاتریک در دقیقه ۱۳، مورائس در دقیقه ۳+۹۰ و تته در دقیقه ۸+۹۰ برای شاختار موفق به گلزنی شدند. ضمن اینکه مارلوس از شاختار در دقیقه ۷۹ از بازی اخراج شد. در جدول، پس از سیتی ۱۰ امتیازی، دینامو زاگرب و شاختار با پنج امتیاز دوم و سوم هستند.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه چهارم، اتلتیکومادرید در خانه بایرلورکوزن ناباورانه ۲ بر یک شکست خورد. توماس (بازیکن حریف) در دقیقه ۴۱ و ولند در دقیقه ۵۵ برای میزبان و موراتا در دقیقه ۴+۹۰ برای اتلتیکو گل زدند. ضمن اینکه امیری از لورکوزن در دقیقه ۸۴ از بازی اخراج شد. در جدول پس از یوونتوس که با ۱۰ امتیاز صعودش را قطعی کرده است، اتلتیکو با هفت و لورکوزن و لوکوموتیو با سه امتیاز دوم تا چهارم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنالدو مگه به جز پنالتی زدن کار دیگه ای هم بلده

    • بدون نام

      سلام بر وار
      خداحافظ پنالدو و زغال مادرید
      دیگه تموم شد پارتی بازی ها هرچند وار دو هفته پیش برای زغال مادرید سه تا پنالتی تو یه بازی گرفت و همه گل های کم پنالدو تو این فصل هم پنالتی بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه وی ای آر اومده چرت و پرت نگو

    • بدون نام

      بارسا امسال قهرمانه بشینین و ببینین به شرط اینکه کسی غیر از والورده آخر فصل‌ رو نیمکت باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ آره مثل چار سال گذشته؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج