۹۲۶۰۹۹
۱۸ نظر
۵۰۰۳
۱۸ نظر
۵۰۰۳
پ

پیام جواد نکونام برای مردم خوزستان

سرمربی فولاد خوزستان هر چند از نتیجه بازی با پرسپولیس کاملا ناراضی است ولی از رفتاری که هواداران این باشگاه داشتند خیلی راضی است. او پیامی برای تشکر از هواداران فولاد منتشر کرد.

خبرآنلاین: جواد نکونام با تشکر از رفتاری که هواداران فولاد در قبال او و تیمش در بازی پرسپولیس داشتند، با زبان محاوره و عامیانه برای آنها نوشت: «سلام به مردم خوزستان به ویژه هواداران فولاد. شما نماد مبارزه، تلاش و غیرت هستید. یه جورایی واسه همه ایرانیا الگوئید.

مرد و مردونه مقابل مشکلات ایستادید. هرکس تو فولاد حضور داره و پیراهن این تیمو به تن می‌کنه باید از شما یاد بگیره. باید بدونه داره واسه مردمی بازی می کنه که با هزار و یک مشکل ساختن و غیرت به خرج دادن. » او ادامه داد: «می خواستم از تک تک هوادارا به خاطر تشویق‌های بی‌پایان‌شون تو بازی پرسپولیس تشکر کنم.

دست تک تک این هواداراو می فشار. حتی بعد از بازی هم مارو شرمنده خودشون کردن. حق فولاد باخت نبود. حق هوادار ما این بود که با برد و خوشحالی به خونه بره اما... هرکسی تو هر پستی که هست و برای باشگاه بزرگ فولاد زحمت می کشه باید بدونه مسولیت سنگینی به خاطر شما مردم داره. از خود من گرفته تا بقیه. دو برابر تلاش می‌کنیم واسه اینکه پرجم فولادو بالا نگه داریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام جناب آقای نکونام.تمام حرف های شما در مورد مردم خوزستان درسته.ولی نگویید حق ما باخت نبود.شما باید حد اقل دو گل دیگر می خوردید اگه آقای گردان در دروازه شما نبود.ضمنا مثل اینکه فراموش کرده اید که فصل قبل که پرسپولیس یک برصفر در اهواز از فولاد خوردهواداران این تیم چه ها که بر بازیکنان پرسپولیس نیاوردند.در همین بازی اخیر هم چه قدر بطری و،،،،به روی بازیکنان انداختند.من فکر می کنم که شما خواستید باخت خود را توجیه کند.از داور هم که کارت گرفتید.یا علی مدد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این دفعه بگو رمالت بیشتر ادرار بریزه رو خط دروازه بازی با پرسپولیس کم ریخته بود نتونست جلوی توپو بگیره

    • عاصی از دست خود

      متاسفانه از سنگ پرونی و بطری های آب تشکر نکردی، حیف شد

    • بدون نام

      خیلی مارمولکی نکونام. داری از جائی دیگر می سوزی چرا از مردم خوزستان مایه میذاری کیسه کش. سروری پرسپولیس را ببین و خودت و تمام کیسه کشا دق کنید همینطور که در این سالها دق مرگ شدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالت بکش لنگی کثیف! بازیکن لنگی حریف براتون گنالتی میگیره، افتخار میکنی؟! تو بازی با ماشینسازی اونهمه فحاشی، افتخار داره؟! اون پنالتی مسخره که داور براتون تو دقیقه نود گرفت، افتخار داره یا اون گل سالمی که ماشین سازی زد و آفساید گرفتن؟! وگرنه باید بازی رو میباختین؟! چرا بیخودی متوهم شدی و زرزر میکنی؟!!!

      • بدون نام

        مکتب کثیف عبده همچین بافرهنگایی داره!

      • بدون نام

        خخخخ سروری لنگ خخخ!!! بدبخت لنگ پاره! اگه وزیر رو نداشتی الان پایینتر از قشقایی دست و پا میزدی!!! چی داره لنگ که بهش مینازی؟! خوبه که دیگه ماهیت کثیفتون رو حتی عربا هم میدونن وگرنه پروفسورتون رو اخراج نمیکردن خخخ!!!

    • مهدی

      ا

      قا جواد خیلی مردی ولی تو اجرا تاکتیک ها تجدید نطر کن تو مهاجم قد بلند نداری ک همش از دوطرف سانتر میکنی

    • بدون نام

      از سنگ وبطریهای آبی که به زمین بازی پرت کردین هم متشکریم ! از خورد کردن شیشه های خود رو خبرنگاران نیز سپاسگزاریم۱!!!!

    • بدون نام

      از سنگ پرانی و فحاشی به تیم مقابل هم کمال تشکر را دارم !!!!!!!!!

    • بدون نام

      در اخبار آمده که : تعد اد بطریهای آبی که به طرف بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل فولاد پرتاب شده بود , از تعداد تماشاچیان آن باز خیلی بیشتر بود!!!!

    • بدون نام

      به علت مصرف بی رویه آب معدنی دربازی فولاد و پرسپولیس , دراین شهر , کمبود بطری آب مشاهده شده خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      در بازی بین فولاد وپرسپولیس در اهواز , اونقد بطری آب , به سر و صورت و بدن بازیکنان پرسپولیس ریخته شد که بازیکنان این تیم , در آخر بازی نیازی به دوش گرفتن نداشتند !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تشکر کرده از بطرز پرت کردن حالا قبل از بازی ادرار ریختن اعضاء تدارکات تیم فولاد برای طلسم‌ پرسپلیس و پرچم عراقی که تماشاگران خوزستان بلند کردن و یادش رفته

    • بدون نام

      آقای نکو نام , لطفا کمی هم در باره بالا رفتن پرچم عراق در اون بازی هم بگو ! جریانش چی بود ???????

    • پسرشجاع

      بابت جاانداختن علنی جادوگری هم یه حرفی میزدی پیگیری کردی بالغ بود یا نابالغ؟کمیته انضباطی هم کلا فقط برای پرسپولیس شمشیر از رو بسته

    • بدون نام

      آقای نکونام، شکی نیست که بیغیرت لنگی درون تیمت یه پنالتی مسلم و عمد تقدیم لنگ کرد وگرنه تا یه سال هم گل نمیزدن، اخراجش کن! طرفداران مکتب کتیف عبده با کمک وزیر و داور و.... امتیاز میگیرن! متاسفانه فوتبال بازی نمیکنن، کاش از کره زمین محو میشدن! تو هر بازی یا براشون پنالتی میگیرن، یا گل آفسادشون رو قبول میکنن، یا گل سالم تیم حریف رو خطا اعلام میکنن و....!

    • ایرانی اصل

      خیلی پررویی جوادکیسه کش. توازسنگ وبطری پرانی هاتشکرکردی.پس خودتی. ضمنا بهت میگم ; نه خی دی. اون سه کلمه روبگوبرات ترجمه کنن حالت جامیاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج