۹۲۶۱۷۰
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ناصری: خاتمی دیگر نباید از گزینه‌ای حمایت کند

عبدالله ناصری بر این عقیده است اصولگرایان به خاطر پرونده پرابهام ۱۲ ساله قالیباف، از او عبور کرده‌اند اما حضور قالیباف در انتخابات مجلس یازدهم به عنوان یک نماینده می‌تواند پوزیشن سیاسی و اقتصادی‌اش را حفظ کند.

رویداد ۲۴: عبدالله ناصری فعال و کارشناس مسائل سیاسی می‌گوید: قالیباف به این جمع بندی رسیده که در جبهه اصولگرایی نگاه به او و محسن رضایی برای انتخابات ریاست جمهوری منتفی است. نمایندگی مجلس آن‌هم از تهران می‌تواند هم پوزیشن سیاسی و هم کار تشکیلاتی و درآمدی قالیباف را ادامه دار کند؛ لذا به عنوان یک اصلاح طلب عقیده دارم اصولگرایان برای ریاست جهوری از قالیباف عبور کرده‌اند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه اکنون در دوره مبارزه با مفاسد اقتصادی هستیم و ابراهیم رئیسی هم برای اصولگرایان به عنوان نماد مبارزه با فساد انتخاب شده و با توجه به مشخص شدن پرونده و فساد مالی ۱۲ ساله شهردار سابق تهران، اصولگرایان قطعا او را به میدان ریاست جمهوری وارد نمی‌کنند.

عضو بنیاد باران با بیان اینکه جبهه اصولگرایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ احتمالا از لاریجانی هم عبور کنند، تصریح کرد: نظرم این است که علی لاریجانی حتما برای انتخابات مجلس یازدهم حضور پیدا می‌کند. اصولگرایان سنتی اگر وارد مجلس شوند، طبیعتا میان قالیباف و لاریجانی، لاریجانی را ترجیح می‌دهند. اما اگر همه اصولگرایان بخواهند روی یک نفر به توافق برسند آن یک نفر قالیباف خواهد بود، زیرا جریان جبهه پایداری و جوانان اصولگرا بر سر لاریجانی به توافق نمی‌رسند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب می‌گوید: معتقدم سرنوشت قالیباف در مجلس، سرنوشت نامعلومی خواهد بود؛ بنابراین احتمال دارد عنصر سومی جدا از قالیباف و لاریجانی برای ریاست مجلس خیز بردارند؛ افرادی مانند سعید جلیلی! اگر جلیلی وارد انتخابات مجلس شود این امکان وجود دارد که اصولگرایان بر سر ریاست او بر مجلس به توافق برسند، البته باید دید چه تعداد اصلاح طلب وارد مجلس خواهند شد و ترکیب مجلس یازدهم به چه صورت خواهد بود.

ناصری با بیان اینکه قالیباف در طول ۱۲ سال حضورش در شهرداری تهران خدمات فراوانی را به رجال اصولگرایی کرده است، تصریح کرد: اکنون وضعیت متفاوت است و به دلیل خدماتی که قالیباف به اصولگرایان در دوره ۱۲ ساله شهرداری کرده، بعید است رجال اصولگرایی برای انتخابات مجلس از قالیباف عبور کنند، اما برای ریاست جمهوری به راحتی از او عبور کرده‌اند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه برای اصولگرایان حضور جلیلی در قوه مجریه، قالیباف در قوه مقننه و رئیسی در قوه قضاییه یک ترکیب ایده‌آل است، گفت: این ترکیب ترکیب ایده‌ال کانون‌های اصولگرایی است، اما باید دید آیا مردم نیز این آمادگی را دارند یا خیر.

خاتمی دیگر نباید از گزینه‌ای حمایت کند/ به خاطر حمایت از روحانی هزینه سنگینی دادیم

ناصری ادامه داد: در اینشرایط اصلاح طلبان باید چهره جدیدی به مردم معرفی کنند که حاشیه نداشته باشد، به طور مثال جهانگیری شخصیتی است که می‌تواند افرادی مانند جلیلی را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد، اما به دلیل حواشی برادرش، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. چهره‌های جوان‌تری مانند آذری جهرمی نیز برای ۱۴۰۰ گزینه مناسبی هستند.

عقیده دارم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو سیدمحمد خاتمی از جبهه اصلاح طلبان گزینه‌ای را انتخاب و وارد رقابت کند، اگر هم رد صلاحیت شد خاتمی از هیچ کاندیدای دیگری اعلام حمایت نکند و تصمیم گیری را به مردم واگذار کند، زیرا اصلاح طلبان وخصوصا خاتمی بخاطر روحانی هزینه زیادی را متحمل شد. نسل جوان اصلاح طلب دیگر میان بد و بدتر انتخاب کننده نخواهند بود از همین رو باید به دنبال گزینه‌ای باشیم که بتواند مردم را اقناع کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا نظر خودت را برای خودت نگه دار،سگ قالیباف بر خیلی از اصلاح طلبان که با دشمنان این ملت هم کاسه شدند شرافت دارد، 12سال قالیباف برای تهران دوید ،این شورا و این دوره های شهرداری تا کنون کدام قدم جدید را برداشته؟! اگر قالیباف بدهکار بود من مانده ام چطور پیمانکاران با ایشان کار میکردند مگر عقلشان را از دست داده بودند؟!تا کنون کدام دزدی و اختلاس به قالیباف چسبانده شده؟شما اصلاح طلبان که گند زدید رفت ،هم کدخدا کاری برایتان نکرد و هم حقوق دانتان.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنتم

      • بدون نام

        احسنتم

    • بدون نام

      ناصری دچار توهم شده است اولا فساد مالی قالیباب ثابت نشده است و این اراجیفی است که افسادطلبان برای دلخوشی خودشان میزنند دوم اینکه تایید یا عدم تایید خاتمی مهم نیست چون تاریخ انقضایش گذشته است.

    • بدون نام

      دیگه حمایتم کنه هیچکس رای نمیده به جزاحمدی نجات

    • بدون نام

      به نظرمن بایدافرادی به صحنه بیایندکه نه اصولگراونه اصلاحطلب ونه هرحزب دیگرباشندوواقعا دلسوزانه برای کشورکارکنندومانند بعضی احزاب هابه فکرجیبشان نباشند

    • بدون نام

      مورچه(خاتمی)خودش چیه که کله پاچه اش چی باشه

    • بدون نام

      دوران بزن در رو تمام شده فعلا پاسخ تکرار اون همه گند کاریتونو بدید بعد فرار کنید

    • بدون نام

      ول کنید این مهره سوخته طرفدار فتنه سبز رو .

    • عمار

      ریشه فساد خود شما اصلاح‌طلب ها هستید
      دیدیم شهر داری بعد از قالیباف رو
      منفعل ، بیخاصیت ، پرورشگاه فساد ، شهردار قاتل
      انباشته شدن مشکلات
      خجالت هم نمیکشید

    • پژمان حیدری

      همه فکر منفعت خودشونن اینا سیاه بازیه نه بازیه سیاسی جز خدا هیچ احدیو قبول ندارم تو یه مشت دزد قدرت طلب غرق شدیم تو جوونی پیر شدیم کی ب کیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج