۹۲۶۱۸۴
۱۹ نظر
۵۰۰۵
۱۹ نظر
۵۰۰۵
پ

بحران در پرسپولیس؛ کالدرون تهدید به جدایی کرد

مشکلات فعلی و البته به جا مانده از گذشته باعث شده مدیرعامل پرسپولیس روزهای دشواری را پشت سر بگذارد. مشکلاتی که اگر حل نشوند، تبدیل به معضلی جدی خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس بعد از سپری شدن ۱۰ هفته از رقابت‌‌های لیگ برتر فوتبال فقط ۱۲ درصد از قرارداد بازیکنان و مربیانش را پرداخت کرده در حالی که اکثر آنها هنوز بابت قرارداد فصل پیش خود از این باشگاه طلبکارند. در همین حین نیز محمد‌حسن انصاری‌فرد با چالش‌های بزرگی مواجه شده که از مدیریت قبلی این باشگاه به ارث رسیده است.

شرکت ریحان فیلم دست‌بردار نیست

مدیریت باشگاه پرسپولیس اوایل سال ۹۸ برای اینکه مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند بلیت فروشی فصل جاری را به شرکت ریحان فیلم واگذار کرد اما با شروع این رقابت‌ها این شرکت توسعه و تجهیز بود که بلیت فروشی دیدار‌های سرخابی‌ها را برعهده گرفت. در همین راستا این شرکت به جای شکایت از مدیرعامل قبلی باشگاه پرسپولیس از محمدحسن انصاری‌فرد شکایت کیفری کرد تا او را با چالش بزرگی مواجه کند.

این شرکت جدا از ۷ میلیاردی که به باشگاه پرسپولیس در زمیان مدیریت ایرج عرب پرداخت کرده، خواهان ۵ میلیارد غرامت هم شده است. جالب اینکه این شرکت بارها به پرسپولیس هشدار داده بود که اگر تکلیف آنها را مشخص نکنند خودشان جداگانه تصمیم به فروش بلیت الکترنیکی بازی‌های پرسپولیس می‌کنند و در بازی خانگی اخیر این تیم مقابل ماشین‌سازی اقدام به این کار کرد. انصاری‌فرد چاره‌ای ندارد جز اینکه با این شرکت توافق و راه حلی برای حل این معضل بزرگ باشگاهش پیدا کند.

بدهی سنگین به برانکو و بودیمیر، پرداختی به موقع به جونیور!

قرار است به زودی نامه شکایت برانکو و دستیارانش از پرسپولیس به فیفا به این باشگاه برسد. اتفاقی که در مورد ماریو بودیمیر رخ داد و این بازیکن پول فصل جاری‌اش را هم می‌خواهد. نکته عجیب اینکه ایرج عرب در عقد قرارداد با جونیور براندائو در همان ابتدای کار (روز‌های نزدیک به برکناری) ۱۵۰ هزار یورو به وی پرداخت کرد در حالی که پرداختی او به بودیمیر در یک نیم فصل ۲۶ هزار یورو بود. آن هم در شرایطی که این مهاجم کروات بارها باشگاهش را تهدید به شکایت به فیفا و فسخ قرارداد یکطرفه کرده بود و در نهایت هم وقتی حقوقش بیشتر از دو ماه عقب افتاد و به ۴ ماه هم رسید، تهدیدش را عملی کرد.

بدهی 3 میلیارد تومانی به یک آژانس

پرسپولیس در بازی رفت فصل پیش مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه الوصل را به عنوان میزبان معرفی کرد. این بازی بیش از یک و نیم میلیارد تومان هزینه برای باشگاه پرسپولیس در پی داشت که به خاطر شرایط نامساعد مالی این باشگاه، یک هوادار مقیم امارات این مبلغ را به صورت قرض در اختیار ایرج عرب قرار داد.

ضمانت بازپرداخت این پول را هم آژانس هواپیمایی که در چند سال اخیر با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کند، برعهده گرفت. مدیریت باشگاه پرسپولیس این پول را به هوادار برنگرداند و در شرایط فعلی آژانسی که آن را ضمانت کرده بود دچار مشکل شده است. این آژانس غیر از این یک و نیم میلیارد تومان، همین مبلغ را هم از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و به طور جدی پیگیر مطالباتش شده است.

کالدرون فقط یک هفته دیگر صبر می‌کند

سرمربی پرسپولیس تقریبا یک هفته پیش بود که در جلسه‌ با انصاری‌فرد او را تهدید کرد در صورتی که تا دو هفته دیگر پرداختی به وی و دستیارنش بر اساس آنچه توافق شده، انجام نشود مجبور به ترک ایران خواهد شد. با شرایط موجود انصاری‌فرد زمان زیادی برای پرداختی به مربیان خارجی خود ندارد تا مانع فسخ یکطرفه قرارداد آنها شود. ضمن اینکه بشار رسن و بوژیدار رادوشویچ نیز همچنان بخش عمده‌ای از قرارداد فصل پیش‌شان را از باشگاه پرسپولیس طلبکارند و آنها هم این باشگاه را تهدید به جدایی کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرسی که بالاخره با تلاش فراوان تیم رو کشوندین به حاشیه تا امسال نتونه قهرمان بشه ولی به هر حال این پرسپولیسه پر طرفدار ترین تیم ایران

      پاسخ ها

      • م

        زاررررت

      • غلام نخست

        نه عزیزم یکطرفه ب قاضی نرو

        اتفاقا این تنها سایت خبری ک در مورد پرسپولیس بزرگ دنبال خبرهای حاشیه ای نیست

        نباید پا رو حق بذاریم در بیشتر مواقع جانبداری کرده. و یجورائی اب رو آتیش ریخته .
        البته اگر منظور از حاشیه ک فرمودی در مورد این خبرگذاری باشه. گفتم .
        ضمنا پرسپولیس اونقدر بزرگ هست ک با این مسائل مالی و تهدید وووو بخواد ب حاشیه بره . ما با اون تیمی ک با یکی دوتا. شکست آشوب بپا میکنن و از بازیکن تاااا کادر فنی. میبندن ب فحش. وووو فرق. میکنیم . ریشه پرسپولیس همچون تخت جمشید که بر گرفته از این یادگار بزرگه استوار خواهد ماند .

        بازم میگم نه عزیزم. نه . اینجا در مورد پرسپولیس خبرهای هدفدار تا کنون ندیدم .
        من ب نوبه خودم از افراد زحمتکش این خبرگذاری تشکر میکنم . فدائی دارید

      • لنگی لگنی

        لنگی نظرات پخش کن نترس بابا سلطانی‌فر دعوات نمیکنه

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام.باشگاه پرسپولیس و استقلال را چه می شود.واقعا جای تاسف است هنگامی که این دو تیم دارند خوب نتیجه می گیرند اینگونه مشکلات مالی موقعیت آن ها را تهدیدکند.واقعا اگر مدیریت دولتی کار آمد نیست هرچه سریعتر این باشگاه ها خصوصی شوند.یا علی مدد

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      هم استقلال هم پرسپولیس دوتامربیش تهدید ب جدایی کردن. آقایون نمیتونید پول بدید چرامربی میارید؟ بعد مدتها یه مربی خوب مث استرا گیرمون اومده ک تیمش دیوانه کننده فوتبال بازی میکنه اما بردنش توحاشیه و پول بهش نمیدن ک هیچ، یک ریال هم هنوز ب بازیکنان پرداخت نکردن

    • علی

      بابا تعطیل کنید این مسقره بازیا را
      امسال زمین و زمان دست به هم داده تا یه بلایی سر پرسپولیس بیاره
      ولی کور خوندید...

    • کامران

      دمت گرم تهدید نکن حتما اینکارو انجام بده

    • بدون نام

      این مردک کالدرون بی عقل فقط بره گمشه

    • بدون نام

      این که به نفع لنگه، یه مربی خوب بیارین!

    • بدون نام

      اگه بره لنگی ها از دستش راحت میشن من میگم اینا عمدا میخوان دکش کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به تو ربطی نداره کیسه

    • بهرامی

      بهتره زودتر گورشو گم کنه نه اینکه خیلی مربی کارنامه داریه نازه میکنه زود باش تامشتریات نپریدند

      پاسخ ها

      • بی نام؛

        این دولت ما چقدر بی وجوده با وجود اینکه شرایط ارزی کشور رو‌میبینه امسال اجازه داد که باشگاه ها بازم ریخت و پاش سالهای قبل را بکنند در حالی که امسال باید کاملاً قضیه عوض می‌شود و جلوی خریدهای خارجی به کل گرفته می‌شد وضعیت فعلی کشور فرق چندانی با وضعیت یک کشور جنگی نداره ولی آقایان حالیشون نیست و عوامفریبی حرف اول رو تو کارشون میزنه

    • بدون نام

      ولی این مدیران آبروی ایران و ایرانی را جلوی خارجی ها می برند

    • بدون نام

      خخخ کال درونی چرا هر روز یه حاشیه داری؟خیلی باحالی

    • خوزستان

      شماهاکه هیچ -پرسپولیس راهیچ کس نمیتونه خراب کنه مااز خداییم وسربلندترازهمیشه کورخوندین

    • رمضی

      کالدرون مربی بدی نیست قبول کنید که دستش خالی از بازیکنه باز دمش گرم خوب نتیجه گرفته .با آنکه امسال تیمهای استقلال. سپاهان و تراکتور خوب هزینه کردند باز هم با دست خالی تیم را تا دوم جدول رسانده

    • rira

      خدا خیرت بده.برو خدا پشت و پناهت
      آب هم پشت سرت میریزیم که ایشالا سالم برسی مقصدتو دیگه برنگردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج