جاباما
۹۲۶۲۴۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ایران و ویلموتس تحریم‌ها را دور می‌زنند؟

در شرایطی که نفرات منتخب در اردوی بعدی ایران همچنان اعلام نشده اند، نگرانی هایی بابت زمان ورود مارک ویلموتس در ایران وجود دارد.

ورزش سه: سرمربی بلژیکی تیم ملی که به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش در ایران قصد فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال را داشته است، همچنان بازنگشته و به زودی او را در مرکز ملی فوتبال خواهیم دید. در حال حاضر مشکل بزرگ نحوه پرداخت پول به این مربی با وجود تحریم های شدید آمریکا علیه ایران است.

این موضوع را مهدی تاج روز گذشته در جلسه هیات رئیسه فدراسیون در مشهد نیز دوباره تکرار کرد. مساله مهم این است که این مسائل حقوقی را همسر ویلموتس انجام می دهد و فدراسیون فوتبال ایران به دنبال راهی برای جلب نظر این زوج بلژیکی است. آخرین پیشنهاد ارائه شده به ویلموتس و همسرش حضور در استانبول ترکیه و دریافت پول از حسابی در یکی از بانک های این کشور بود تا بعد از پرداخت سرمربی تیم ملی به ایران بازگشته و اردو را آغاز کند.

مساله مهم این که تحریم ها در حال حاضر بزرگ ترین مانع برای همکاری مطلوب و نرمال با مربیان و بازیکنان خارجی شاغل در ایران محسوب می شود. از آن جا که پرداخت پول به صورت نقد و در داخل خاک ایران به خارجی ها چندان مرسوم نیست. آنها انتظار دارند که دستمزد خود را بدون دردسر و ترس مسائل بعد از تحریم دریافت کنند که این اتفاق به دشواری و با راه های دیگر صورت می گیرد.

هر لحظه این حتمال وجود دارد حساب مربوطه از سوی آمریکا بلوکه شود. در این شرایط فعلا استفاده از یک حساب ثانویه برای انتقال پول مد نظر ایران است که باید منتظر ماند و دید با سفر مدیر مالی فدراسیون فوتبال به استانبول موضوع مالی ایران و سرمربی بلژیکی ختم به خیر می شود یا همچنان بر قوت خود باقی خواهد ماند.

تیم ملی بازی بسیار حساسی در آخرین روز دور رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در امان پایتخت اردن با عراق پیش رو دارد و مسائلی از این دست علیه تمرکز تیم ملی است. به نظر می رسد نفرات برگزیده برای این بازی تا فرداشب اعلام و مارک ویلموتس نیز تا شنبه صبح در تهران حضور داشته باشد. البته اگر همه چیز طبق برنامه و منوال پیش برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر ما ایرانی ها بدبخت شدیم که نشه پول کسی رو از طریق بانک داد

    • محمد

      کشوری که از نظر اقتصادی مشکل داره و حتی از تأمیین هزینه های بسیار معمولی مردم خودش بر نمیاد و حتی یارانه خیلی از مردمان خودش را قطع میکنه چطور پول داره اینجوری خرج فوتبالی بکنه که n ساله داریم توش درجا میزنیم
      از کجا پول مربی خارجی میارن برای تیم ملی و استقلال و پرسپولیس!
      بخدا بدور از عدل و انصاف هست
      مردم ایران دارن با بدبختی زندگی میکنن اما پول نفت مملکت خرج خوش گذرانی مربیان.بیخود خارجی میشه
      بازی کن از کشور های دیگه به قیمت های وحشناک بالا خریداری میشه درصورتی که از نظر فنی تو ایران خودمون هستن فوتبالیست های باکیفیت تر
      بخدا که اصراف و افراط هست
      خداوند حال هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر اینکه خودمون از خواب غفلت بیدار بشیم
      با این بودجه ای که در اختیار فوتبال قرار داده میشه میشه بهر نفر 10میلیون ماهیبنه یارانه و پول نفت که حق مسلم خود مردم هست را بدهند(هزاران دختر و پسر تو هر شهر هستن که بخاطر فقر و نداری از زندگی و ازدواج محروم هستن)
      و در اخر باصرف هزینه های بشدت گزاف برای فوتبال تیم کشوری جنگ زده مثل عراق از ایران پیشرفته تر هست
      افراط!!!!!!!!!!یعنی چی!!!؟؟؟؟؟
      من از برترین ها استدعا دارم نوشته من را تاید کنه شاید تلنگری باشه برای مسئولین مملکتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج