۹۲۶۲۵۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کریمیان: دیداری ۶ امتیازی با گل‌گهر داریم

مهرداد کریمیان، سرمربی موقت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان را یک بازی شش امتیازی دانست.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد کریمیان در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: به مجید جلالی خوش‌آمد می‌گویم. امیدوارم به آنها در شهر بوشهر خوش بگذرد و اقامت خوبی داشته باشند. این مسابقه یک دیدار شش امتیازی خواهد بود و تیم ما برای خروج از شرایط فعلی، به سه امتیاز مسابقه نیاز دارد. با تمرینات انجام شده و صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم، ان‌شاءالله بازی خوبی ارائه و سه امتیاز را کسب کنیم تا وضعیت خود را در جدول سر و سامان دهیم.

وی با بیان اینکه شاگردانش به حمایت هواداران شاهین نیاز دارند، تصریح کرد: دوست داریم تماشاگران از ما حمایت کنند. امیدوارم در حضور این هواداران، سه امتیازی خوب بگیریم و شرایط را برای تیم خود، مناسب کنیم. تماشاگران عزیز سه امتیاز می‌خواهند و این حق آنهاست. فکر می‌کنم استحقاق این را داریم که در این مسابقه، سه امتیاز را بگیریم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و شرایط خوبی داریم. ما تا جایی که توان داریم، تلاش می‌کنیم و برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم. امیدوارم لطف خدا هم شامل حال ما شود.

سرمربی موقت تیم شاهین شهرداری بوشهر در مورد شرایط مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: از صفرزاده پیش‌تر در پُست مدافع چپ استفاده می‌کردیم که او را یک هفته نداریم. پیمان شیرزادی جایگزین او بود که مصدوم شد. اگر شیرزادی به این مسابقه نرسد، به بازیکنان جوان و امید تیم میدان می‌دهیم و ابراهیمی به زمین می‌رود. او روحیه بازی کردن دارد و فکر نمی‌کنم این موضوع، تأثیر زیادی داشته باشد، چون تاکتیک تیم ما مشخص است و هر کسی در این پازل می‌داند چه کند.

کریمیان در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار داشت با چالش سرمربیگری در تیم شاهین و شرایط بسیار بد این تیم در لیگ نوزدهم مواجه شود یا خیر، بیان کرد: من انتظار چنین شرایط و چالشی را نداشتم. من با دل و جان برای اسم شاهین و به‌عنوان یک سرباز، تلاش می‌کنم و خودم را مدیون باشگاه می‌دانم. امیدوارم نتیجه‌ای حاصل شود که مردم خوشحال شوند. چون دوست ندارم خاطره بدی از ما به جا بماند و امیدوارم هر اتفاق خوبی که قرار است بیفتد، هرچه سریع‌تر رخ دهد.

وی با گلایه از خبرنگارانی که از او سؤالی نمی‌پرسیدند، گفت: دوست ندارم شرایط به گونه‌ای باشد که حوصله پاسخ دادن نداشته باشم. خبرنگاران کمتری به نشست خبری آمده‌اند و حوصله پرسش ندارند که این خوب نیست. پس از مدت‌ها تیم شهرمان به سطح اول فوتبال کشور آمده است؛ بهتر است همه کنار هم باشند، ما را به چالش بکشند و پویا باشند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه نبود پویایی خیلی بد است، اظهار داشت: تمام مسائل با یک نتیجه خوب حل می‌شود و خبرنگاران می‌توانند یک گوشه این گلیم را بلند کنند. امیدوارم شرایط مهیا باشد. باید زودتر دست به کار شویم. بازی فردا می‌تواند سرآغاز خوبی باشد و امیدوارم با کسب سه امتیاز، دل دوستان شاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زنده باد سیرجان

      سه امتیاز واسه ماست یعنی گل گهر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج