جاباما
۹۲۶۲۷۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

منصوریان: ۸ دقیقه از فوتبال دنیا عقب هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه در سال‌های اخیر میانگین بازی مفید فوتبال در کشورمان نسبت به سال های گذشته کم شده است، گفت: در این مورد ۴ دقیقه از آسیا و ۸ دقیقه از دنیا عقب هستیم.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه در سال‌های اخیر میانگین بازی مفید فوتبال در کشورمان نسبت به سال های گذشته کم شده است، گفت: در این مورد ۴ دقیقه از آسیا و ۸ دقیقه از دنیا عقب هستیم.

علیرضا منصوریان عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: فردا بازی سختی مقابل تیم ماشین سازی که از سرمربی جوان بهره می برد خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته اولین برد خودمان را کسب کردیم، اضافه کرد: امیدواریم فردا با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند بتوانیم امتیاز لازم این دیدار را کسب کنیم.

منصوریان در خصوص عدم کسب نتایج لازم در بازی های اخیر تیمش، خاطر نشان کرد: چند عامل مهم از جمله مشکل در گلزنی، داوری و تلاش کم از جمله آنهاست.

وی عنوان کرد: شاگردانم به حد ایده آل رسیده اند و نمی خواهیم باشگاه و هواداران بر بیشتر از این آزرده خاطر کنیم از این رو فردا با تمام توان به مصاف تیم ماشین سازی خواهیم رفت.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا شهرهایی که بیش از یک تیم در لیگ برتر فوتبال دارند یک تیم به عنوان تیم سایه و پایین تر از دیگری قرار دارد؟ گفت: با توجه به اینکه قدمت تیم ماشین سازی تبریز نسبت به تراکتور یک سال بیشتر است مطمئن هستم بعد از سال هایی که فوتبال تبریز از رقابت های لیگ برتر دور بود اگر اولین تیم صعود کننده به لیگ برتر ماشین سازی بود قطعا الان این تیم ماشین سازی بود که به عنوان تیم اول تبریز از حمایت هوادارن تبریزی برخوردار بود ولی این امر در مورد تیم های ذوب آهن و سپاهان به این شکل نیست و هر دو تیم از حمایت و جایگاه یکسانی در اصفهان برخوردارند.

وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش اذعان کرد: مهران درخشان بدلیل مصدومیت و محمد کاظمی به دلیل حضور در تیم ملی امید در بازی فردا در ترکیب تیم نیستند.

دیدار تیم های ماشین سازی و ذوب آهن از هفته دهم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      تو ایران هر چیزی رو آنقدر لوث میکنیم تا از شور دراد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج