جاباما
۹۲۶۳۴۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

خواسته استیلی از ویلموتس

سرمربی تیم ملی امید گفت: برای ما خیلی حائز اهمیت است که در بازی‌های دوستانه تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: حمید استیلی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی امید در خصوص شرایط این تیم گفت: شرایط ما نسبتاً خوب است و فدراسیون به ما کمک می‌کند که در زمین شماره دو و اصلی مرکز ملی تمرین کنیم. تمام تلاشمان این است که بازیکنان را زود به اردو بیاوریم.

وی ادامه داد: بعد از بازی پیکان و سایپا هم یک گروه دعوت می‌شوند. گروه آخر هم روز جمعه که دیدارها تمام شد و از شنبه به ما اضافه می‌شوند. یکشنبه عازم اندونزی هستیم و ۲۲ و ۲۵ آبان ماه دو بازی داریم و از آنجا عازم قطر می‌شویم. یک بازی با تیم امید قطر انجام می‌دهیم که بازی خیلی خوبی است.

خواسته استیلی از ویلموتس

استیلی گفت: خیلی مهم است که ما تمام بازیکنانمان را داشته باشیم. در بازی با قطر 3 بازیکن‌مان نمی‌توانند باشند چون فیفادی نیست، اما در اندونزی به ما افزوده می‌شوند. مهدی‌خانی، صیادمنش و دلفی در اندونزی به ما اضافه می‌شوند. حتی لیگ یک را هم زیرنظر داریم. دو سه بازیکن لیگ یک را به این اردو دعوت کرده‌ایم که در این چند روز آنها را ببینیم.

سرمربی تیم امید ایران درباره اینکه آیا از حمایت‌هایی که از تیم می‌شود راضی است، گفت: بحث فنی یک طرف است، بحث مالی هم تیم باید ساپورت شود. با رئیس همراه اول هم جلسه‌ای داشتیم؛ به علاوه اینکه از شهردار تهران هم خواهش کردیم بر سر تمرین ما بیاید تا بتوانیم از ایشان نیز استفاده کنیم و همینطور آقای شریعتمداری تا بتوانیم تیم خوبی درست کنیم.

استیلی اظهار داشت: از ویلموتس هم خواهش کردیم اگر می‌شود بازیکنان ما را دعوت نکند. نفراتی نداریم که جایگزین آنها کنیم و خیلی مهم است که در بازی‌های تدارکاتی تمام آنها را داشته باشیم. در بازی با استرالیا خیلی از بازیکنانمان نبودند. در دیدارهای تدارکاتی با عده‌ای بازی کنیم و در بازی‌های رسمی با عده‌ای دیگر، قطعا برای ما مشکل‌ساز خواهد شد.

وی اضافه کرد: هم با آقای تاج صحبت کرده‌ام و هم با آقای ساکت که کمک کنند تا بتوانیم در بازی‌های تدارکاتی از تمام بازیکنانمان استفاده کنیم. خیلی مهم است که از تمام ظرفیت‌هایمان در دیدارهای دوستانه استفاده کنیم. خدا را شکر هم فدراسیون زحمت می‌‌کشد و هم دوستان کمک می‌کنند تا کارها را به نحو احسن انجام بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا بازیکنان ما رو دعوت نکند مثل اینکه خیلی جدی گرفتی که از تیم ملی هم بالاتری شده داستان برانکو و کیروش ..عمو تو با این سواد مربیگریت و این نتایجت از حالا باختی فقط داری به عنوان دست گرمی با بقیه تیمها بازی میکنی...بعد تو که تیمت نابود شده حالا گیر به تیم ملی دادی مثل برانکو که باشگاه و به تیم ملی ترحیح دادو واون وزیر هم حمایت کرد ؟این بدبخت اتوبوس که داره هی تیمش گند میزنه حالا بازیکن هم دعوت نکنه این بار به همین هنگ کونک هم میبازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج