جاباما
۹۲۶۳۹۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کلوپ: گواردیولا بهترین مربی فوتبال دنیاست

یورگن کلوپ، پپ گواردیولا را به عنوان بهترین سرمربی جهان معرفی کرد.

ورزش سه: این نظری متفاوت با پیش بینی خبرنگارانی بود که در انتظار تیترهای تند از زبان سرمربی آلمانی بودند که در روزهای گذشته از سوی گواردیولا مورد کم لطفی و طعنه قرار گرفته بود. اما کلوپ در مصاحبه با اسکای در دام نیفتاد.

مرد آلمانی در پاسخ به سئوالی درباره نظرش درباره متلک پپ به شیرجه های مانه مهاجم لیورپول گفت: "ما به طور مداوم مورد پرسش رسانه هاییم و گاهی می گوییم چه چیزی در ذهن ماست بدون اینکه به چیز دیگری فکر کنیم ، در حالیکه در فضای عمومی هستیم که دوربین وجود دارد."

او ادامه داد:"من به او احترام فوق العاده و حداکثری می گذارم . سالهاست که او را می‌شناسم و این چیز مهمی برای من است که رقیب او هستم . "

کلوپ گفت: "برای من او بهترین سرمربی جهان است و ما خب شانس پیروزی مقابل تیم او را داریم که بسیار دشوار اما دست یافتنی است. همین برای من کافی است. "

وی گفت: "برای من ، این یک بازی با میل صد در صد به برد است. ۱۰۰ درصد با هرچه که داریم.ما می خواهیم پیروز شویم و همه تلاشمان را می کنیم تا اتفاق بیفتد ، که البته این دستاورد به اندازه کافی دشوار است و بعد از آن خواهیم دید که اوضاع چگونه است و از آن وضعیت استفاده می کنیم.این یکی از آن بزرگهاست ؛مسابقه ای که همه تماشایش می کنند.یک بازی عظیم. "

فاتح لیگ قهرمانان اروپا ، لیورپول فصل گذشته پس از تساوی بدون گل در آنفیلد مقابل منچسترسیتی پیشتازی خود را از دست داد و در نهایت جام را به سیتی واگذارکرد.کلوپ در پایان حرفهایش هم گفت: "نمایش سال گذشته سیتی در لیورپول یکی از بهترین ها و مورد احترام من است ، چرا که آنها در این بازی با آنچه معمولا انجام می دهند متفاوت بودند. یکشنبه هم من منتظر یک بازی خیلی سخت هستم اما نمی دانم واقعا چطور خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیتا

      ولی سرهنگ علیفر پپ اصلا قبول نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج