۹۲۶۴۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کنسرت علی زندوکیلی در تالار وزارت کشور

علی زندوکیلی خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌کند.

خبرگزاری مهر: علی زندوکیلی خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌کند. این خواننده اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری کنسرت‌هایی را در برج میلاد برپا کرد.

برپایی کنسرت علی زندوکیلی در تالار بزرگ وزارت کشور در شرایطی است که به نظر می‌آید با توجه به تحریم اغلب تهیه‌کنندگان و برگزارکنندگان کنسرت در تهران برای برگزاری کنسرت پاپ در برج میلاد به دلیل اعتراض به افزایش نرخ اجاره بهای این سالن، مخاطبان از این پس شاهد برگزاری کنسرت‌های بیشتری در تالار بزرگ وزارت کشور باشند.

کنسرت علی زندوکیلی در تالار وزارت کشور

علی زندوکیلی از جمله خوانندگان فعال حوزه موسیقی ایرانی بود که مدتی است در عرصه موسیقی پاپ به فعالیت‌های حرفه‌ای خود در این عرصه ادامه می‌دهد.

«میان تاریکی»، «عبور از مه»، «دشت جنون»، «همنشین درد»، «یادی به رنگ امروز»، «تماشای صبا»، «چون رقص آب»، «روی بی تکرار» آلبوم‌هایی هستند که از این خواننده در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

وی در حوزه تک آهنگ نیز آثار متعددی از جمله «روسری آبی»، «جاده شب»، «شهر حسود»، «باورم کن»، «لالایی»، «دنیای بی‌رحم»، «گل سرخ»، «آخرین رویا»، «رفتی»، «بهار شیراز»، «شاهزاده رویا»، «به سوی تو»، «عطر خاطره»، «تا بهار دلنشین»، «سیه مو»، «فقط دعا کن»، «گلنار»، «ستارخان»، «غروب کوهستان»، «رفته»، «فصل زرد»، «ناردونه»، «معجزه»، «زندگی خوب»، «دنیا»، «آه سرد»، «نفس گرم»، «زندگی کن»، «فریاد» و «خواب رویا» در فضای مجازی منتشر کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج