۹۲۶۴۶۹
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

رضایی: هواداران گلزنی‌ها علیپور را فراموش نکنند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: توهین به بازیکنی مثل علیپور در شان باشگاه بزرگ و پر افتخار پرسپولیس نیست و هواداران باید به او فرصت دهند.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: توهین به بازیکنی مثل علیپور در شان باشگاه بزرگ و پر افتخار پرسپولیس نیست و هواداران باید به او فرصت دهند.

دیروز و در یکی از بازیهای حساس هفته نوزدهم لیگ برتر پرسپولیس در اهواز موفق شد با تک گلی که از روی نقطه پنالتی در نیمه اول به دست آورد، فولاد را شکست دهد تا در یک قدمی صدر جدول قرار گیرد.

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال خوب و زیبایی به نمایش گذاشتند، اما حق پرسپولیس برای پیروزی بیشتر از فولاد بود و اگر بازیکنان پرسپولیس در چند نوبت با دقت بیشتری عمل می کردند، تعداد گلهای این تیم به مراتب بیشتر می‌شد.

وی اضافه کرد: این یک بازی ۶ امتیازی بود و پرسپولیس از این فرصت نهایت استفاده را برد تا جایگاهش را در کورس بالای جدول تثبیت کند.

ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: وقتی لیگ تا این حد فشرده می‌شود و تیم‌های زیادی در بالای جدول رقابت می‌کنند، مهمتر از هر چیز ۳ امتیاز بازی است و پرسپولیس توانست این آورده بزرگ را با خود از اهواز به تهران بیاورد.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: این نتیجه پرسپولیس را تاحدودی از فشار خارج کرد تا ادامه کارشان تا نیم فصل را در فضایی آرام تر دنبال کنند.

رضایی در خصوص بی مهری برخی از هواداران پرسپولیس نسبت به علیپور بیان داشت: هواداران فراموش نکنندن همین علیپور چقدر برای این تیم زحمت کشیده و چقدر گل زده و آقای گل تیم شان بوده. نباید با علیپور اینطور رفتار شود و این جریاناتی که علیه علیپور راه افتاده در شان باشگاه پرسپولیس نیست.

وی تصریح کرد: باید به علیپور فرصت دهند تا خودش را بازیابی کند و بتواند بار دیگر به همان روند گلزنی بازگردد. قطعا علیپورمی تواند همان بازیکن مفیدی باشد که با گلزنی هایش به تیم کمک کرده و هواداران هم از او رضایت پیدا می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • perspolisi six fire

      میدونید فرق ما با ژاپنی ها چیه؟؟نه ژاپنی ها نابغه اند ن ما کند ذهنیم فرق اونا اینه که اونها ادم های شکست خورده رو تشویق میکنن تا پیروز شود ولی داخل ایران میجنگد که افراد پیروز شکست بخورد

    • خان

      ععععخخخخخخیییییی،اقای به اصطلاح پیشکسوت،کورخوندی،دل خوش نکن،چشمته گرم کردیه به جای کچلدرون،کورخوندی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش ازاون امیرحسین صادقی حنیف که بهتره هرروز مصاحبه میکن که توچشم طرفدارهای کیسه باشن پس زرزرنکن کیسه کش

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      جایی ک میگه حق پرسپولیس ازبرد بیشتر از فولاده رو با کدوم چشم دید ک ماندیدیم و باکدوم منطق داره میگه؟ همیشه عادت دارین ب دروغ و هوچیگری و توهم؟ واقعا وقیح و پررو هستید. بابا شما پنالتیتون هم از روی کار تیمی نبود وبازیکن خودتون پنالتی نگرفت . فقط نیمه اول یه موقعیت گل داشتید بعدش دیگه هیچ موقعیت گلی نداشتید نیمه دوم هم ک کلا تولاک دفاعی بودین . الکی تبلیغ دروغ نکن و هواداران رو گول نزنید و دلخوش نکنید. با این مربی تو حتی ایجاد یک موقعیت تیمتون عاجزه توده بازی کلا ده موقعیت گل نداشتید. این مربی نه تاکتیک داره نه بار فنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این دو کاربر کیسه خان وکاج ۴ امجدیه ۶ تایی خور اینقدر بی معرفت و حقیرند که از تعصب کور کورانه مدام چرت وپرت بلغور میکنند

    • بدون نام

      واقعا برای این لنگیا متاسفم این آقا بهترین گلزن تیمه چطور دارن نابودش میکنن وای به حال بازیکن تیم های دیگه

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        کیسه های بدبخت هنوز زیرن دارن در مورد سرورشون نظر میدن خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج