۹۲۶۴۷۶
۱۶ نظر
۵۰۰۷
۱۶ نظر
۵۰۰۷
پ

درخواست ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران

یک رسانه آلمانی مدعی شده سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش، قصد دارد با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان ملاقاتی داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: یک رسانه آلمانی مدعی شده سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش، قصد دارد با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان ملاقاتی داشته باشد.

سایت آلمانی «فوتبال‌ اروپا» در خبری مدعی شد که روزهای حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران به پایان خود نزدیک شده اما او قصد دارد به فدراسیون فوتبال ایران فرصت دهد تا توضیحات خود را برای رفع مشکلات موجود ارائه کند.

این سایت می‌نویسد: مارک ویلموتس با اینکه تنها از ماه «می» کار خود را در تیم ملی ایران آغاز کرده، به پایان همکاری‌اش با این تیم نزدیک می‌شود و این اتفاق در صورتی که مسئولان فدراسیون قدمی برای رفع مشکلات موجود برندارند قطعی می‌شود. سرمربی سابق تیم ملی بلژیک در حال حاضر از کارفرمایان خود ناراضی است. او به دلیل مشکلاتی که برای پرداخت حقوقش وجود داشته، قصد دارد کارش را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران رها کند.

با این حال این مربی ۵۰ ساله خواسته جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون برای شفاف‌سازی درباره وضعیت و راه‌های رفع مشکلات موجود برای پرداخت حقوقش داشته باشد، جلسه‌ای که قرار است در ترکیه برگزار شود. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده، حقوق ویلموتس را پرداخته است.

سایت فوتبال اروپا در ادامه نوشته است: به دلیل تحریم‌های بانکلی علیه ایران، حقوق مارک ویلموتس که تاکنون از ۳ بازی‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی ۲ پیروزی کسب کرده، به حساب او واریز نشده است. طبق اعلام رسانه‌های محلی فدراسیون در تلاش است راهی برای رفع این مشکل پیدا کند. به دلیل این تحریم‌ها، پیش از این هم دیگر مربیان خارجی شاغل در ایران مانند کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ مشکلاتی داشتند و به فیفا شکایت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع گ

      سلام بابا یک مربی بیکار رو اوردید سر مربی تیم ملی ناز هم میکنه از بحرین که شکست خوردی با عراق معلوم نیست چکار خواهی کرد اقای تاج با یک مربی ایرانی مثل گل محمدی یا قلعه نوعی بخدا بهتر از مربی خلرجی دسته چندم بود ول کنید تورو خدا حیف یک دلار

    • بدون نام

      ب درک بزار بره .حمید استیلی جاش رو میگیره خخخخ

      پاسخ ها

      • محمد

        و شایدم فرناز مجیدی استوره شیشتاییا.خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

    • علی11

      بردن هنگ کنگ و کامبوج کار دستمون داد :)))))

    • بدون نام

      کم پول نبودی رو خرج این فوتبال بی خاصیت کنید.بزارید بره بیچاره رو الان داره روزی هزار بار میگه چه غلطی کردم که اومدم ایران!
      مملکت که نیست ، دیوونه خونه س.

    • بدون نام

      ولش کنن بره این اروپایی‌ها هرروز یک فیلم از خودشان در می آورند هیچ خاصیتی هم ندارند کار آنها رو امثال گلمحمدی و دایی هم میتوانند انجام دهند خسته شدیم از اینهمه ادا بازی. اینها مرد کار. نیستند یک مشت مربی بدردنخور بیکار. اروپا به اینها کار نمیدهد

    • امیرحسین

      بره گم شه آشغال
      دروووووود بر کیروش کبیییییر

    • ایران آریایی

      درد و بلا کی‌روش بخوره تو سرت

    • محمد

      اینم شد مربی بخدا کی روش شخصیت داده بود به تیم‌ملی ... به بحرین باخت کل فصل رو تو بلژیکه الانم پولشو میخواد فکر کرده چ‌خبره

      پاسخ ها

      • علی

        ما که شخصیتی ندیدیم یه جام هم برامون نگرفت شماها دیگه کی هستین الکی ازش طرفداری میکنید

      • بدون نام

        علی آقا چطور ندیدین، ما که جام جهانی رفتن برامون آروز بود به عنوان دومین تیم بعد برزیل به جام جهانی صعود کردیم و اون بازی های خوب از خودمون نمایش دادیم، هیچوقت کی روش و فراموش نمی کنم و بالاخره یه روز میرم می بینمش و بهش میگم مرسی بابت تک تک لحظات خوبی که برامون ساختی

    • ایرانی اصل

      بیسوادی وکم سوادی مثلاحقوقدانهای مشاورفدراسیونهاوباشگاههاهمیشه کاردست اونامیده.دنیامیدونن ایران تحت تحریمهای پولی وبانکی شدیدامریکاس.دنیامیدونه کل کشورهاوحکومتهای دنیانوکردست به سینه امریکان حتی بادکنکهایی مثل روسیه وچین وانگلیس و.....اما وکلاومثلا حقوقدانهای مانمیدونن.که اگه ذره ای سوادداشتن میشدبراحتی. درقراردادهای بامربیان خارجی این تبصره روبزارن که. وازپیامدهای زنجیرواروشکایتهای همه ضررمربی هاوبازیکنان خارجی درامان باشن.

    • بدون نام

      کیروش هم یک آشغال بود مثل ویلموتس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهین نکن

    • بدون نام

      دیدید اینم صداش در اومد اما خیلی زود بود، حالا مونده تا بفهمیم کی رو از دست دادیم، کی روش جات تو قلبمههههههه

    • مهدی

      به خدا علی دایی با کمک هاشمیان و مهدوی کیا میتونن تیم ملی را قهرمان اسیا کنند فقط مشکلی که هست دلال ها ی فدراسیون دستشون خالی می‌ماند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج