۹۲۶۴۸۱
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

تاکید جهانگیری بر امدادرسانی به زلزله‌زدگان

معاون اول رییس جمهور بر لزوم امدادرسانی فوری و بسیج همه امکانات برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رییس جمهور بر لزوم امدادرسانی فوری و بسیج همه امکانات برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی تاکید کرد.

اسحاق جهانگیری صبح امروز (جمعه ) در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی که در ستاد بحران در روستای ورنکش بخش ترکمنچای میانه حضور دارد، گزارشی از آخرین وضعیت خسارات وارده و اقدامات صورت گرفته برای کمک به زلزله زدگان دریافت کرد.

معاون اول رییس جمهور از استاندار آذربایجان شرقی خواست با بسیج تمامی امکانات استان و اعزام گروه‌های امدادرسان و ارزیاب به مناطق زلزله زده، اقدامات لازم و کمک رسانی فوری به آسیب دیدگان را دستورکار خود قرار دهد.

دکتر جهانگیری همچنین از همه نیروها و ارگان‌های امدادرسان استان نیز خواست تمام امکانات و ظرفیت‌ها را برای کمک به زلزله زدگان بکار گیرند.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این تماس تلفنی، گزارشی از آخرین آمار جانباختگان و مجروحین ارائه کرد و از بسیج همگانی در استان برای کمک رسانی و نجات زلزله زدگان خبر داد. گزارش ها حاکی است این حادثه تاکنون پنج کشته و دوازده مصدوم که در مراکز درمانی بستری شده‌اند، داشته است.

معاون اول رییس جمهور بر لزوم امدادرسانی فوری و بسیج همه امکانات برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی تاکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا انقدر واسه زلزله زدها کرمانشاه سفارش نمیشد؟

      پاسخ ها

      • علی

        اقای درورغ گو زیاد گویی کردی

    • CR7

      جناب جهانگیری . این ژستها نه ما را گول میرند و نه هموطنان زلزله زده رو . در هر کشوری وقتی چنان اتفاقی میوفته ، اصلا نیاز نمیبینن که مسئولین یکی بعد از دیگری نامه بنویسن و سفارش و تاکید کنن . کل اون کشور بطور اتوماتیک بسیج میشن و بطور خودجوش از زندگی شخصی خودشون میزنن تا به سانحه دیده ها خدمت کنن . جناب جهانگیری . عجیب است که با مردم خودمون هم بیگانه رفتار میکنید .

    • مرتضی

      با کار کردن ورسیدگی از نزدیک به این هموطنان واسکان سریع نشان بدهید نه بانامه نگاری های بی خودی از این کاغذبازی ها دست بردارید روی کاغذ هر کسی میتواند کمک کند

    • بدون نام

      آقای دکتر جهانگیری بهتر بود که خودشون یا حداقل وزیر کشور میرفتن تو منطقه زلزله زده تا کار با سرعت پیش بره! اینا فرمایشات که همش حرف مفته!

    • وحید

      تو دوغتو بنوش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج