جاباما
۹۲۶۵۱۹
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

سوزاندن آپارتمان مالباخته پس از سرقت طلا‌

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس از دستگیری زن خدمتکاری ۵۰ ساله خبر داد که پس از سرقت طلاها، آپارتمان مال باخته را به آتش کشاند.

خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس از دستگیری زن خدمتکاری ۵۰ ساله خبر داد که پس از سرقت طلاها، آپارتمان مال باخته را به آتش کشاند.

سرهنگ ضرغام آذین گفت: ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب گذشته خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی در آپارتمانی در محله سعادت آباد از طریق مرکز فوریت های پلیسی دریافت شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با حضور ماموران در محل مشاهده کردند که عوامل آتش نشانی در محل حاضر هستند و مشغول اطفاءحریق می باشند که متاسفانه به علت شدت آتش سوزی طبق برآورد کارشناسان آتش نشانی، ۸۰ در صد آپارتمان دچار حریق عمدی شده است.

کلانتر محله شهرک قدس عنوان کرد: با شناسایی مالک آپارتمان، به دست آمد که در آپارتمان مقداری طلا و جواهر به ارزش ۵۰ میلیون تومان بوده که توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

وی تصریح کرد: در شاخه دیگر تحقیقات پلیسی، مشخص شد که خانم و آقایی با در دست داشتن کلید آپارتمان به راحتی وارد ساختمان شد و پس از سرقت طلاجات به همراه یکدیگر از محل گریخته اند.

رئیس کلانتری شهرک قدس عنوان کرد: تحقیقات پلیسی با شناسایی اولین مظنون پرونده که پرستار کودک مال باخته و خانمی ۵۰ ساله بود، آغاز شد.

آذین افزود: با شناسایی مخفیگاه پرستار کودک، با دستور قضائی وی دستگیر و متهم در تحقیقات پلیسی اظهار داشت: با در دست داشتن کلید آپارتمان به همراه همدستش که مردی میانسال است وارد ساختمان شده است و پس از سرقت طلاهای مال باخته، برای اینکه ردپایی از آنها بر جا نماند، تصمیم گرفته اند که آپارتمان را به آتش بکشانند.

وی با بیان اینکه محل اختفای مقداری از طلا با راهنمایی متهم کشف شد، ابراز داشت: متهم اظهار داشت: الباقی طلاها در اختیار همدستش است که پس از سرقت یک سوم طلاها را به وی تحویل داده است.

آذین در انتها خاطر نشان کرد: دستگیری متهم دوم پرونده و کشف سایر اموال سرقتی در دستور کار قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب مملکتی ساختند

    • بدون نام

      اگر يک عده اي دزد وجاني شدن به مملکت چه مربوطه؟؟؟؟!!! از مغز کوچک و خاليشون که هيچ سودي براي خودشون وخانوادشون ندارن دست به اينکار ها ميزنن پس ربطي به مملکت نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه میشه ربطی نداشته باشه ، اگر ناراحت نمیشی چرا یـــــــــــــه کـــــــــــــــــم البته با اجازه شما یه خورده ربط داره . . . .

      • ب.ب

        دراهواز دزد که دزدی می کند فقط شب اول درپاسگاه بازداشت می شود به دادگاه تحویل داده میشود قاضی محاکمه صوری بادزد انجام می دهد وپیشنهاد می دهد برو وکیل بگیر وباوکالت وکیل وتقسیم اموال مردم یین همدیگر دزد آزاد ومال مردم راباید درمنزل قاضی و وکیل پیدا کنی وماباخته هم گریان به خانه برمی گردد امیدوارم تمام خانواده قاضی های خلافکار درحضورچشم قاضی وزیرماشین له ولورده شوند

    • ارش

      حالا چرا خونه بنده خدا رو اتیش زدی الدنگ بی خاصیت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا اینها همشون رفیق دزد وشریک غافله اند با مردم عادی که برای کاری به کلانتری مراجعه میکنند بسیار بی ادبانه برخورد میکنند آنوقت به آنها یک آقا آقیی میگویند که بیا وببین رفتم کلانتری کارگرم که به خاطر فحاشی شخصی وارد دعوا شده بود بیاورم که بعد از گفتگو افسر کلانتری به من گفت شما بروید بعد به اون بد بخت میگه برو پول بیار تا دعوا را خاتمه بدم این عدل وعدالته یا قانون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج