جاباما
۹۲۶۵۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مشکل قطعی برق ۲۸ روستای زلزله‌دیده برطرف شد

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو اعلام کرد: در پی وقوع زلزله بامداد امروز استان آذربایجان‌شرقی برق ۳۰ روستا قطع شده بود که با تلاش تیم‌های عملیاتی مشکل قطعی برق ۲۸ روستا برطرف شده است.

ایرنا: مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو اعلام کرد: در پی وقوع زلزله بامداد امروز استان آذربایجان‌شرقی برق ۳۰ روستا قطع شده بود که با تلاش تیم‌های عملیاتی مشکل قطعی برق ۲۸ روستا برطرف شده است.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، «میثم جعفرزاده» درباره آخرین وضعیت آب و برق مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی افزود: در حال حاضر بخشی از شبکه فشار ضعیف دو روستای ورنکش و الله حق از مدار خارج شده که تیم‌های عملیاتی با رعایت مسائل ایمنی در حال رفع مشکل رخ داده هستند.

وی اظهارداشت: در این حادثه دو روستا نیز با قطعی آب مواجه شده بودند که با تلاش تیم‌های عملیاتی در حال حاضر شرایط تامین آب مورد نیاز برای این مناطق پایدار می‌باشد و با توجه به برپایی کمپ های اضطراری در بعضی از نقاط، آبرسانی سیار نیز در حال انجام است.

به گفته وی، نزدیکترین سد به کانون زلزله، سد اردبیل یامچی در فاصله ۵۵ کیومتری منطقه است که با توجه به آماده باش صادره، بازدیدهای فنی انجام شده و خوشبختانه مشکلی در این سازه وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر نیز تمامی تیم‌های عملیاتی در منطقه در حال آماده‌ باش هستند.

به گزارش ایرنا، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین به وقوع پیوست. این زمین لرزه استان‌های آذربایجان غربی، گیلان، ‌ زنجان و اردبیل را نیز لرزاند.

از ۸۰ روستای زلزله زده در منطقه تاکنون ۷۸ روستا ارزیابی شده اند و کار اسکان اضطراری در منطقه نیز آغاز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج