۹۲۶۵۸۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

آسیب ۳۰ تا ۱۰۰درصدی زلزله به ۷ روستای زلزله‌زده

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمرگفت: ۱۷ روستا به علت زلزله دچار آسیب شده‌اند که این آسیب در هفت روستا بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد ارزیابی شده که قطعا موضوع اسکن اضطراری ساکنان آن از اولویت بالاتری برخوردار است.

ایسنا: رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمرگفت: ۱۷ روستا به علت زلزله دچار آسیب شده‌اند که این آسیب در هفت روستا بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد ارزیابی شده که قطعا موضوع اسکن اضطراری ساکنان آن از اولویت بالاتری برخوردار است.

مرتضی سلیمی درباره شمار کشته‌شدگان و مصدومان زلزله‌ای که ساعت ۲:۱۷ دقیقه بامداد امروز (۱۷ آبان) در حوالی "ترک" از توابع استان آذربایجان شرقی به وقوع پیوست،‌ گفت: تاکنون بر شمار جانباختگان اضافه نشده است. ۶۵ نفر مصدومان به علت ریزش مستقیم مصدوم و مابقی به علت ترس و وحشت مصدوم شدند که به صورت سرپایی درمان شدند. اکنون نیز ۲۲ نفر بستری هستند.

وی درخصوص نحوه امدادرسانی به زلزله زدگان اظهار کرد: ۳۴ تیم عملیاتی و ۲ بالگرد به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند. اولویت اول ما امداد و نجات و اولویت دوم بحث اسکان افراد است. طبق ارزیابی‌های صورت گرفته ۱۱۰۰ خانوار نیاز به اسکان دارند.

سلیمی با بیان این که هیچ مشکلی در تهیه و توزیع وسایل و مایحتاج زندگی وجود ندارد، تصریح کرد: تاکنون ۴۵۵ خانواده اسکان داده ‌شده‌اند. ۲۳۷۰ تخته پتو، ۴۷۰ ست ظرف و ۴۲۰ شعله چراغ والور در اختیار افراد قرار گرفته است. ما همچنان در کنار زلزله‌زدگان هستیم و کار توزیع اقلام ضروری ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جوان بیکار ایرانی

      الان تبعیض نژادی رو تو ایران میشه دید زلزله های لرستان و کرمانشاه هنوز هم منازلشون ساخته نشده بعد واسه ترک ها رو ببینید چطور یک ماهه تکمیل می کنن.تو ایران از لر وکرد و بلوچ فقط به عنوان سپر دفایی استفاده میشه واسه همینه همیشه در فقر به سر میبریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تبیعض نژادی تو ذهن مریض تو هستش که یه عده تو این سرما گرفتار شدن بعد شما با اون ذهن مریضت نظر میدی

    • بدون نام

      عکسهای منازل تخریبی در شرق ، جنوب ، شمال ، غرب کشور را ملاحظه کنید متوجه می شوید که مصالح به کار رفته غالبا خشت ، کلوخ ، کاه گل هستند ، مگر بازسازی این خرابه ها ، قبل از ویرانی ، چقدر هزینه دارد ؟ فوقش .....یک اختلاس !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج