۹۲۶۶۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهاجری: ذوب‌آهن در باخت گیر کرده است

سرمربی نساجی درباره علل نتیجه نگرفتن تیمش توضیح داد.

خبرگزاری ایسنا: نفت مسجد سلیمان و نساجی امروز (جمعه) در هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. رضا مهاجری، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: جا دارد از تماشاگران خودمان که مسافت زیادی را تا مسجد سلیمان طی کردم تشکر کنم.

با این که تعداد آن‌ها زیاد نبود اما به ما کمک زیادی کردند. از طرفی رفتار تماشاگران مسجد سلیمان طوری بود که باید به فوتبال ما تبریک گفت. این موضوع خوب است که لیدرهای تیم‌ها رفتار خوبی با هم دارند. بازی امروز، مصافی بود که هر دو تیم خوب بودند و هواداران از تیم‌هایشان حمایت کردند.

نکته مثبت بازی امروز جو ورزشگاه بود که من از آن لذت بردم و باید به فوتبال ما تبریک گفت. فوتبال برد، باخت و قهرمانی دارد که همه آن گذراست اما جو ورزشگاه دائمی است. این که ما جرات می‌کنیم که فرزندانمان را به ورزشگاه بفرستیم، نشان از پیشرفت ماست.

او درباره این که نساجی نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، بیان کرد: در نیمه اول مالکیت توپ در اختیار نفت بود اما نتوانستند موقعیت ایجاد کنند. این اتفاق در بازی‌های دیگر هم رخ می‌دهد. در نیمه دوم ورق بازی را برگرداندیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. اگر بازی‌هایمان را ببینید، فوتبال خوبی که انجام می‌دهیم را می‌بینید.

بازیکنان ما تا پنج، شش بازی قبل اعتماد به نفس کافی را داشتند و توپ‌ها را به گل تبدیل می‌کردند. الان باید این اعتماد به نفس را دوباره به آن‌ها برگردانیم. امروز ذوب‌آهن به ماشین‌سازی باخت. نمی‌خواهم به ماشین‌سازی توهین کنم اما ذوب‌آهن در پروسه باخت گیر کرده است و در آمدن از آن وضعیت سخت است.

برعکس، نفت مسجد سلیمان به اعتماد به نفسی رسیده که باخت نداشته است. ما هم باید این اعتماد به نفس را به بازیکنانمان بدهیم که همان توپ‌هایی که از ۴۰-۳۰ متری به گل تبدیل می‌کردند را دوباره به گل تبدیل کنند. ما امروز موقعیت‌های زیادی از دست دادیم که باید راحت به گل تبدیل می‌شد.

اگر این اعتماد به نفس را به بازیکنانمان برگردانیم، می‌توانیم بگوییم که نساجی فوتبال کاملی را بازی می‌کند.

سرمربی نساجی در پایان گفت: نساجی سال‌های گذشته با تفکرات دیگری بازی می‌کرد اما امسال این موضوع تغییر کرده و مشکلاتی هم داریم که اگر حل شود، می‌توانیم دوباره نتیجه بگیریم. همچنین باید بگویم که داوری بازی امروز هم خوب بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج