۹۲۶۶۱۰
۲۵ نظر
۶۱۸۳
۲۵ نظر
۶۱۸۳
پ

چرا عکس‌های کیانو ریوز و نامزدش جنجالی شد؟

بسیاری از طرفداران کیانو ریوز در سراسر جهان از دیدن تصاویر ریوز در کنار نامزد جدید وی شوکه شده اند. او الکساندرا گرنت است. دوست قدیمی ریوز که از سال‌ها پیش با یکدیگر دوست بوده اند و اکنون به نظر می‌رسد صمیمی‌تر از همیشه هستند.

انتخاب: بسیاری از علاقه‌مندان به سینما کیانو ریوز را می‌شناسند. ستاره‌ای که با فیلم ماتریکس در سال ۱۹۹۹ به اوج شهرت رسید و از آن زمان تا کنون همواره به دلیل ظاهر و رفتار خاص خود مورد توجه بوده است. اکنون به نظر می‌رسد این ستاره سرشناس تصمیم گرفته به تنهایی طولانی مدت خود پایان داده و روابطی عاشقانه داشته باشد. روابطی که بسیاری از افراد را شوکه کرده است. اما چرا اغلب افراد از دیدن تصاویر جدید کیانو ریوز و نامزدش شوکه شدند؟

از زمان مرگ نامزد ریوز و البته از دست دادن فرزندش، اغلب تماشاگران فیلم‌های سینمایی او را به عنوان پسر غمگین سینما به یاد می‌آورند. نامزد ریوز ۴۶ ساله و خود ریوز ۵۵ ساله است یعنی بین این دو نفر ۹ سال تفاوت سنی وجود دارد، اما چرا با وجود ۹ سال تفاوت سنی باز هم همه انتظار داشتند نامزد ریوز جوان‌تر یا جذاب‌تر باشد؟

چرا عکس‌های کیانو ریوز و نامزدش جنجالی شد؟

به نظر می‌رسد کلیشه‌های هالیوودی باعث شده اند که تماشاگران فیلم و سینما انتظار داشته باشند بازیگران سینما همیشه با دختران جوان در ارتباط باشند. گرچه این موضوع درباره افرادی مثل لئوناردو دی کاپریو و نامزدش که اختلاف سنی بالای ۲۰ سال دارند یا تام کروز و همسر سابقش کیتی هولمز و بسیاری دیگر صدق می‌کند، اما به نظر می‌رسد برای ریوز، سن فقط یک عدد است.

متاسفانه حجم انتقادات از ریوز به علت انتشار تصاویرش با نامزدش در فضای مجازی بسیار تند بود. برخی کاربران نامزد وی را پیر، بی جذابیت، نچسب و حتی نالایق نامیدند. اما معدود افرادی هم بودند که با تحسین این زوج نوشتند نامزد کیانو بسیار شجاع است که با وجود این که می‌داند تا چه حد زیر ذره بین است با وی در محافل شلوغ ظاهر می‌شود.

چرا عکس‌های کیانو ریوز و نامزدش جنجالی شد؟

به نظر می‌رسد جامعه ما همچنان علاقه‌مند است رابطه پیرمرد‌ها با زنان جوان را عادی‌تر ببیند تا زنان مسن و مردان جوان را. گرچه درباره کیانو و نامزدش کیانو بزرگتر است، اما باز هم سن بالای ۳۵ سال نامزد وی ناراحت کننده به نظر می‌رسد.

چرا عکس‌های کیانو ریوز و نامزدش جنجالی شد؟

این موضوع حتی در صنعت سینما نیز نفوذ کرده و از بت من تا جیمز باند حق دارند با زن‌های جوان در ارتباط باشند، اما برعکس این موضوع اغلب سوژه فیلم‌های خنده دار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مساله فقط سن نیس
      به نظرم خانم بالای ۴۶سال نشون میدن
      ولی در هرصورت خیلی مهمه که حال دل آدم با یکی خوش باشه
      بقیه ش مهم نیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه نگاه به زنها تو همه جای دنیا فقط جنبه جنسی و زیبایی داره،واقعا کسی نمیپرسه این خانم چکارس ،چطور با هم به تفاهم رسیدن فقط همه رنگ موهاشو دیدن متاسفم برای جهان به اصطلاح مدرن،احسنت به کیانو ریوز که معلومه شعور بالایی داره

    • بدون نام

      یعنی چی نامزدش ۹ سال از خودش کوچیکتره خب باید ۱۹ سال کوچیکتر میبود ؟! بعدشم بعضی زنها سنشون کمتر از زوجشونه مثل همین مثل زن مجتبی جباری ولی پیرشکل به نظر میان برعکس بعضی سنشون بیشتر مثل زن سرخیو راموس ولی کم سن تر از شوهرشون به نظر میان دیگه تفاوت چهره هاست و خدادادیه و باید پذیرفت

    • بدون نام

      یه رنگ موهاشو میکرد خیلی بهتر می شد بعضی ها دیگه خیلی ساده می گردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید به سلیقه هر آدمی احترام گذاشت؛
        اتفاقا اینکه این خانم موهاش رو رنگ نمیکنه (و با توجه با چهره گشاده و خندانش) میشه به این نتیجه رسید که خودش رو دوست داره و با خود واقعیش راحته و اعتماد به نفس بالایی داره؛ این یک زن رو از هزاربار مو رنگ کردن جذاب تر میکنه. اگه این زن برای کیانو ریوز جذاب نبود که باهاش نامزد نمیکرد

    • بدون نام

      پیر و نچسب و نالایق.....عجیه واقعا

    • بدون نام

      سلطان

    • بدون نام

      اصلا این بشر یه چیز دیگه هست...

    • بدون نام

      خب نامزدش از سن واقعیش خیلی بزرگتر به نظر میاد. اگه سنش بالا باشه ولی یه تناسبی دیده بشه اشکال نداره ولی این انگار مادرشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این کلیشه جنسیتی مردسالارانست که شما دارید؛
        کی میگی زنها همیشه باید قیافشون جوانتر از شوهرشون نشون بده؟ در حالیکه مردها هرچقدر هم شکسته تر از زنشون باشن یک چیز عادی محسوب میشه!
        فارغ از همه کلیشه های جنسیتی؛ هر آدمی باید کنار اون شخصی که پیشش حس عشق و امنیت و آرامش داره زندگی کنه و این ربطی به چهره فرد نداره (همین که چهره طرف مقابل برای آدم دلنشین باشه کافیه)

    • بدون نام

      چقدر این کیانو آدم دوست داشتنیه

    • بدون نام

      کیانو ریوز از نادر آدمهای با شعوره که فقط به ظاهر اهمیت نمیدن. دونفر باید کنار هم راحت بشن و همدیگه رو بفهمن بقیه ش که مربوط به چشم وابرو وغیره هست اراجیفه.ملاک در کنار هم بودن فقط درک متقابله ونه چیز دیگه

    • آرش

      فکر می کردم بعد از مرگ همسرش دیگه ازدواج نمی کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه بدبخت سالها ازدواج نکرد بعد از مرگ همسرش حالا بعد از گذشت چندین سال نباید ازدواج کنه بچه هم که نداره حقشه خوشبخت بشه اینم که کی و پسندیده به خودش مربوطه نه ما

    • ماهورا

      علف تو دهنِ گاو باید شیرین باشه به گوسفندا چه ربطی داره

    • بدون نام

      انتقاد احتمالا برای این بوده که خیلی ها اول که عکس رو میبینند فکر میکنند سن ها رو جابجا نوشتن این خانم پیرتر از مرده به نظر میرسه من خودم دو دفعه متن رو خوندم فکر کردم جابه جا خوندم چون عکس رو دیدم فکر کردم زنه ده سال بزرگتر باشه
      درسی مه میگیریم :نچرال بودن هم تا یه جایی خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شکیرا هم 10 سال بزرگتر از پیکه است ولی انگار کوچیکتره تازه پیکه خوشگلتر از شکیراست با اینحال شکیرا جوانتر به نظر میرسه شکیرا هیچ عملی هم نکرده نتیجه ای که باید بگیری اینه که ربطی به بزرگتر یا کوچیکتر بودن نداره جوان و پیر به نظر رسیدن یه زن و البته همین جوان یا پیرتر بودن چه به چهره چه به سن مساله ای که به خود دو طرف بستگی داره کیانو باهاش کنار اومده بقیه کنار نمیان !

    • بدون نام

      مگه فیلم ستایشه که یه خانم ۴۶ ساله واقعی تر از سنش نباشه
      چهره ی این خانم هم محترمه هم نشون می ده طرفشو دوست داره هم نشون می ده عمر و زندگیه عادی داشته
      اتفاقا این که هزارو یک ماسک به صورتش نیست باید تحسینش کرد
      لطفا به چهره ی ادم های زیبای بدون آرایش و پیرایش دقت کنید
      با قلب و منطق تحسینشون می شه کرد
      چهره های هالووینی حاصل مغزای کرم خوردست

    • بدون نام

      نامزدشه یا مادرشه؟؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا جان بعصیا سنشون کمتره بیشتر به نطر میرسن بعضیام نه الان این زن پیرتر به نظر میرسه در صورتیکه ۹ سال کوچیکتر از کیانو هست ولی زن راموس ۸ سال بزرگتر از راموسه ولی کوچیکتر به نظر میرسه دیگه چهره شون همینه دیگه چه راموس که زن ۸ سال بزرگتر گرفت چه پیکه که شکیرا رو گرفت که ۱۰ سال بزرگتره از خودش چه کیانو که با ۹ سال کوچیکتر نامزد شد اینا در نهایت میخوان با هم زندگی کنن شکیرا ۱۰ سال بزرگتره ولی کم سن تر به نظر میرسه از پیکو یه زن بزرگتره کوچیکتر به ن ر میرسه یکی کوچیکتره مثل این بزرگتر به نظر میرسه حالا اونیکه سنش بیشتر به نظر میرسه رو باید کشت ؟ ما که نمیخوایم زندگی کنیم خودشون میخوان زندگی کنن خوش باشن

      • بدون نام

        16:48خودتو خسته نکن،اینا به آفرینش خدا هم ایراد میگیرن هر کسو ببینن یه ایرادی رو قیافش میذارن یا رو سنو سالش یا یه چیز دیگه،الکی حرص نخور،حرص خوردن من و تو فایده ای نداره ...بعدم از نظر اینا مردا باید فقط با همسن دختراشون بگردن تا عجیب نباشه!

    • بدون نام

      کلا کیانو ریوز أکلا آدم با شعور و سطح بالاییه ؛ چند سر و گردن از عموم مردها بالاتره.
      واقعا مسخرست که وقتی آدم یک نفر رو دوست داره بخواد به خاطر اینکه طرف چهره اش زود شکسته شده باهاش ازدواج نکنه!
      آرزوی خوشبختی دارم برای این زوج

    • ا لف خ

      مونگل؟..

    • بدون نام

      مهم اینه که در دروازه رو میشه بست ولی دهن مردم رو نمیشه بست !!! اگه جوانترش رو میگرفت می گفتن مرتیکه پیرمرد هیز رفته با یه زنی که همسن دختر خودشه ازدواج کرده ! الان که نامزدش نزدیک به سن خودشه میگن پیره ! یعنی همه جا فضول پیدا میشه !!!

    • بدون نام

      خب قابل توجه مردای ایرانی که از چشم و ابروی زن خارجی تعریف میکنند. اونها صورتشون زود چروک و پیر میشه ولی مردهای اونها مثل ما نیستند که زرت و زرت عوض کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج