جاباما
۹۲۶۶۲۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

گل‌محمدی: دوست داریم در جدول بالانشین باشیم

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی مقابل پارس جنوبی داشته باشیم.

خبرورزشی: یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی پیش رو داشته باشیم. حریف کار خود را با لایه‌های دفاعی زیادی شروع کرد و به این کار ادامه داد. در این‌گونه بازی‌ها، باید از فرصت‌های گلزنی خود به خصوص در نیمه اول استفاده کنید تا راحت‌تر به بازی ادامه دهید.

وی ادامه داد: در نیمه دوم گل زیبایی زدیم و توانستیم از دفاع فشرده حریف عبور کنیم. با ارسال خوبی که از کناره‌ها داشتیم، سه امتیاز را گرفتیم. بازی خیلی حساسی برای ما بود و استرس برد در بچه‌ها وجود داشت. با توجه به اینکه دوست داریم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و این امتیازات خانگی برای ما خیلی مهم بود، در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم و بابت این سه امتیاز خیلی خوشحالیم.

گل‌محمدی: دوست داریم در جدول بالانشین باشیم

سرمربی شهر خودرو با تمجید از شاگردانش تصریح کرد: از بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم که خیلی برای این سه امتیاز زحمت کشیدند. هواداران خوب ما امروز حمایت خیلی خوبی داشتند و از سال گذشته تا اینجای کار، کار بزرگی انجام داده‌اند. این پیروزی را به حمیداوری (مالک باشگاه شهر خودرو) و همکارانش در شهر خودرو تقدیم و به خاطر حمایت‌های‌شان در این مدت تشکر می‌کنم. او سختی‌های زیادی تحمل کرده و ان‌شاءالله پاسخگوی زحماتش باشیم.

گل‌محمدی درباره مصدومیت محمدعلی فرامرزی بازیکن تیم شهر خودرو خاطرنشان کرد: این موضوع به نظر خوب نیست. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتاده باشد و باید یکی دو روز بگذرد تا MRI بگیریم و ببینیم چه اتفاقی رخ داده است. ان‌شاءالله خدا کمک کند و اتفاق خاصی رخ ندهد.

وی در مورد اینکه تیمش پس از گلزنی، موقعیت چندانی نداشت،‌ گفت: ما فرصت گلزنی داشتیم. حسین صادقی موصعیت خوبی داشت، اما پس از گل می‌خواستیم از این گل محافظت کنیم و دفاع کردیم. نکته خیلی مهم این بود که حتی موقعیت ۵۰ درصد هم به حریف ندادیم و این نقطه قوت تیم ما بود.

توانستیم گلی نخوریم و ببریم. امروز صبر و حوصله خوبی داشتیم و فشار به حریف را ادامه دادیم. امروز مزد صبر و تمرین خود را گرفتیم و با اینکه دیگر گلی نزدیم، اما اتفاق خوب برای ما رخ داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه حرف مزخرفی،خوب همه مربیان تیم ها می خواهند بالای جدول باشند.

    • بدون نام

      دو تا تیم بد بازی کردن این چه بازی بود اگه کسی تیم ها رو نمیشناخت فکر میکرد دو تیم عربی دارن بازی میکنن همش وقت کشی و زمین خوردن های بیخود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج