جاباما
۹۲۶۶۴۶
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

دستور فرمانده سپاه برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان

سخنگوی سپاه از دستور ویژه سرلشکر سلامی به فرماندهان نیروی زمینی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و معاون آماد و پشتیبانی سپاه برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی خبر داد.

ایسنا: در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد امروز در شهرستان میانه و تشکیل قرارگاه شهید باکری برای مدیریت و ساماندهی خدمات امدادی سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از دستور ویژه سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهان نیروی زمینی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و معاون آماد و پشتیبانی سپاه برای کمک به مردم غیور و ولایتمدار استان آذربایجان شرقی در مناطق زلزله زده خبرداد و گفت:

با تشکیل قرارگاه شهید باکری در منطقه سیل زده استان برای مدیریت، ساماندهی و سرعت بخشی به عملیات امداد و خدمت رسانی سپاه به زلزله‌زدگان، فرمانده کل سپاه طی ابلاغی به فرماندهان نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و معاون آماد و پشتیبانی سپاه به آنان دستور داد با نقش‌آفرینی فعال در قرارگاه مذکور، نسبت به گسیل امکانات لازم برای سرعت بخشیدن به عملیات امدادی و خدماتی و رسیدگی به خسارات و وضعیت مصدومان و رفع نیازهای فوری و ضروری زلزله‌زدگان عزیز از جمله اسکان موقت، تغذیه و خدمات بهداشتی و درمانی اقدام نمایند.

دستور فرمانده سپاه برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان

سردار شریف تاکید کرد: قرارگاه شهید باکری و سایر یگان‌ها و ظرفیتهای سپاه و بسیج تا پایان عملیات امدادی و خدماتی و عادی شدن وضعیت و زندگی جاری مردم عزیز ، در کنار آنان بوده و همراه باسایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در مناطق زلزله‌زده فعال و به تامین امکانات و نیازمندی‌ها خواهند پرداخت.

دستور تولیت آستان قدس رضوی برای کمک به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

به دنبال وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری صبح امروز آذربایجان شرقی و بروز خسارت‌هایی در برخی از روستاها، حجت‌الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی برای بسیج امکانات و خادمیاران آستان قدس رضوی به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان در کنار دستگاه‌های امداد رسان دستور صادر کرد.

قائم مقام تولیت آستان قدس نیز ماموریت یافت تا ضمن بررسی آخرین وضعیت مناطق و نیازهای اولیه زلزله‌زدگان، تامین و بسیج امکانات لازم متناسب با ظرفیت های آستان قدس در دستور کار قرار دهد.

اوایل امسال هم به دنبال وقوع سیلاب در برخی از مناطق کشور، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، خدمات گسترده ای توسط آستان قدس رضوی به مردم سیل زده ارائه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      امشب آذربایجان خون گریه میکرد، شبکه سه فوق لیسانسه ها پخش میکرد.
      بعد بیاین بگین هموطنیم و فلان و بهمان.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا, روزی ۱۰۰نفر در تصادفات کشته میشن

      • بدون نام

        چرا نگاه کردی؟!!!!!

      • بهزاد

        به جنگولک بازیهای شما افغانی ها نگاه کردم و تاسف خوردم.

    • بدون نام

      کار سپاه است

    • محمدی

      اذربایجان قلب تپنده ی انقلاب و ایران است و نفس عمل است که ناموس مردم را مانند ناموس خود دید و لحظه ای در خدمت به مردم شب از روز نشناخت و خداوند یکتا پاداش معنوی و اخروی می دهد و قلب ایرانیان با ایام وحدت با قلب اذربایجان می تپد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج