۹۲۶۷۱۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

استقلال فعلا قید جذب بازیکن را زد

تیم فوتبال استقلال بعد از روند ناامیدکننده ابتدای فصل طی هفته‌های اخیر به یک بلوغ تاکتیکی رسیده تا جایی که موفق شده طی این مدت خود را تا مرز معرفی یک مدعی جدی و جدید قهرمانی بالا کشیده و از رقبایش در حالی که یک‌سوم از فصل سپری شده، زهر چشم بگیرد.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال بعد از روند ناامیدکننده ابتدای فصل طی هفته‌های اخیر به یک بلوغ تاکتیکی رسیده تا جایی که موفق شده طی این مدت خود را تا مرز معرفی یک مدعی جدی و جدید قهرمانی بالا کشیده و از رقبایش در حالی که یک‌سوم از فصل سپری شده، زهر چشم بگیرد.

استقلالی‌ها در همین گیرودار و قبل از اینکه به مرز پختگی هفته‌های اخیر برسند با توجه به ضعف خود در امر گلزنی سعی کردند این ضعف را با خرید یک مهاجم خارجی پر کنند و این در حالی بود که در این مقطع زمانی و با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات در فوتبال دنیا، مهاجم دندان‌گیری نظر استقلالی‌ها را جلب نکرد تا سبد خرید این تیم در این مقطع خالی بماند.

در این بین البته برخی مذاکرات برای جذب بازیکنان خارجی صورت گرفت؛ مسئولان باشگاه استقلال ابتدا برای مذاکره با چند گزینه ازجمله گری‌ هوپر و مدیربرنامه این بازیکن راهی ترکیه شدند و حتی با بازیکن انگلیسی نیز به توافقاتی دست پیدا کردند.

در این بین مقرر شد هوپر وارد تهران شده و بعد از شرکت در تست‌های پزشکی ایفمارک، با این باشگاه قرارداد امضا کند اما برخی اخبار از تابعیت مدیربرنامه‌های این بازیکن، حضور او را منتفی کرد و پس از اینکه مذاکرات باشگاه استقلال با این بازیکن سرشناس به‌جایی نرسید، او به دیگر پیشنهادش پاسخ مثبت داد و با امضای قراردادی به تیم ولینگتون فونیکس نیوزیلند پیوست.

2 عاملی که استقلال را منصرف کرد

در ادامه اما با توجه به تصمیم کادرفنی استقلال و با توجه به بهبود نسبی این تیم در خط حمله، آبی‌ها تا باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی در جهان فوتبال قید جذب بازیکن را زدند و این در حالی است که با توصیه استراماچونی به مدیران استقلال، مقرر شد با باز شدن پنجره در تاریخ ۲۶ آذر، یک مهره قابل و در حد نام استقلال به این تیم اضافه شود.

سرمربی ایتالیایی با این توجیه که در این زمان هیچ بازیکن بی‌تیمی وجود ندارد که از کیفیت‌های بالایی برخوردار باشد و از سوی دیگر این موضوع که امروز استقلال بهترین خط حمله لیگ را دارد، از آنها درخواست کرده تا باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی در تاریخ ۲۶ آذر پرونده جذب بازیکن خارجی را که در راس آنها یک مهاجم قرار دارد، ببندند و تا آن زمان به این موضوع فکر نکنند.

البته استقلال تا آن زمان پنج بازی دیگر را پیش‌رو دارد تا به این ترتیب دور رفت لیگ برتر به پایان برسد ولی نکته مهم این است که آبی‌ها دیدارهای سخت و حساسی ازجمله بازی با سپاهان و شهرخودرو را در پیش دارند و شاید با عدم تغییر استراتژی و دست‌نزدن به مهره‌های خود، در این دو دیدار دوباره مشکلات‌شان در امر گلزنی بروز کرده و درنهایت برایشان دردسرساز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینقدر بریزوبپاش کرده که دیگه چوب خطش پرشده

    • بدون نام

      با وجود مدیرعامل خنثی امیدی به تقویت تیم نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج