۹۲۶۷۶۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پیش‌بینیِ جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پایداری جو در بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته، گفت: از این‌رو افزایش غلظت آلاینده‌ها در برخی شهر‌ها دور از انتظار نیست.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پایداری جو در بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته، گفت: از این‌رو افزایش غلظت آلاینده‌ها در برخی شهرها دور از انتظار نیست.

پیش‌بینیِ جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور

صادق ضیائیان، با بیان این‌که براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته در قالب مناطق واقع در نیمه شمالی کشور جوی آرام و پایدار حاکم است، اظهار کرد: از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی امروز (۱۸ آبان‌ماه) در برخی نقاط استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، غرب یزد، جنوب اصفهان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و فردا (۱۹ آبان‌ماه) در برخی نقاط هرمزگان، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان، جنوب فارس، جنوب بوشهر و جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، رگبار رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و موقت پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که شدت بارش طی امروز در هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب و شرق فارس است، گفت: طی روز دوشنبه (۲۰ آبان‌ماه) در سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان طی امروز و فردا شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

وی در پایان درباره‌ی وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (۱۹ و ۲۰ آبان ماه) صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mashii

      خوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج